Saya Nak Hadiah Hari Lahir Dari YanaMIB




Setelah di TAG oleh AMMAR dan Aya^Yaya aku pun laksanakan la giveaway anjuran tuan tanah bernama YanaMIB iaitu tunang aku sendiri..hahahah

Syarat dia sangat2 senang..tak menyusahkan..hihi...POLO,TAG,TINGGALkan LINK

TAG 2 orang tapi aku buat 4 sebab tolong tunang...heee..

- Iqbalhakimi (Fan Man U yang loser)
- Nub (kaki pukul)
- Wacanaku ( geng arsenal)
- Aku bukan Photographer (tipu nie,dia kameraman)
- Apezs

Keterangan lanjut klik sini


{ 15 comments.. read them below or add one }

nora nora January 12, 2011 at 10:27 AM
ko tipu ko tipu

ko dh dikira ahli keluarga
ahli keluarga maneleh join
Ujang9897 Ujang9897 January 12, 2011 at 10:31 AM
noa - ape plak..dengki...pukul kang
mizz sue mizz sue January 12, 2011 at 10:31 AM
WEHH..KO MANE LEH JOIN..EE...
apezs shah apezs shah January 12, 2011 at 10:31 AM
Haha mane leh join kan.. Betol tu.. dah ahli kuarge tu ahakz..

weih insyallah dude, saya join nanti.

saya dah ada chat box arg. mesti tak perasan dia kotak kecik je. warna merah. kena klik baru kuar..;)
efa efa January 12, 2011 at 10:32 AM
wow bestnya...nak gi tgk kat blog akak yana hehehe..
YanaMIB YanaMIB January 12, 2011 at 10:35 AM
muchas gracias! anda peserta ke 38...weehuu~ all the best to you~ ^_^
Ujang9897 Ujang9897 January 12, 2011 at 10:41 AM
random ma...gua leh dpt gak..dah kene TAG...hahaha
bukan photographer bukan photographer January 12, 2011 at 2:41 PM
weih..aku tak tipu la..aku bukan photographer..aku photolover..haha
iqbalhakimi iqbalhakimi January 12, 2011 at 2:42 PM
aish..kasar gurauan tersebut..haha
Nisa Kay Nisa Kay November 10, 2011 at 6:21 PM
nak join weh! cepat tag akuuu!! grrr!
Nisa Kay Nisa Kay November 10, 2011 at 6:24 PM
hahahhahaaaa.. kalau kau tag aku jugak xtahu lahh ujang oiii

:P