Thursday, December 23, 2010

Potong Kulit KoTE (SUNAT)





Aku join kontes anjuran shahjiehan mengenai SUNAT..hehe...syarat dia ada di sini

nie aku nk merepek pasal kes aku sunat...lantak la kalo ade unsur lucah ok...aku tulis spontan berdasarkan pengalaman aku sunat orait..hihi,

seingat aku...aku sunat agak lewat sikit...dalam darjah 5...., so korang boleh bayangkang la macam mana keadaan time tue ok...teetttt....

aku potong isi kulit "tutttt" aku tue kat klinik bernama apa tah dh lupa..tapi kat area Bandar Baru Bangi..nurse2 yang wusha time aku sunat semua pompuan time tue...pergh..nasib la time tue takder nafsu lagi..kalo tak...hihi...paham2 sudah...tapi yang tak best tue time sunat aku dengar DR ckp " ops tersenget" hampeh betul...tp aku buat bodoh jer..

paling tak best time nk bukak balutan sunat..sakit wo...korang bayang kan luka2, nanah2(ada ker) melekat2...adoiyai...dah la malas cite...ngeri sangat...('',)

(sekadar gambar hiasan)


Syarat last sekali kene TAG 4 orang...so aku nak TAG pompuan dengan lelaki..baru adil..hee






p/s : hari nie bz lagi...demmmm!!!

15 Orang Memberi Komen & Pendapat

wallaweyy...xtau nk komen apa...lalala~ =P

erm arm urm.. nak cite pasal ape eik... @__@ (korek2 dalam kepale nak ingt balik cite zaman bebudak. XD)

okay2. thanks for the tag tau! japg nk wat entry. fes tyme nieh. hehe =P

dr tajuk smpai gambar..malu nak sebut.. malu nak tengok.. kekekekeke. kitorang mana blh share pengalaman tu.. kitorang pmpuan semua berlaku ms bayi lg. kekekekeke

lekat lekit...kongsi la cerita utk adik2 punya cite or member2..hee

tag la yana.. tengok berani x cerita..? hahaha.. opps! kiddin'

fiza - dia tak tau sunat tue ape..hahaha

KEH3...sempoi la bro, tapi xkan smpai bernanah..makan x pantang ke hape nih... hehhee

Ujang9897: ha3..semoga berjaya ye..:)

anda menang contest ini..sila email kan alamat rumah anda kepada email SJ.

shahjiehan@gmail.com


EmoticonEmoticon