Contest Gambar Menarik 2010!!





Kali nie menjalankan tanggungjawap setelah diTAG oleh nad nadiah , thanks ek nad...di Tag mengenai kontes gambar menaraik anjuran tuan tanah bernama areliff....untuk keterangan lanjut..layari la laman sesawang dia..klik sini

Hadiah menarik wei..barangan sukan tue..hihi

Ape ek gambar menarik yang aku nk pertaruhkan...gambo tunang aku la..hehe



Kenapa aku pertaruhkan gambar ini..sebab gambar ini merupakan titik tolak perhubungan aku dan si dia...dan tak lama lagi akan berlangsungnya ikatan perkhawinan antara aku dan dia..,

Bertunang atau dalam bahasa arabnya ialah ‘Khitbah’ adalah muqadimmah atau permulaan kepada ‘Az-zawaj’ iaitu dalam bahasa melayunya bernikah atau berkahwin…Bila letak perkataan arab pula…sesetengah dari kita akan berkata…”itu nak menunjuk alimlah tu”…sedangkan perkataan arab adalah salah satu bahasa di dunia…Junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W juga adalah bangsa arab.

Pergh...!!! kan dah guna ayat skema..hehe

Kepada tuan tanah....jemput-jemput la dtg rumah aku time aku kawin nanti k..

nie alamat,

"36,jln surada 13,tmn desa surada, 43000, kajang selangor.."

nak hantar hadiah pun kat alamat nie ok...hihi



TAG 3 orang ek..




Sekian..Peace (~_^)v

{ 18 comments.. read them below or add one }

Ujang9897 Ujang9897 December 29, 2010 at 11:01 AM
forever love - nk ker..jap2..tag terus..hee
YanaMIB YanaMIB December 29, 2010 at 11:25 AM
perghh ayat ustaz...weehuu~ siap tepek alamt..tak menahannn~ =P


gud luck!







PERASAAN KENTUT DI TEMPAT SUNYI
Ujang9897 Ujang9897 December 29, 2010 at 11:30 AM
yana - kene la..senang dpt adiah..
nora nora December 29, 2010 at 12:23 PM
laaa ko kat kajang je ke,

aku tanak ni, aku nak kad

lalallalaa (ko nk hadiah tak?? baik ko bagi kad ngehngehngeh)
Mama Zara Mama Zara December 29, 2010 at 12:38 PM
bila nk kawen ni :) mama nk terjah mkn nasik minyak..heheee
Awangku Johan Awangku Johan December 29, 2010 at 1:08 PM
muchas grasias ujang
dah wat hehe
Daria Daria December 29, 2010 at 1:33 PM
kagum dengan lelaki yang berani bercerita tentang pasangannya...ada sesetengah lelaki, tak suke cerita pasal pasangan dia....malu konon...tak macho....but for me, it is very sweet when a guy tell about his soulmate ;)
Ujang9897 Ujang9897 December 29, 2010 at 5:39 PM
mama zara - lmbt lagi..hee

awang - bereh..hehe

daria - uik..hihi..malu plak
Sunah Mohammad Sunah Mohammad December 29, 2010 at 6:06 PM
tahniah! tapi tarikhnya bila? adeh..
moga dipermudahkan~ :)
shahjiehan shahjiehan December 29, 2010 at 7:43 PM
InsyaAllah..nnt abg posmen dtg,jgn lupe jemput die naik umah~ hahaha
Mama Zara Mama Zara December 29, 2010 at 11:09 PM
ujang..mama tulis nama ujang je nih kat pos. nak no. tepon skali-sms mama k. 0172019859 (lepas dh baca sila delete komen ini)