Blog peribadi seorang bernama ujang

Wednesday, December 22, 2010

Tips Cek Dara..




Rekahan Bibir

Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas.

Dahi Yang Berkedut

Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia.

Bentuk Punggung

Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel2 punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari2 dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang2. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang.

Telinga

Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi.

Tumit

Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. Banyak kepentingan dan rahsianya lagi.

Ini hanyalah kaedah2 untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Tak payahlah nak pi test kat orang yang dah berkahwin dengan halal. Selain dara2 yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.

Pipi

Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih berdara.

Gadis yang berdara selalunya tidak suka mengenakan make up. Terdapat juga gadis yang masih suci suka bermake-up, tatepi cara mereka bermake up tidak terlalu menonjol seperti seseorang yang ingin memikat lelaki. Sebagai contohnya GRO, bohsia atau pelacur. Mereka akan mengenakan make up keterlaluan kerna mahukan diri mereka kelihatan jelita. tetapi disebalik kejelitaan mereka terserlah suatu rahsia, jelas mereka bukanlah lagi wanita bermaruah.

Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki. Mereka agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan lelaki. Berbanding dengan wanita yang tidak berdara. Mudah sahaja mereka menyesuaikan diri dengan lelaki. Bagi yang sudah berumah tangga, kerana mereka sudah biasa dengan suami mereka. Tetapi pada golongan sebaliknya kerana mereka telah hilang dara dan sensitiviti dengan lelaki kerana seba2 yang tadinya.

Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang telah berhubungan. Jika seseorang itu mempunyai lesung pipi, lesung pipinya kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Berbeza dengan gadis yang sudah pernah berhubung, lesung pipinya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garisan yang menyambung lesung pipinya. Garis ini menunjukkan mereka telah tiada dara.

Telinga

Ketiadaan dara juga dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut wanita pula tidak berdaya dan seolah2 tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin dan apabila anak rambut itu kembali pada posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita itu telah berkahwin.

Hidung

Hidung sesorang itu juga mampu menunjukkan samada dia pernah disentuh atau tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan kerena dia selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerena darah banyak tertumpu pada hidungnya. Jika anda masih dara, lihatlah hidung anda. Apabila hidung seorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah.

Begitu juga dengan wajahnya. Ini kerana sensitivitinya terhadap sentuhan. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki, ini bermakna dia telah hilang dara sensitif ( dara kecil ).

Mata


Bukan mudah untuk seseorang yang hilang dara ingin menyembunyikan identitinya dari diketahui lelaki yang pandai meneliti. Sebab itu adalah wajar jika kita menjaga maruah dan menundukkan pandangan dari panahan lelaki.

Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah kelopak mata seorang yang tidak berdara. Lebam ini tidak seketara lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan2 hitam meliputi bawah kelopak mata yang terlipat itu. Iaitu kedutan pada bawah mata jelas dilihat jika si gadis sudah hilang dara.

Gadis yang masih dara, matanya kelihatan berseri dan tiada tanda seperti hitam, lebam atau bergaris2 halus. Sebaliknya di sekeliling matanya kelihatan rata dan apabila dia ketawa bahagian bawah matanya tidak menampakkan kedutan.

Namun begitu...

Tidak bermakna wanita yang tidak berdara telah hilang keseriannya. ( Cheewah! Kang takut lak ente orang suma nak kahwin.. ). Sebenarnya, wanita yang telah hilang dara adalah lebih cun daripada gadis. Tidak hairanlah sekiranya janda dan isteri orang semakin menjadi rebutan ( tak caya tanya suami anda ).

Yang menghilangkan serinya wanita tidak berdara ialah, mereka melakukan perbuatan terkutuk dan maksiat.

Bagi wanita yang berumah tangga secara halal dan mempunyai suami yang memahami..mereka cun 100x ini kerana mengikut kajian,

Rambut Wanita

Rambut wanita lebih cantik dari rambut gadis sekiranya si suami selalu membelainya. Rambutnya semakin lembut dan menawan 100x. Pada wanita yang dah berumah tangga secara halal. Ana nasihatkan, tak perlulah pakai Rejoice ke.. Pantene ke.. Feather ke.. Just pakai petua biologi dari suami anda. Ini juga akan menjamin keharmonian hidup. Bukan setakat rambut sahaja, malah bibir dan beberapa bahagian lain juga akan menjadi lebih cantik dengan bantuan suami.

Perut

Untuk pengetahuan anda, pada mereka yang biasa berhubung, perut akan sedikit membuncit. kerana perut melakukan daya aktif yang amat kuat dan menyebbkan sel2 mengembang. Selain itu, tanda yang terdapat pada perut seperti alur garisan panjang dari dada hingga pusat dan dari pusat hingga ke faraj.

Jika tanda ini terputus pada bahagian bawah antara permukaan pusat dan faraj, ini bermakna, wanita itu tidak berdara. Faktor kehamilan juga merupakan sebab garis ini terbentuk. Namun, garisnya kelihatan lebih ketara.


