Thursday, December 30, 2010

Final Piala Suzuki di Putrajaya


Semalam berlangsungnya Final Piala Suzuki AFF...seperti yang semua tau, keputusannya Malaysia Juara...Terbaik...!!!!!!!!

Aku dan rakan-rakan GAY aku...ops..ops...bahaya nanti keluar paper...,hihi , smlm ktog layan tengok game nie kat presint 2 Putrajaya , sampai pun lewat 5 minit..demmm!!!

Memang layan gila tengok kat sana...dah macam kat Stadium Bukit Jalil...siap buat ombak semua...,

Yang bestnya

-Time azan isyak terus sunyi sepi kawasan tue..hihi (hormat bai)

- Family bwk anak bersantai sambil layan tgk bola

- Siap ada api2...(mcm dlm stadium)

- Siap ada lazer ijau,hihi

- Ramai awek cun tue datang...cuci mata beb

- Yang pasti bestnya Malaysia Juara..hee


Meh layan gambar hasil dari Nokia 3310 aku









Aku tak puas ati keseluruhan semalam ialah kenapa pemain terbaik dia kasi kat mamat indon tue..dah la penalti pun tak masuk...keseluruhan aku rase baik lagi si APEX,SAFEE SALI atau NORSHAHRUL.



Sekian....Peace (~_^)v



P/S : aku dah order jersi malaysia..hehe

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

nokia 3310
hahaha
taleyh bla jep yg tuh

rugi semalam x g sini..
pes2 nk g tp ujan..
xjadi..
rugiiii nyeeee

aya yaya - mmg rugi.,kalo tak leh sorak sama2

kasi can la kt mamat indon tu..haha...cuba bc komen anon kt entry seni inai tu..hehe..=P

award kesian ar tu

ko ni kesian ar kat diorng
kesian aku tgk diorng semalam
nak nangis rasa huhuhuhu

peewittt cun ar awek kat sebelah ko tu, nk knal leh tak, nk pas kat abg aku lalallala

as salam..
wah! ujang bersemangat! canggih~ :D

suka..suka msia mng akhirnya!Yelah comel lah awek tu...kawan je ke he3

HAHAH..diorg nak jaga hati indon..padahal yg dapat xscore penalti..

fuhhh siap pakai baju bola lagi tuuuu

wah.. sambil cuci mata usya awek ekk..

agreed. maCy rasa patut dapat kat safee sali la. dia kan pnjaring terbanyak.

tapi rasanya sebab takmau malaysia bolot semua. makin gaduh besar nanti~

xpe, title xpnting, hakikat semua tahu ;D

tuh ar! ak terkedu bile MoM xbg kat fahmi! padahal fahmi dh berhempas pulas kot menahan.. penalti pon kengkang sepak.. ttbe MoM.. haihh!

yea betul2.. patut nye malaysia la dapat pemain terbaekk tu


EmoticonEmoticon