Wednesday, January 12, 2011

Saya Nak Hadiah Hari Lahir Dari YanaMIB




Setelah di TAG oleh AMMAR dan Aya^Yaya aku pun laksanakan la giveaway anjuran tuan tanah bernama YanaMIB iaitu tunang aku sendiri..hahahah

Syarat dia sangat2 senang..tak menyusahkan..hihi...POLO,TAG,TINGGALkan LINK

TAG 2 orang tapi aku buat 4 sebab tolong tunang...heee..

- Iqbalhakimi (Fan Man U yang loser)
- Nub (kaki pukul)
- Wacanaku ( geng arsenal)
- Aku bukan Photographer (tipu nie,dia kameraman)
- Apezs

Keterangan lanjut klik sini


Artikel Terkait

15 comments

ko tipu ko tipu

ko dh dikira ahli keluarga
ahli keluarga maneleh join

noa - ape plak..dengki...pukul kang

Haha mane leh join kan.. Betol tu.. dah ahli kuarge tu ahakz..

weih insyallah dude, saya join nanti.

saya dah ada chat box arg. mesti tak perasan dia kotak kecik je. warna merah. kena klik baru kuar..;)

wow bestnya...nak gi tgk kat blog akak yana hehehe..

muchas gracias! anda peserta ke 38...weehuu~ all the best to you~ ^_^

random ma...gua leh dpt gak..dah kene TAG...hahaha

weih..aku tak tipu la..aku bukan photographer..aku photolover..haha

aish..kasar gurauan tersebut..haha

nak join weh! cepat tag akuuu!! grrr!

hahahhahaaaa.. kalau kau tag aku jugak xtahu lahh ujang oiii

:P


EmoticonEmoticon