Sumber Dari Asscrewz

14 Comments
Comments

14 comments:

darkbatman said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

blh ker pcya ne? sbb bkn sume pompuan lahir ngn bibir merah.hahaha

mofaizmz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku terpikir sejauh mana kebenaran fakta ni.. hahahaha..

sbb warna kulit dah boleh ralatkan sesetengah maklumat tu..

habitat(hehe.. maksud aku persekitaran) kulit org hidup senang xsama dengan kulit orang hidup susah.. boleh beza gak org keje opis dgn org keje ladang..

pemakanan, obesiti(boleh tepis bentuk bontot), gaya hidup(pun boleh tepis bentuk bontot).. bontot atlit ngn bontot kaki lepak makan cekedis dpn tv xsama aku rasa..

dibesarkan dalam kelurga majoriti lelaki dah boleh tepis fakta segan terhadap lelaki tu..

dhilla nazli said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

btol ke bende niy??
ta semua pompuan cmtu...
kdang2 ade yg semulajadi..
aduiy

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

batman- lu lgt arif bro..hehe

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mofaizmz - yup, btol tue.. Hee

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dhila- tgk org gak sbnrnya kan

YanaMIB said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mcm mana nk cek laki teruna?? lalala~ =P

meself,Ms Fint said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rekahan bibir - angelina jolie.bibir merekah molek je. die dah tak dara. cane?

dahi berkedut - susah nk beza sebab lebih kurang same je.

bentuk punggung - punggung jatuh bagi yang dah beranak/penah gugurkan anak. abis yang kurus, xde a goyang2 tu. yg gemuk masih dara akn kelihtan spt yg digmbarkan, kesianlah weh die..

apelah yg cuba aku komen kat sini? hehe entri ni cam comel-comel alam. tapi ramai je laki salah tafsir yg dara dah tak dara yang tak dara katanya masih dara. cane?

:p

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang tang kuku tu takde ek =.='
kata kuku pink la pucat laa.
cane tu ek :-?

btw, copy entry ni tampal dekat blog :D

biruMerah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nk taw ader dare xder dare hang p kawen jela..hahhahah

obat jantung koroner said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

photo_nya lucu bangetz...heuheu

kasandra said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betol ke semua nie? x caye... kalau allah mmg buat orang tu ade sikit boncit? ade lengjung mata hitam ngn garis sikit bawah mata? punggung ade sikit goyang? tu kira xd dara ke? ketentuan allah kan?

kasandra said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betol ke? kalau allah mmg jadikan orang tu ade lengung n garis kat bawah mata? kalau allah jadikan orang tu mmg boncit sikit ngan punggung bergoyang sikit..? itu pon nak kate xd dare? kesian la sikit orang len.. orang laki nie main sebot jer.... ntah betol ke x...

cik enon said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uishhhh...post 2010 tapi 2012 baru komen =P

sebagai org yg xde dara aku rasa byk point2 tu tak tepat..

1. Bibir - tgk genetik jugak. kalau dah keturunan bibir lebam nak kata apa..

2. Dahi - aku takde dara tapi dahi licin je tak mekap

3. Punggung - dah kalau kurus nak nampak montok camne. bkn semua pompuan punggung byk lemak..aku dari dara punggung leper je..tak baik tau kata aku buat bnda tak elok..

4. Telinga - aku rasa telinga aku cantik je compare dgn adik2 aku yg tak kawin lagi..

5. Tumit - kalau anak dara dah selalu ke kebun ke, ke hulu ke hilir naik public transport mmg susah nak nmpk merah. kalau yg biasa dimanja dibelai selalu yela..licin merah je..aku ni zaman dara 1/2 jam jalan gi bus stop, 1 jam lebih diri dlm bas, 1/2 jam lagi jalan ke opis..mmg takdenye nak merah..pucat merekah lagi ada..

6. Pipi - aku takde dara pun merah2 je pp tak mekap. pemakanan aku yg sihat barangkali. adik aku dara tak merah pun pp.

7. Mekap - zaman sekarang ramai yg suka mekap. sbb udara tercemar air pn tak berapa bersih. byk naik jerawat. kena la mekap nak cover jerawat supaya nampak cun. anak dara pun byk mekap tebal2. tapi aku tak mekap pun (malas!)

8. Hidung - hidung aku selalu merah2 sbb gatal kalau slh mkn. kira aku mak dara yg nampak masih dara la kan =)

9. Perut - takde la buncit pun wpun blm pernah peknen. aku tak control makan tapi aku control the way aku makan tu camne. leper je kalah anak dara tau..pokok pangkal camne kita jaga diri sebenarnya.

10. Byk lg kot - tp tak larat nak komen dah.

*Zaman sekarang anak dara pun dah ramai mcm mak org..yg mak org ramai yg masih vouge da vass..sbb tu isteri2 org dan janda2 sgt kelihatan hot =P

*Jgn tgk fizikal sgt takut slh tafsir. kena knl hati budi baru tau sape dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang