Thursday, December 23, 2010

Cerita Malam Pertama



Kanak2 sila jangan paham cerita ini orait...(~_^)v


Sehari selepas kenduri kahwin...... . .....

Di meja makan sewaktu bersarapan dengan tiga anak perempuannya yang
bernikah
serentak semamalm.... ...

Ibu: Along kenapa masa mak lalu kat bilik ko...mak dengar ko
terkekek-kekek
ketawa.....

Along:....mak. .. kan masa kecil dulu mak pesan kalau SUKA kene
ketawa.....

Ibu:...Oooooo lantas mengajukan soalan pada si Angah...ko plak...kenapa
mak
dengar ko nangis...!!

Angah: MAk.... kan masa kecil dulu mak pesan...kalau SAKIT...nangis. ...!!

Ibu:...Oooo terlupa plak. Langsung bertanya pada si Adik...Ko plak
kenapa
bilik ko semalam senyap dan sunyi je....Kak Long ko...ketawa
suke...Angah. . ..nangis sakit....Ko je yang senyap...

Adik: MAkkk....... mak dah lupake... kan masa kecil dulu mak selalu

berpesan.... JANGAN BERCAKAP BILA MULUT PENUH....!!


Sekian...Peace..(~_^)v



P/S : aku tak phm...

Artikel Terkait

34 comments

bbbooodooohh!!!!
haha...terdiam mak nyer!

doyai..kena format balik mind pasni..haha

amboi amboi amboi..betul2 18sx hahahaha

uiks ~~~ adoi ... mcm2 .... hikhikhik .. stuju ngn diorang .. format blk mind ... hehe

ujang..agak2 la ekau nak ayt yana pon..tau la mlm jumaat...muahaha

terkesima aku baca entry ko ni ujang . haha

sengalnye ujang..adoiii..

kahkahkah....xpe2 klu ujang x faham,
eika faham..derm...hehhe

err, konfirm ke tu mlm pertama?hahahaha

Mulut PeNuh=Smolot..hahahahha

hahah aku paham :D nice entry dan byk :)

Adoii. Nasib baik aku dah besar. HAHA

Penuh dgn konek la..

mulut penuh sebab dia tengah blowjob,isap batang laki dia

Dia tgh mkn bege 2..


EmoticonEmoticon