Thursday, December 30, 2010

Biodata Safee Sali



Biodata

Nama Penuh : Mohd Safee Mohd Sali

Tarikh Lahir : 29 Januari 1984 (28)

Tempat Lahir : Kajang , Selangor , Malaysia

Tinggi : 1.72

Posisi : Penyerang

Jurulatih Individu : Ujang 9897

Status : Dah kawin, dua orang anak


Kelincahan dia aku sangat kagum....terbaik bro...!!!!!!!!





P/S : tengok dia nie teringat arwah mokhtar

tags : safee sali biodata, tinggi safee sali, biografi safee sali, safee sali profile, profile safee sali, foto safee sali, isteri safee sali,

Artikel Terkait

46 comments

akhirnya..kuar gak profile idola aku..huahua..

waah...nice info pasal safee ni kehkeh igt tak kawin lagi ekeke :)

ceh.....ujang jurulatih..hebat jang... ;) cayalah

berangan sungguh nak jd jurulatih yeee??kihkihkih..

Bukan ko assistant coach... aku yang jadi coach daa...

dah kahwin???????errkkk!!statement ko mengundang hati aku frust ujang..

betol cakp bro lelincahan dye macam arwah moktar dahari...
ayah saye yg ckap la stament u

alaaa...da kawen ke??frust la i cmni..hmm

dan2 jurulatihnye ujang! buwekkk! wakakkaka.

yg lain semua betul cuma bab jurulatih tu.. hahaha...

ezuan alias - sama la kita..hee

efa - dah ada anak pun

daria - baru tau ker..hehe

Cik kira - caiyok2

suziana - sama jer dua2..hahaha

rossa - kenyataan la..hee

pembawa wacana - aku byr gaji kau..hee

amirah yusof - hep hep..

nabilla rahin - kim salam kt ayah ek..hee

alyaaboolat - aku ade kan..hahaha

Haa Fakihaah - btol la..hihi

mR.syah - betul ape..hihi

as salam..
entri tak hengat dunia.
selamba gila. :D
canggih :)

haha..dia striker yg mantap..penyudah tajam..

yang akak tau safee sali orang perak..
uamh dia je kat kajang..
sebab dulu akak rajin beli majalah bola sepak..
tak tau la kot majalah tu yang menipu..
hehhe

ala...hero yang nih plak dah kawen...huhuhuhu....melepas lagi...heheh

SAFEE ORG TAPAH,PERAK LAHIR JE KT KAJANG KAWIN DULU PON WAT KT DEWAN MAJLIS DAERAH TAPAH RAMAI GAK PEMAIN2 BOLA SEPAK MALAYSIA YG DTG....
ARITU JMPE DIE KT BAZAR RAMADHAN TAPAH OK JE DIE KALO ORG TEGO...
TEMAN ARAP DIE MAIN PERAK NNTI HUHUHU...

THU ANE? YE CKP YE ORG KAJANG..ORG KAJANG LA...

kite ingat dia bujang ladi,
ish, melepas da, =)

aku nak upah jurulatih individu dia tu boleh tak?? aku nak jadi hebat macam safee sali jugak. haha

kalau dulu org tanya aku sape idola mestila cristiano ronaldo..tapi sekarang tidak...tentulah harimau berantai safee sali.

kalau dulu org tanya sape idola aku, jwbnye cristiano ronaldo.skrg x lg..safee sali laa..

dpt jugk aq tngok profil idola aq...your the best safee..

wa safee mcm moktar la
aku seke ko jadi pemain malaysia drpd ko main di cardiff.boleh ko naikan nama negara ke piala dunia.aku memang tabik ko ngan zaqwan adha abd razak

ni kira macm harimau asia tengara la...

nak suruh anak lelaki aku jd ahli sukan yg berjaya. hehehe

Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..

Die mmg lame dk perak...sb dulu bapak polis kt pekan tapah...

Die dok tapah la dulu sebab bapak dia polis kt tapah..

safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.

safee ni mmg lahir dan membesar di kajang selangor, sblm bapa dia pindah ke Tapah sbb bapa dia tukar tmpt keje, so pencen dan terus menetap kt sana,aku dgr safee ckp dlm rancangan 'sehari bersama' kot di astro arena..sama mcm kes baddrol bahtiar, dia lahir kt sabah,pastu pindah kt sg. petani,pun sbb bapa dia pindah kem sg. petani,bapa dia askar, ramai ingat dia org sg petani,mak bapa dia org neg. smbilan..ramai yg xtau kan.


EmoticonEmoticon