Monday, December 27, 2010

Saya Blogger Selangor


Dikeheningan hari ini..aku tengah jalan2, terjumpa segmen best kat blog qaseh..segmen anjuran Azman Roslan, nak keterangan lanjut sila klik sini


Kat sini kita kena jawap soalan cepumas...sukati korg la nk tipu ker tak sebab takda syarat2..hehe

Jom layan jwpn aku

Nama anda

- kawan semua boleh panggil aku UJANG ok...ingat UJANG, ingat aku ok..hee

Status anda


- Single (aku tipu)

Cara hubungi

- Kalau nk masuk FB/twitter aku sila la klik icon kat atas tue...hee,

Daerah/Jajahan


-Aku duk dengan mak bapak aku di area bandar baru bangi

Tempat tinggal


- Kat taman desa surada (sedapkan nama taman aku)

Apa yang menarik di tempat anda


- Kat tempat aku duduk nie atau area bangi nie banyak awek2 cun..hehe..salah sorg yana la...hehe

- Kat bangi nie ramai gak artis rumah die kat sini...salah sorgnya aku la...(poyo kan)



SEKIAN..PEACE (~_^)v


7 Orang Memberi Komen & Pendapat


EmoticonEmoticon