Tuesday, January 18, 2011

AKU INI LELAKI .. LELAKI INI ?



Join lagi segmen bro ben...sapa tak kenal dia jemput la kenal dengan dia...heee

Pendapat aku mengenai wanita masa kini

- hurm..wanita masa kini aku tengok macam-macam ragam terutamanya yang remaja..., dorang nie lagi mudah terpengaruh dari orang lelaki...kenapa aku ckp macam tue sebab ramai yang macam tue...nak nasihat sikit..wanita nie kalo nak carik pasangan cube jaga maruah diri ok..hehe, sbb tue benda penting.. dan paling utama jaga SOLAT....SOLAT itu tiang agama..,asas tue..rumah kalau tiang tak kukuh roboh wei...sama juga dengan SOLAT..kalo tak jaga..abis wei..., alamak..nie dah bukan wanita..sama jer la semua remaja...lari tajuk pulak...hahaha

-Wanita pilihan aku opkos la mak aku...hihi...sbb dia didik anak2 dia sgt best..('',) selain itu wanita pilihan aku opskos la Heliza dan Lisa Surihani..dan ciri2 dua orang tue ada pada YANA...gila la romantik aku...hahahaha terasa nak lempang diri sendiri...('',)

- Wanita untuk dicontohi bagi aku apa salah korg jadi mcm ustazah nor bahyah (anda buat anda dapat..) tapi kalo minat jadi artis jadi la mcm siti nurhaliza...hehe

- Aku rase dan cukup 100 nie..tak perlu edit2 dah....


Nasihat Untuk Anak2 Gadis Sekarang


- SILA LA JAGA SOLAT ANDA KERANA SOLAT ITU TIANG AGAMA....

Anda buat..Anda dapat..(macam best jer tag line nie)


AMARAN KERAS (bernada gurau)

AKU LELAKI TULEN....SILA JAUHI ORANG INI dan INI..MEREKA NY*H
(rekaan semata mata)


Sekian..Peace (~_^)v


22 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam.. bagus ;)
tapi kenapa tak link kan ke blog en ben hehe.. yela xsempat nak g blog dia leh terjah dr blog kamu hehe.

kenapa x macam wardina.?npe perlu siti nurhaliza.?

hehehe..
lelaki yg soleha..
bgus2..

tak cukup 100 patah perkataan tu jang! haha

terimakasih kerana advice tu... :)
nyahhh tetap nyahh lah haha holiauuu

hihi...

aku dh edit dari teguran2 korang tue...

hahahaha....
suka pengakuan "AKU LELAKI TULEN"

ok! nasihat diterima...;)

hampeh hahaha..tq lah ye..jage2 ...akan ku balas balik haha

bahahahahahaha...sejak bila yu romantik?? =P

cool entry. nasib baik x hot. haha...

kenapa mesti Siti Nurhaliza..??
huhuhu

salam

diharapkan semoga anda menjadi lelaki yang sejati di dunia akhir zaman ini.

kak yana..ujang romantik ke tak?? hahaha

salam, tahniah krn terpilih disiar dlm sesi awalan segmen Lelaki Ini...En Ben.

laki pon kena jg solat jgk ek..

yeah...solat tu tiang agama sokong :) waah...untung kak yana yey :)

wah.. kembang kuncup yana.. hehehe...
dato siti boleh dicontohi dari segi budi bahasa nye... tapi kalau contoh muslimah.... belum lagi kot.. huhuhuhu

ujang...YANA tu sapa? selalu ujang sebut2 nama YANA kan....

nnt tgk Green Hornet dgn YANA lagi ke? nanti kenalkan pada DeQdEq ye

waaa... citer lisa gak.. citarasa kita sama.. kekeke


EmoticonEmoticon