Thursday, December 9, 2010

SEGMEN CERPEN KREATIF

Di hari yang agak bosan nie..aku nk cuba..try..dan test la kontes yang abg ben buat nie...sesiapa yang nk join kontes nie sila la layari laman sesawang SEGMEN CERPEN KREATIF...tak kenal abg ben ker..agak2 la kalo layan blog tak kenal abg ben kan..hee...

Seperti biasa setiap aktiviti abg ben..kite letak dulu header dia yg cute nie...hee...jom kita layan CERPEN yg spontan aku karang.....

~
~
~


سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي



"Tanpa Dirimu Aku Ibarat Pepohon Yang Kering......"


Di pagi indah ini, hatiku terasa amat tenang terdengar alunan syahdu ayat-ayat suci Al-Quran bacaan ibuku. Kedinginan pagi ini kurasa seperti berada di sebuah tempat yang sangat aman tenang dan segar.



Ibu selalu memerhatikanku dengan penuh kasih sayang. Ibu merupakan insan yang paling amat aku sayang didunia ini. Pengorbanan ibu dari kecil sehingga sekarang tiada siapa boleh mengatasinya. Dari kelopak kecil mataku, secara tiba-tiba bergenang air mata mengenangkan jika ibu tiada didunia ini nanti. Ibu disini ingin aku katakan "tanpa dirimu aku ibarat pepohon yang kering"

SEKIAN..............peace (~_^)v
(91 patah perkataan)


Tetiba lak aku sentimental buat CERPEN nie...

Ingatlah selagi Ibu kita masih hidup, kasihi dan sayangilah Ibu.....dan jika Ibu sudah meninggal dunia, ingatlah jasa ibu.doakan kesejahteraan ibu kita.

Jasa ibu cukup besar dalam hidup kita, semoga kita menghargainya dan membalasnya jika berkesempatan...insyaAllah..


15 Orang Memberi Komen & Pendapat

cerpen awk pun apa kurangnya...wish u luck 2 yaa...:)

salam kenal..

http://munirahizzan.blogspot.com

moon- main taram jer nie..hee..salam kenal gak

menarik, wlupun pendek jer cerpennya, berjaya menyentuh hati DeQDeq...gud luck dear...

wah syahdu sungguh cerpenmu

anyway good luck yea :)

syahdu..all da best..jom baca mine pulak..
http://nurmudrikah.blogspot.com/2010/12/segmen-cerpen-kreatif-rintihan-seorang.html

deqdeq -thanks..spontan je nie..hee

mappiau - orait..tQ

Jalil - thanks bro

Syafiq - (~_^)v

cahya - jgn lupa syg ibu anda..hee

lulu - thanks

mudrikah - orait..

tacing tacing..ibumu ibuku jua..ecehh~ (^^,)

salam encik ujang

jika saya punya sejuk

cik ujang punya amat syahdu :)

syira - camtu pulak ek..hehe...thanks

terharu ibu u...terima kasih tgok cerpen saya. Tapi cerpen saya rasa dah terlebih 100 pp itupun byk yg dh di potong.So dh mlgr peraturn.Apapun,siapapun menang tahniah..kita nak enjoy2 je kan?

terharu ibu u...terima kasih tgok cerpen saya. Tapi cerpen saya rasa dah terlebih 100 pp itupun byk yg dh di potong.So dh mlgr peraturn.Apapun,siapapun menang tahniah..kita nak enjoy2 je kan?


EmoticonEmoticon