Monday, December 27, 2010

Aku di Stadium Bukit Jalil

Bagi aku dia nie la Hero Harimau Malaya sebab semua jaringan berpunca dari dia..





Semalam seperti yang dijanjikan di sini, aku menghadirkan diri ke STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL untuk menyaksikan perlawanan akhir pertama Piala AFF Suzuki antara Malaysia vs Indonesia..Aku pergi dengan merempit jer..sbb tau kompom jem..

Suasana di stadium tersangat la meriah seawal jam 5pm lagi...aku sampai sana pukul 5.30pm mcm tue dah penuh orang...awek2 cun pun ramai gila..tp sygnya semua awek2 org lain..hehe...

Apa yang bestnya yang datang stadium untuk sokong Malaysia bukan rakyat malaysia jer..tp yang aku nampak org Libiya , Croatia dan Negara penjajah kita England pun dtg stadium sokong Malaysia...terbaik tue siap pakai jersi malaysia..aku pun tak pakai jersi Malaysia..hihi

Penuh tue stadium...dengan bahasa kasarnya "GILA BABI" ramai org kat stadium nie...abis sore aku menjerit2



Kat sini aku nk nasihatkan elakkan la bawak awek2 korang kalo pergi stadium..sbb sesak gila...time nk balik tue penuh sesak kat luar stadium..so takut ada yang MERABA awek korang..sian pulak..sbb aku tgk ader awek mamat tue nangis2 kene RABA la kot..

Kepada yang gedik2 suka diraba tue dorg gelak2 jer....bengong gak aku tgk..hahahahah, dah tak cite bola pulak aku nie..bola lain yang aku cite..hihi...

Korg layan jer la gmbo2 sewel yang aku amik menggunakan NOKIA 3310 aku kat stadium nie ek....nak tengok HIGLIGHTS klik sini




Datang pukul 5.3o pun dah duduk kat tgga demm




Penyokong Malaysia dari Croatia



Saat gembira malaysia menjaringkan gol




Ontheway merempit time nk balik tue...time redah2 jem tue...aku terserempat dengan mamat hensem nie...nk tau sapa...die pun baru balik dari tgk bola final...mamat ensem tue ialah

~
~
~
~
~
~
~
~
~


Dato' Ahmad Shabery Cheek ( Menteri Belia dan Sukan)




Sekian....Peace (~_^)v



Highlights klik sini



P/S : padan muke indon...belagak lagi..



12 Orang Memberi Komen & Pendapat

kompem bkn yu yg ckp dgn mat salih tu nk amek gbr sama²...lalalalala~ =P

yana - lor..ai yg tahan la..tunjuk thump up terus tahan dia

tahniah malaysia..sweetnyer gambar..suker tgk.best2.

semoga menang berganda-ganda di indon plak..

Wooho, Malaysia berjaya benam Indonesia. Tunggu pusingan ke-2 pulak


EmoticonEmoticon