Wednesday, March 23, 2011

Biodata Lisa Surihani


 Hari ini hari jadi Lisa Surihani yang ke 26...hehe...aku minat jugak dengan Lisa Surihani ni..(",)


Sila tengok di sidebar belah kiri ok..dekat "About Me" memang aku minat dekat Lisa dah lama...('',)

Lisa surihani sekarang ini menjadi kegilaan kaum adam tak kira yang bujang atau pun yang sudah berkahwin..hehe.,

Tarikh Lahir Lisa Surihani pasti menjadi tarikh yang dicari oleh semua orang yer dak..?


Biodata Lisa Surihani




Nama : Lisa Surihani Mohamad

Nama Manja : Lisa

Tarikh Lahir  : 23 Mac 1986

Usia : 26

Tempat Lahir  :  Kuala Lumpur

Tinggi : 164cm

Bekas Pakwe : Ujang

Pendidikan : Ijazah Sarjana Muda Undang - Undang (Kepujian) dari Universiti Aberystwyth, Wales, United Kingdom

Rakan Baik : Ujang 9897

"Happy Birthday Lisa......."


Disaaat aku memutuskan cinta terhadapt Lisa Surihani...,begini la rupanya..kesian dia

Isi kandungan surat

" Lisa..., aku terpaksa meninggalkan mu..kerana aku bakal berkhawin dengan orang pilihan hatiku.., walaupun aku tau kau amat mencintai diriku.., tapi aku tetap pilih YANA.."




P/S : Siapa rasa dia tak cantik...??

tags : tarikh lahir lisa surihani, tempat lahir lisa surihani, nama penuh lisa surihani, biodata lisa surihani

52 Orang Memberi Komen & Pendapat

kawan baik lisa ialah ujang?????
erkkk...

rakan baik x leh blah..:)
hahaha

sengal!!..

hahhaa...

bace nih..

http://www.darxniq.com/2011/03/selamat-hari-kelahiran-sayang.html

oke ni boleh tahan lagi lah , rakan baik,
tp entry ammar yasir mmg tak menahan dah..

http://jomklikblog.blogspot.com/2011/03/selamat-hari-lahir-ke-25-kekasihku-lisa.html

alahh kawan baik jee punn..ahahaha..

oke fine kwn bek lisa UJANG...
tetttttttt

perlu k rkn baik? xyah nk berangan. hahaha

kawan baek? sib baek bukan gF... ngehehehe...

cantiknyee...cam aku ciket la

yg aku pelik..nape kwn baik dia ujang....mmg x leh terima akal la..hahahhahhaa

hahahahaha...disaat lisa berduka dia ttp comel..bayangkan kalau awak yg berduka time tu???hakhak

comel lisa ni...tp kalau bertudung mesti lagi comel..

mesti la cantek..orang lahir bulan 3 mmg cantik2..hahahah :P

wehh..aku ada kawan macm muka lisa..tapi pakai tudung

nak jadi rakan baik ko jgk leh tak ujang? hahaha~

p/s: happy birthday lisa !

ampeh tol ujang nie..kwn baikk erkk ish2

Meh sini: Video: Nasib Janda!! 18sx

Akak pun minat giler gan lisa surihani..Hari itu ingat nak letak nama anak akak surihani..tapi tak jadi sebab surihani tak ada maksud..hu..hu..hubby akak dah setuju..,dia pun minat jugak..

perghhhh...perasan la bro ujang nie..heheheeheh...tp kak lisa nie comel kan?...ana minat sgt dia dgn kak heliza...dua2 cute!!...hehehe... :)

rakan baik lisa??
ni mesti ko tgh mengigau time buat entry ni kan

ENTRY HOT : Betul ke Tak Betul??

eh. ko kawan baik lisa? dia tak penah bgtau aku pn?

hahahaahaha

OOooo..baru tahu rupa-rupanya si ujang yang kecewakan hati Lisa sebelum ni...

ooooo .. gitu cite dia ye jang?? apa-apa la jang .. janji bahagia. hihi

memandangkan ujang dah nak berkahwin, maka gua boleh lah mengayat si lisa ni..

wahhh..Yana tue hebat la menjadi pilih ko ek ujang..die selebrtii gak kan? sbb tue ko pilih dia kan? heheheh

bukan kawan baik la..ex kawan baik...hahaa

surat centa tuk lisa??? erkkkkkk.. nak muntah pink..... i like lisa surihani....

x der org lain ker..buat la biodata aku ker....

err,jang,.mlm ni die nak banje aku mkn,clbrate bsdey katenye,..wawawaaa,jeles x?,.

pergh!!!!

yg last tu tak boleh nk baca la...agak kabur....

hahahaha

tttteeeeeeeeeetttt

akan Baik : Ujang 9897
ahaks...

surat brea tuk lisa tu.. ahaks..

sejak bila ko jadik rakan baik lisa nie....kompius aku

dia mmg santek!!! natural beauty!!! i like her also!!!

saya suka dia..walaupun free hair, tapi dia sopan + x seksi

buat biodata i lepas nie ! :P haha...
happy birthday lisa ! :)

ramai lak ngaku arini lisa awek dia..
huhu

haha ;p gatai. saye rase saye cantik . LOL/ oke tipu

erk...kalau cerita yg ni pasal lisa betul x?? Lisa Peminat Ujang??hehe ^_^

agak2 kalau lisa x cantik x gebu.. lu minat die tak?? hohoho =,=

Agak-2 , kalau Yusri tau ni.. HAHA~

Kalau ye pun minat dia , jgn lah sampai 23 march 2012 pun jadi hari rabu . hehe . :)


EmoticonEmoticon