Monday, December 13, 2010

Gunakan Kondom




Yezza...korg tgk pic tue..Sazzy Falak pun berkempen supaya nk beromen guna la kondom..ops..ops..silap..terlucah pulak..hehe..(~_~) ...maksud aku nk buat seks tue guna la KONDOM...tau tak kondom tue apa..kalau tak tau aku pun tak reti nk terangkan..nasihat nie bukan la maksudnya aku nie kaki guna kondom ok..!!! oh tidak..!!!

Gambar kat atas nie sebenarnya Sazzy Falak tengah berkempen sempena "kempen kesedaran AIDS anjuran ruumz.com"

Ramai lagi rakan-rakan artis yang terlibat...seperti gambar-gambar dibawah...jom layan...


~
~
~
~
~
~










SEKIAN PEACE...(~_^)v


sumber dari ohbulan

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

Kempen yg bagus walaupun ada pro dan kontra.....

kihkih.kempen yg bagus..simple jer artis2 ni wat kempen...cantik dan bermakna... dgr tu.........
aids tiada rupa

cik eka - artis tue mmg cantik..lagi2 si erra fazira

Cik Eka: aIDS mmg xde rupa tapi pembawa aids tu yg ada rupa...hihihikzs

katakan tidak pada AIDS. hoho.. guna lah kondom selalu.ahahaha

urggghh.. gila kempen ni hehe

eddy - btol..btol..btol..(gaya upin dan ipin)

darkbatman - hhahaahha..jgn tak guna 0k

teddyuna - gila-gila..bukan gila..hee

aku rse, kalau kempen pakai "la taqrabuzzina" lg la effective~

bodoh,, iklan nih digalakkan unutk org berzina dgn memakai kondom...
pe cer haristh iskandar? ngan bini pon nk pkai kondom,, dier ade hiv ke ape?
dafuq sunnguh artis malaysia,, support zina


EmoticonEmoticon