Biodata Safee Sali



Biodata

Nama Penuh : Mohd Safee Mohd Sali

Tarikh Lahir : 29 Januari 1984 (28)

Tempat Lahir : Kajang , Selangor , Malaysia

Tinggi : 1.72

Posisi : Penyerang

Jurulatih Individu : Ujang 9897

Status : Dah kawin, dua orang anak


Kelincahan dia aku sangat kagum....terbaik bro...!!!!!!!!





P/S : tengok dia nie teringat arwah mokhtar

tags : safee sali biodata, tinggi safee sali, biografi safee sali, safee sali profile, profile safee sali, foto safee sali, isteri safee sali,

{ 46 comments.. read them below or add one }

EzuWan Ilias EzuWan Ilias December 30, 2010 at 12:16 PM
akhirnya..kuar gak profile idola aku..huahua..
efa efa December 30, 2010 at 12:19 PM
waah...nice info pasal safee ni kehkeh igt tak kawin lagi ekeke :)
Daria Daria December 30, 2010 at 12:20 PM
ceh.....ujang jurulatih..hebat jang... ;) cayalah
~"suziana"~ ~"suziana"~ December 30, 2010 at 12:26 PM
jurulatih ke??
ke jurulehtih..haha
✿....rossa alina....✿ ✿....rossa alina....✿ December 30, 2010 at 12:26 PM
berangan sungguh nak jd jurulatih yeee??kihkihkih..
Pembawa_Wacana Pembawa_Wacana December 30, 2010 at 12:33 PM
Bukan ko assistant coach... aku yang jadi coach daa...
Amirah Yusof Amirah Yusof December 30, 2010 at 12:35 PM
dah kahwin???????errkkk!!statement ko mengundang hati aku frust ujang..
nabilla rahim nabilla rahim December 30, 2010 at 12:37 PM
betol cakp bro lelincahan dye macam arwah moktar dahari...
ayah saye yg ckap la stament u
alyaaboolat alyaaboolat December 30, 2010 at 12:39 PM
alaaa...da kawen ke??frust la i cmni..hmm
Haa Fakihah Haa Fakihah December 30, 2010 at 12:50 PM
dan2 jurulatihnye ujang! buwekkk! wakakkaka.
mR.sYaH mR.sYaH December 30, 2010 at 12:52 PM
yg lain semua betul cuma bab jurulatih tu.. hahaha...
Ujang9897 Ujang9897 December 30, 2010 at 2:03 PM
ezuan alias - sama la kita..hee

efa - dah ada anak pun

daria - baru tau ker..hehe
Ujang9897 Ujang9897 December 30, 2010 at 2:03 PM
Cik kira - caiyok2

suziana - sama jer dua2..hahaha

rossa - kenyataan la..hee
Ujang9897 Ujang9897 December 30, 2010 at 2:05 PM
pembawa wacana - aku byr gaji kau..hee

amirah yusof - hep hep..

nabilla rahin - kim salam kt ayah ek..hee
Ujang9897 Ujang9897 December 30, 2010 at 2:05 PM
alyaaboolat - aku ade kan..hahaha

Haa Fakihaah - btol la..hihi

mR.syah - betul ape..hihi
... ... December 30, 2010 at 3:44 PM
as salam..
entri tak hengat dunia.
selamba gila. :D
canggih :)
iqbalhakimi iqbalhakimi December 30, 2010 at 4:11 PM
haha..dia striker yg mantap..penyudah tajam..
diana diana December 30, 2010 at 4:56 PM
yang akak tau safee sali orang perak..
uamh dia je kat kajang..
sebab dulu akak rajin beli majalah bola sepak..
tak tau la kot majalah tu yang menipu..
hehhe
Fxysche Nas Fxysche Nas December 30, 2010 at 5:51 PM
aaa.slmt pgntin 'Baru' Safee =p
deqdeq deqdeq December 30, 2010 at 9:06 PM
ala...hero yang nih plak dah kawen...huhuhuhu....melepas lagi...heheh
KAKA_87KAKA_87 January 13, 2011 at 2:50 AM
SAFEE ORG TAPAH,PERAK LAHIR JE KT KAJANG KAWIN DULU PON WAT KT DEWAN MAJLIS DAERAH TAPAH RAMAI GAK PEMAIN2 BOLA SEPAK MALAYSIA YG DTG....
ARITU JMPE DIE KT BAZAR RAMADHAN TAPAH OK JE DIE KALO ORG TEGO...
TEMAN ARAP DIE MAIN PERAK NNTI HUHUHU...
AZRILNOOBAZRILNOOB January 30, 2011 at 9:37 PM
THU ANE? YE CKP YE ORG KAJANG..ORG KAJANG LA...
kAmi dAn mEreKa!! kAmi dAn mEreKa!! April 3, 2011 at 11:04 AM
kite ingat dia bujang ladi,
ish, melepas da, =)
muhamadsufian89 muhamadsufian89 July 16, 2011 at 7:46 PM
aku nak upah jurulatih individu dia tu boleh tak?? aku nak jadi hebat macam safee sali jugak. haha
hangbola hangbola September 15, 2011 at 5:15 PM
kalau dulu org tanya aku sape idola mestila cristiano ronaldo..tapi sekarang tidak...tentulah harimau berantai safee sali.
hangbola hangbola September 15, 2011 at 5:17 PM
kalau dulu org tanya sape idola aku, jwbnye cristiano ronaldo.skrg x lg..safee sali laa..
loveme loveme September 27, 2011 at 2:10 PM
dpt jugk aq tngok profil idola aq...your the best safee..
zainul fikri zainul fikri September 28, 2011 at 9:10 PM
wa safee mcm moktar la
aku seke ko jadi pemain malaysia drpd ko main di cardiff.boleh ko naikan nama negara ke piala dunia.aku memang tabik ko ngan zaqwan adha abd razak
zhafran zhafran November 25, 2011 at 7:00 PM
ni kira macm harimau asia tengara la...
adikacu adikacu February 3, 2012 at 2:30 PM
nak suruh anak lelaki aku jd ahli sukan yg berjaya. hehehe
jihad jihad April 4, 2012 at 8:29 AM
Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..
jihad jihad April 4, 2012 at 8:30 AM
Die mmg lame dk perak...sb dulu bapak polis kt pekan tapah...
jihad jihad April 4, 2012 at 8:31 AM
Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..
AnonymousAnonymous May 15, 2012 at 3:12 PM
safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.
Harimau Malaya Harimau Malaya November 29, 2012 at 7:29 PM
safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.