Tuesday, August 16, 2011

Di Sebalik Kisah Gua dan Lisa Surihani


AMARAN

base on true story..~~


Kisah ini berlaku sebenarnya sebelum  peristiwa cerita  "Gua Jumpa Lisa Surihani Bai." (klik)

Sebenarnya kisah ini 2 tahun berlaku sebelum cerita yang gua maksudkan di atas tu.., tapi takpa la gua kongsikan juga cerita ini

Sebelum ini gua dah lisa surihani memang sangat rapat.., tapi kerana gua seorang yang setia pada yang satu, gua terpasa menolak cinta lisa kepada gua..

Hayati perbualan gua dah lisa surihani..., mengenai penolakan cinta gua terhadap lisa surihani


******

Lokasi : Secret recipe, Mid Valley

Masa : 2.30pm



Lisa Surihani : Ujang.., seumur hidup i, tak ada lelaki seperti u

Ujang : Memang tak ada lelaki seperti aku...tapi yang lebih baik banyak..

Lisa Surihani : Tapi mereka tak sehebat u ujang....~~

Ujang : Memang tak ada lelaki sehebat aku...tapi yang lebih hebat banyak..hehe

Gua bagitau dia lagi "Maka tak perlu kau susah hati, Banyak lelaki yang bisa kau pilih untuk kau jadikan sandaran hati"

Lisa Surihani : i tengok tengok u seksi tau tak...?? orang lain tak seksi..i benci..* pujuk lisa lagi

Ujang : Memang tak ada lelaki seseksi aku..tapi yang lebih seksi banyak

Lisa Surihani : i tanak orang lain...orang lain tak setampan u ...* ayat biasa perempuan mengayat

Ujang : Memang tak ada lelaki setampan aku, tapi yang lebih tampan banyak

Lepas gua menjawap kesemua pujuk rayu Lisa Surihani, dia terus nangis tersedu-sedu..gua dengan gentel terus berkata


Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Lisa Surihani lepas itu terus tersenyum.., dan dia terima penolakan cinta gua.. kami pun bergambar kenangan untuk simpanan peribadi...


Lisa Baru Lepas Nangis

Lisa masih boleh tersenyum


Hasil daripada kisah gua dan perbualan gua...,akhirnya Alif Satar mengambil idea untuk menjadikan sebuah lagu terbaru nya....dengarkan la....~ ~ ~




Setakat cerita palsu dari Mejah, Ayeem dan Tapit pasal Lisa Surihani, apa barang takda bukti...mejah tu lagi la edit photoshop jer..lalala


Gua terpaksa menolak cinta Lisa Surihani terhadap gua kerana gua sudah mempunyai permaisuri bernama Siti Liyana..('',)



Sekian....Peace (~_^)v



P/S : lelaki gila jer tak minat lisa surihani ni....bye


Kisah sebelum ini antara gua dan lisa di "Gua Jumpa Lisa Surihani Bai." (klik)

51 Orang Memberi Komen & Pendapat

gua tak minat. gua tak gila pun ?

#okbai. lupa aku ni perempuan -.-' huhu

Tiba tiba tersembol lirik lelaki seperti aku.. Hahaha

haha.. taun depan kawen la dia dengan yusri.. huhu

ecece tacing jap bc ayt last tu..wekk! =P

ekeke .. siap ade lagu lagi kisah ujang dengan lisa .. :D

he he hebatnya dia tolak lisa surihani..

jadah apa entah lu ni.. dah jadi suami orang pun nak kat anak dara lagi...


kalau gua ada bini gua jaga bini gua elok2 tahu..

sayang lisa surirumah gua ketat ketat

hahahaha....

mmg xleh blah r citer ni...kasi wa batal pose jew muntah bace n3 ni =p

giler dah memasing ngan lisa.... mencik

ceh. ko lagi perasan. haktuii
hahah

hahaha..dah agak, citer muhong lagi :p eh eh, ayat last tuh sweet jek ;) tahniah kak yana ^_^

hakhakhak..porah ujang...yana lagi lawa dari lisa ok!! manis bertudung :)

pakat berebut..last2 aku yang dapat..eh bukan lisa la..hehe..

Orang gila sedang menulis komen ni...hahahhahahaha

Ape nih entry Lisa semua ni.. hahahahahaha!!!

daddy kite tak minat lisa pungggg


oh kata daddy aii gilewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

mls nk baca..terus comment jerlah..
hahaha

sebenar nyer salah dialong tu..
actly

dialong lisa tu kena bg kat ujang..

LISA DAH ADA YUSRI....

ko gado ngan yana ke ??
ke ade pepe ni ...sebuk dok bodek yana ni....hhaaaaaaaaaaaa

This comment has been removed by the author.

mejahhh tak puas ati tu..hik3 =D

ujang! perasan tol..cedih yana nanti;D merajuk tak tentu pasal satgi

gua tetap percaya lu bro . tetap .. hahaha! poyo je

ye kan aje laaahhh =D

ohh.. sabar je lah <-- tangan kanan di dahi..

maknanya aku tak giler la sebab minat kat lisa ni.. hehe..

Ujang cakap, laki giler je y tak minat kat lisa surihani ni..

dialog 110% tak boleh pakai..hahaha

ouch..sapa tolak sapa nie..hehehe

takpelah.. tak dapat lisa dapat dak yana..

lisa lisa lisa surihani. everybody always talks about her. terbahak2 dia dibuatnya! hahaha. =)

love dis song!

memula dgr igtkn lagu indon hehe

aliff satar ambik idea tu buat lagu.wakaka

perasan sungguh =="

yg pasti... xda yg lebey perasan mcm awak..huuuhu :)

btowl ke kisah abg dgan kak lisa nie ??? sye tertanya-tanya ==''

btowl ke kisah abg ngan kak lisa niey ?? saya tertanya-tanya ==''

lisa nangis sbb tgoksekalilagi kan kan kan??


EmoticonEmoticon