Friday, May 27, 2011

Teka Teki 2

ENTRI Repost





Kali nie nk kongsi lagi teka-teki....yang part 1 dah buat hari tue


Soalan : Dalam banyak2 cecair,cecair apa yang menjadi beku bila dipanaskan

Jawapan : TELUR

Soalan :Dalam banyak2 kuih, kuih apa yang orang makan tepinya sahaja, bhgian tengah tak mkn

Jawapan : kuih donut

Soalan : Aku berjalan ditepi pantai..di atas pasir tanpa mencecah air, bila aku toleh belakang takda kesan tapak kaki aku, kenapa ?

Jawapan : aku jalan mengundur

Soalan : Apa beza jatuh pokok kelapa, dengan jatuh perigi

Jawapan : Jatuh pokok kelapa kena naik dulu baru jatuh, jatuh perigi kena jatuh dulu baru naik

Soalan : Lampu apa kalau pecah, keluar orangnya

Jawapan : Lampu jiran rumah korg..

Artikel Terkait

22 comments

x sempt nk berfikir sbb tertengok jawapan.. haha

wahahaha.. adoooih.. teka teki.. jawapan teka teki pun.. tak terlintas dek akal... wahaha

heheheh kacang je teka teki ni.. cuba teka dalam banyak-banyak kapur apa yang boleh di minum? heheh

lekatlekit - saje nk kongsi..hee

jelly - tak bgjawapan kang tak dpt jwp

darkbatman - soalan kanak2..hihi

hanisah - ade byk lagi best..hee

along tapa - nanti aku pecahkan lampu umh ko..huhu

ain zulaikha - jap laga eden jawap orait..

blog apa yg ada gambar skuter bughok kaler pepel??










































































ujang9897 aka dak encem?? lalalala~ =P

salam ujang

erm menarik entry anda.. teka teki yg last skali tu best

anyway... follow anda..

magrib - thanks..leh kongsi2..hehe

hahah dh mcm jawab soklan pekse.. tp leh refer jawapan kat bawahh...

soalan macam tak logik tapi jawapan logik pula ;)


EmoticonEmoticon