Blog peribadi seorang insan bernama ujang

Thursday, December 30, 2010

Biodata Safee Sali



Biodata

Nama Penuh : Mohd Safee Mohd Sali

Tarikh Lahir : 29 Januari 1984 (28)

Tempat Lahir : Kajang , Selangor , Malaysia

Tinggi : 1.72

Posisi : Penyerang

Jurulatih Individu : Ujang 9897

Status : Dah kawin, dua orang anak


Kelincahan dia aku sangat kagum....terbaik bro...!!!!!!!!





P/S : tengok dia nie teringat arwah mokhtar

tags : safee sali biodata, tinggi safee sali, biografi safee sali, safee sali profile, profile safee sali, foto safee sali, isteri safee sali,

46 Comments
Comments

46 comments:

EzuWan Ilias said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

akhirnya..kuar gak profile idola aku..huahua..

efa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waah...nice info pasal safee ni kehkeh igt tak kawin lagi ekeke :)

Daria said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ceh.....ujang jurulatih..hebat jang... ;) cayalah

Cik Kira said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wooahhhh..go safee! ;D

~"suziana"~ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jurulatih ke??
ke jurulehtih..haha

✿....rossa alina....✿ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

berangan sungguh nak jd jurulatih yeee??kihkihkih..

Pembawa_Wacana said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bukan ko assistant coach... aku yang jadi coach daa...

Amirah Yusof said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah kahwin???????errkkk!!statement ko mengundang hati aku frust ujang..

nabilla rahim said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betol cakp bro lelincahan dye macam arwah moktar dahari...
ayah saye yg ckap la stament u

alyaaboolat said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alaaa...da kawen ke??frust la i cmni..hmm

Haa Fakihah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dan2 jurulatihnye ujang! buwekkk! wakakkaka.

mR.sYaH said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yg lain semua betul cuma bab jurulatih tu.. hahaha...

Mr. TN_SkY said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hee

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ezuan alias - sama la kita..hee

efa - dah ada anak pun

daria - baru tau ker..hehe

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cik kira - caiyok2

suziana - sama jer dua2..hahaha

rossa - kenyataan la..hee

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pembawa wacana - aku byr gaji kau..hee

amirah yusof - hep hep..

nabilla rahin - kim salam kt ayah ek..hee

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alyaaboolat - aku ade kan..hahaha

Haa Fakihaah - btol la..hihi

mR.syah - betul ape..hihi

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mr tn_sky - =)

Along Tapa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

safee sali tu sama tinggi dengan aku jek rupanya~~~

Gorengbaek - Cara-cara kentut dengan bergaya,,,

Hangit habis dah - Bukan cerita bola...cerita lain...aku emosi~

... said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

as salam..
entri tak hengat dunia.
selamba gila. :D
canggih :)

Qaseh dalia adelia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semart gak shafee ali ni

iqbalhakimi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..dia striker yg mantap..penyudah tajam..

Ain Zulaikha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alaaaa dah kahwin aaa

diana said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang akak tau safee sali orang perak..
uamh dia je kat kajang..
sebab dulu akak rajin beli majalah bola sepak..
tak tau la kot majalah tu yang menipu..
hehhe

Fxysche Nas said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aaa.slmt pgntin 'Baru' Safee =p

deqdeq said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala...hero yang nih plak dah kawen...huhuhuhu....melepas lagi...heheh

Qaseh dalia adelia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xpe ade kosong tiga hahaha

KAKA_87 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

SAFEE ORG TAPAH,PERAK LAHIR JE KT KAJANG KAWIN DULU PON WAT KT DEWAN MAJLIS DAERAH TAPAH RAMAI GAK PEMAIN2 BOLA SEPAK MALAYSIA YG DTG....
ARITU JMPE DIE KT BAZAR RAMADHAN TAPAH OK JE DIE KALO ORG TEGO...
TEMAN ARAP DIE MAIN PERAK NNTI HUHUHU...

AZRILNOOB said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

THU ANE? YE CKP YE ORG KAJANG..ORG KAJANG LA...

kAmi dAn mEreKa!! said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kite ingat dia bujang ladi,
ish, melepas da, =)

muhamadsufian89 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku nak upah jurulatih individu dia tu boleh tak?? aku nak jadi hebat macam safee sali jugak. haha

Mohd Khairi Khadzir said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bintang baru negara!

MisS HoNeY said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waa..suka safee

afeb pilah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

majulah sukan mesia!!!!

hangbola said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau dulu org tanya aku sape idola mestila cristiano ronaldo..tapi sekarang tidak...tentulah harimau berantai safee sali.

hangbola said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau dulu org tanya sape idola aku, jwbnye cristiano ronaldo.skrg x lg..safee sali laa..

loveme said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dpt jugk aq tngok profil idola aq...your the best safee..

zainul fikri said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wa safee mcm moktar la
aku seke ko jadi pemain malaysia drpd ko main di cardiff.boleh ko naikan nama negara ke piala dunia.aku memang tabik ko ngan zaqwan adha abd razak

zhafran said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni kira macm harimau asia tengara la...

Ariz Abdullah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

safee leh gi lebih jauh.....

adikacu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak suruh anak lelaki aku jd ahli sukan yg berjaya. hehehe

jihad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..

jihad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Die mmg lame dk perak...sb dulu bapak polis kt pekan tapah...

jihad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.

Harimau Malaya said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terbaru