Monday, May 23, 2011

Gua jumpa Lisa Surihani Bai...!!

AMARAN KERAS
" ENTRI INI MENGANDUNGI UNSUR POYO DAN BELAGAK" hee


Seperti yang tertera di About Me tengok sidebar blog gua..korang mesti la kena sedia maklum yang gua memang minat gila dekat Heliza Helmi dan Lisa Surihani


Di pendek kan cerita (sebab gua letih nak menaip panjang-panjang)..,  Sebelum ini gua ada buat entri pasal


"Lu kasi gua mati dulu baru gua diam.." kan..tak baca tengok SINI


Ayat itu bukan la gua yang langsi atau pun menandakan gua nak tengok cerita KONGSI..hee
tapi gua sebenarnya pergi layan Pra Tonton KL Gangster ma...dekat The Curve tadi.


Dan pagi tadi jugak gua mengadap jem semata-mata nak layan cerita KL Gangster ma...Mejah ajar gua...hee


Ok kembali kepada tajuk dan POYO gua kan(panjang gila mukadimah)...gua jumpa Lisa Surihani tadi dekat The Curve, rupanya dia pun datang tadi layan Pra Tonton Cerita KL Gangster

  
 ***********************

Meh Layan gambar gua bersama Lisa Surihani...sebenarnya gua malas amik gambar dengan dia.., tapi dia panggil gua amik jer la...

Lisa : wei ujang.....!!! (sambil berlari ke arah gua)


Ujang : Gua menoleh ke belakang


Lisa : lamanya tak jumpa kau..!!!


Ujang : eh ada kau ek...,


Lisa : ada la..jom amik gambar..,


Ujang : ok2.


 Gambar blur dan tak center ker, gua upload jugak... 

 
 (dia kata jauh sangat)

 
 (gua dekatkan sikit diri gua)

Lepas tu dia kata jauh lagi tu.., gua cakap takpa la..gua dah kahwin...('',) ( hebatkan gua)


Lisa : ala nak amik gambar lagi..

Ujang : takpa2 lepas abis wayang kita amik gambar lagi ok..


Lepas abis wayang jer gua ingatkan Lisa dah tanak amik gambar dengan gua..tiba-tiba


Lisa : wei ujang..meh sini..kata nak amik gambar sama lagi

Ujang : yerla2...buat aksi ganas kau tu

( dia buat muka ganas gua rasa nak tumbuk jer)

Ujang : ganas apa kau ni..nah penumbuk...(gua tumbuk pipi dia)

Lisa : kau ni tak ubah2 dari dulu kan..rindu la dekat kau ujang...!!

Perbualan seterusnya tak dapat diceritakan di sini..kerana terlalu privasy...('',) 
" Skrip Hanyalah Imiginasi Penulis Sahaja"

 nak tau gua borak apa tekan Ctrl A


************************

 Gua baru balik Pra Tonton Filem KL Gangster, nanti gua Review Filem KL Gangster, sekarang tengah penat....tunggu Mejah punya entri


Kesimpulannya gua sesuai ke tak dengan Lisa Surihani ek...???


 Sekian...Peace (~_^)v


P/S :  Siapa pernah jumpa lisa surihani...??

126 Orang Memberi Komen & Pendapat

memg POYO tahap dewa...aahahah~

xpenah jumpa! tapi ko sesuai dgn yana je. ekekeke

huh!!!....blagak gilerrr!!!....

serius jeles.. bek ko delete skang ujng.. ngeh3

Lisa surihani terbaekk!!! Ujang n sis Yana lagi terbaekkkkkkk!!!

best nyer.....jeles jeles...suka dia...comey lawa mcm mak dia jugak...ayu sopan je

hahahah..
lawak la kO nie..
pape pOn K.Lisa mmg Cun..
da byk kali da jumpe die..
hihi jgn jelesS.. =))

pfftt terkentut darah gua baca entry lu ! .



tapi serious lisa spotingg gila.

pernah jumpa juga.... and dia sangat baik. masa tu tak ada camera. tak dapat amik gambar. kecik molek je orangnya~ mak di apun lawa

pfffffttt....xmo bace la dialog tu..gelimat

macam tipu jer..ekekeeke
tapi kan kan kan kan
dak yana lagi ayu gitu..ahaksss

sis yana lagi cunnn... prruuuuttt...:D

ngaaaaa....bertuah badan..haha
eh jang.cmne ek nk wat ctrl A tu
sila ajarin...leh r aku wat secret msg pasni.miahaha
da xyah letak cuka pas2 bce atas lilin..hehe

PERGHHH .. tahap POYO melampau :P

poyo je ko jang...aku benci giler kat ko sebenarnya....smlm tu amik hati ko jer nak bergambar ngn aku...

"Skrip Hanyalah Imiginasi Penulis Sahaja"

hahahaha....

eh gua kagum, lu lg tinggi dari lisa rupanya...gua ingt lu pendek je...muahahahaha~ =P

CEHHHHH...

MENYAMPAH AKU KAU UJANG.

tapi kan kalau tenung lisa lama lama rasa macam aku la plak..ehem2..kan kan kan?

keh keh.. Memang terasa kepoyo-an dia! :P

gua rasa kan... nk penyepak lu la ujang.. memandai reka cerita.. haha

entry ni buat aku muntah pink...

ish ujang ni berpaling tadah plak!
:P

tp gambar paling last tu memang dua2 pun poyo..haha!

ujang, satu je nak cakap..


UNTUNGLAAAA~

p/s: sori tak dapat nak singgah kenduri kat bangi haritu, padahal da dekat sgt dah, ada urusan keluarga yang tertangguh2

yang rasa dengki gak nih, haha,
FahmiMahat

ujang tipu...tipuuu... menyesal masuk blog nih...:p

fuyo0..bestnya ujang...beruntungnya waa..jeles haha

poyos gilas! ahahaha xD

eh, jeles2 >_<"

arrghh..derm..mejah ajak aku weh mula2..tp aku duk jauh...kalau tak dapat jumpa lisa..

tang Lisa lari2 pegi kat Ujang tu mmg nampok benor menipunye...hahaha

adoiyai..ujang..kenapa kau menjeleskan diriku yg meminati lisa surihani tu??arghhhh.......jelesnya.......:)

sat2..Lan..oh! Lan...hahaha..lagi hebat dr ko ni Lan oii..ahaha

lu bikin wa panas la bai.... grrrrrrrrrrrr ~

wahhh~ manyak syiokk... getiks sungguh.. Haha

rasa cam nak tido baca...hahahaha...

WOITTT!!! takpe2..gua xlayan Lisa dah..die curang ngan gua..skrg concentrate kt Hanis Zalikha je..hhahaha..

ceh ! dah macam magik lah konon nak wt cmtu.. haha


untunglaaa ...

pnah jumpa die masa tu photoshoot kt zoo negara tuk zoo negara da series ngn mia....ari2 dpt tgk...brtuah lak koje kt zoo ehhehe

ala...aku yang suruh Lisa amek gmbr dengan k sebenarnya..takot ko nangis..bagi la chance...HAHAHA

perbualan adalah sebaliknya...hehehe..

poyo jer...ahaks...

~skrip hanya lah imaginasi penulis sahaja~

tettttt!!!...
tipah tertipu ney!..
ceh..ujang kentot masa jmp lisa kowt..hehe..

ujang : ahhh... xheran,,,(dengan nada jeles) ai pun pernah jumpe jugak!!! koh koh koh cer klik cer klik...

http://bromondayslife.blogspot.com/2011/02/cite-masa-hari-wilayah-2011.html

lisa memg kiut..
o0o curang eih..ckp kat kak yana...

wah.. sikit pun tak jeles <--- taip sambil hentak2 jari kat keyboard.. hikhikhik...

perbualan yg nmpk sgt 'real' haha

mmg sesuai kalau kna sepak ngn yana ;-D

pernah.. kat alamanda.. dia datang alamanda.. time tu cerite lagenda budak setan.. :)

lisa marah wei korang dengki..

dia rindu dkt gua, gua nak buat camner..

POYO and Belagak,Lisa je pun

poyo giler..tp yana lagi sesuai ngn Inchik Ujang...muahhaha..

wehhhhhhh... kite yg pempuan ni pun jeles dpt bergmbr dgn lisa.... nak jugakkkkkk..

hahah bab artis no satu ekau ..

haha...memang poyo...jgn main2 dgn kak lisa saya tuh..hahaha...die memang cantik..ini ade story sikit pasal..yok bace! >
http://littlebaby12.blogspot.com/2011/05/lisa-surihani-answers-question-from-me.html

mc ke rini smata-mata nak ke the curve...wahhh hebat ko ujangg..hehehehe

pentipu ah lisa ckp mcm tu. hahaha

wah2..sgt tak jeles pun....*padahal jeles tak sangga...*

alah...

xheran langsung

setiap kali aku tgok cermin, aku nampak lisa surihani

cet, jumpa lisa pom nak bangga. belum lagik jumpa aku. haha :p

ARGHHHHHHHHHHHHHH TAK PERCYA..............................

EN UJANG...

SESUAI SGT NGAN CIK LISA..HABEH TU..NAK BUAT APE?

aaaahahahaha...bab tulis skrip ko mmg poyo kan.

benciii! eh ada pulak lisa surihani komen kat sini.

poyo seyh! xble blah ko nya conversation..haha!

hebat ko ujang..tu dialog mcm kawan dari kecik jak sama lisa surihani..haahha..

ko poyos ujang..motip :jeles!!!

sengal ujang..btul2 poyo

malu kot lisa surihani nak bace
dialog ni..hahaha ~

hahaha..eksyen ea..

nk gtau ni,ader guna nama Ujang utk cerita abg ben..

cerita adelah rekaan n kenyataan pada part trtentu..

http://nusha1706.blogspot.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

siyes puyurrrrrrrrrr hahahah :P

dialog tu mmg saje cipta kan. hahaha. comelnyeee lisa

nampak nooo le dialog rekaan semata2... tu kire nak sodap kan ati le tu ye

Tak perlu tekan Ctrl+A pun dah tahu ko mereka2 skrip...huh!

Lisa comel, seb bek aku pompuan ...

demmm.... -.-'..

eh gua penah jmpe die beb..
masa malam ABP kat genting hrtu..;D

weh cane ko bleh gi tgk pratonton ni? cane leh dpt tiket??? menang nuffnang ke hapeee? pergh jeles

ak jumpe je..dalm mimpi..hahaha

wah...mmg poyo gler an Abg Ujang nih..haha..
cerita hny rekaan semata-mata..keh3..
yana jelez kot tgok pic tuh..
minat gler kat kak Lisa..(bkn les)haha...

haha..yana cool je komen. like like :)

Lisa surihani tu kakak i.u tau x?wakakaka

btul poyo tu...hehehe,
apa2pon nmpk sweet gak korang berdua...lisa x ajak ujang berlakon ngan dia kew?hehehehe

lu dah kawin. sedarlah. bg la org bujang cam aku ni

ekekekeke/lisa chumel.berangan takpe, janji ingat wife kat umah~

eh... ramai pulak jumpa lisa nih.. jelos la~

biar betoi kau ujang? ape2 pun layan je la huhuhu

Best la u ni ujang...,hihi

nanti kita lepak lagi ok.

siapa member u tadi yg amik gambar dgn i yer..?

oit..siot punya budak..gua punye awek der..

bangang btol...hahahahahahaha.....bleh ko wat komik kt stu....aku yg xpnh komen ni pon,merenyam nk komen.....hahahahahahahahaha

cehh.. egtkan btl skrip tuh.. gerrr! tetipu..

Jang kau punya imiginasi cer try buat movie. comfirm gempak. keh3x.

balik rumah ko kena tido kt sofa dpn ruang tamu tak?

ngaaaaa ujang~ sedar diri x ni

gile lahhhhhhhhhhhhh...hahahah!! jeles aku.

hurmmm....cepat giler update post nie....ngeh3x...

pergh, lisa ada suh kim salam kat aku x? HAHA

serious aku jeles pada mulanya..

bertuah ko ujang dpt begambar dgn retiss..

tp skrg tak jeles dh..

p/s hati2 dengan yusri kru..nnt dia jeles tahap gaban plak..

pehhh , poyo sangat pun tak boleh jgk . HAHA ,

Poyo-poyo jugak...Takut nanti tidur luar hehehe

uwaaa...

ujang poyo gileR !

rase nak bg pelempang jek..hoho..

weyh,,sedihnye xdpt tgk ko kawen arituuu.. :(

mmg poyo giler mamat ni...
kecoh je...
haha...:-P

kata da kawenn...haha...tetiba nak piki gitu plop

klw tau la bley wat entry camni, aq buat gak mase aq jmpe lisa ni.. hehhe

ADUH... AYAT MMG TERBAIK//
KELAKAR BEB

hahaha,,tergelak tahap babi aku baca entry ko nie..kekekek :p

huhuhuhuu...


poyo pon poyo la kn..huhuuu


tp mmg poyo..hihi

orang melayu malaysia suka buat blog. Banyak yang spend most of their time blogging. Tulis...tulis...plan....plan...
As i read i find that most of the blog cerita kosong. Tak dpt any ilmu bila membaca blog nya. Sorry eh bang...akak makcik felda dari singapura.

Tak pe la bro.. blog u, u punya suka la nak berkarya ye.. its up to u.. apa yang penting ?? U all HAPPY.. ~weee

\\( ^_^ )//

realiti atau hanya mimpi? kihkihkih :)


EmoticonEmoticon