Wednesday, February 23, 2011

Aku Ada Kerana Mereka

(gambar hiasan)
UPDATE

 Agak terharu dengan entri 3 orang  kawan terawal blog aku  ni..., apa yang mereka rasa sama macam aku rasa...=)

Blog mereka hampir  seusia dengan aku juga lebih kurang dekat 3 bulan

3 orang ni aku start rapat sebab join segmen bro ben..., musuh-musuh rapat aku pun banyak kenal dari segmen bro ben


Siapa nak baca 



entri SUNAH klik SINI




entri SHIDA klik SINI

 entri QASEH klik SINI


Serius tacing dengan 3 orang ni..('',)


Sebenarnya...,

nama-nama yang aku gunakan pada jalan cerita entri-entri aku sebelum ni adalah antara-antara kawan-kawan yang aku rapat.., kalau tak rapat takkan la selamba jer aku kutuk-kutuk kan..hehe, 

Cara aku buat entri adalah tak berunsur serius.., lagi aku suka dan rapat orang tu, lagi aku kutuk-kutuk...,

 
Thanks kawan-kawan

Siapa perasan bloglist aku ada yang hilang..sebab hari itu ada masalah sikit.., itu  pasal aku deleted.., nanti ingat nak buka bloglist baru...boleh ker tak ek..????

Ok la..., nak pergi BERAK jap.. 


Sekian...Peace(~_^)v



P/S : Deqdeq dengan Pembawa Wacana pun buat entri pasal aku..=)

 

46 Orang Memberi Komen & Pendapat

arghh, tibe2 plak ko tetaching yer jang

ujang...thanks...kamu adalah musuh kami..:P

lek lu...jgn berak agi...kntut2 sat..haha...ko 3 bulan kira lamala tu..aku bru 3 ari ni cmna??

ntah..ko jang xabih2 awek je keje..amek r tomboy lak ker..hahaha

ujang ina xde pon...jelez2..tacink la ngn ujang..larikkkk

wah ujang nak buka bloglist baru ke.. wah kena tggu ni sbb takot miss ssh laa..

assalamualaikum..tq bf lisa surihani..:D

ujang pasang penarikkkkk!!!!


ada helizaa! hahhaa

ujang dah pandai touching sekarang..sedih2x hukhuk hehehe

selamat nama bro xnaik he..23x

kite kawan kan he..23x

huh, asyik kentut berak aje keje ujang neh...

Hishh, berak pun nak bagi tau orang ka ? Haha
Merapatkan siraturrahim syokk woo

alaaaa... asyik orang glamer2 jerrr.. yang tak glamer mcm saya ini bila nak kuar?

Jangggg... rasa2 boleh chage tak perkhidmatan ni? jom "kita" buat bisness... tapi kat page ni jer la

ai buat entry psl yu x letak dlm list ponnnnnn!! grrr~















cpt blanje ice cream mekdi! =P

lawarnya awek yang gambar hiasan tu..hehehee

ujang ni selalu ja berak+kentut ish2..hua asyik keluar nma org femes aja emo gak la huahua just joke hikhik =)

first of all....

nak gelak kat kak yana...hahahaha~ ops! ;p

thanks ujang...:)






ujang...rindu nak panggil ang pakny*h...erk!



larikkkkkk! :p

ah ko memang mencari publisiti murahan la ujang.....hahahhaha

ujang : hanesli, ai sangat tertarik dengan entry ni...ai pun suka berkawan...oram pun ramai yam suka berkawan dengan ai...ai harap per kawanan antara kita makin akrab ye selepas ni walopun kita masih belom berpeluang bertentang mata dan berbicara dari hati ke hati!! koh koh koh adehhh~ bepuisi pulak...yu pun dah pernah review blog ai tu ha, dan ai amat menghargainya...('',)
apa pun kipidap lah ye, ai laik yor stail...

sekian luahan manja seorang blogger...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Panas + TAK PUAS HATI !!!"

awek mana ni ... tak dak pun ko slalu cite sal mamat selain roq

yana dah majuk ujang...hahahha..nasib baik yana mintak icecream mcd je...untung ko ujang

sape bro ben?? ensem sgt ke die?
weh..berak jgn lupe cebok

hahhahaha...name aku ko xnk letak??wakkakkaa

3 bulan? tp dah mcm 3 taun je..ehehe..giler rmai peminat ujang ni ek..gud luck kamu.. :) keep blogging..

hang curik pic den yo ...kalau yo pun letak lah pic comel2 sikit haha..bukan ke tadi xde den ..haisyyy ngek nyah ! hehe papepun tacink jugakkk ! haha tq

kutukan merapatkan hubungan..^^

kalau takde unsur kutuk2 tu..memang bukan ko la...wajib ade...hahahah!!!

woi ujang awat aku tak da.. huhu.. smpai ati ko yaaa.. buatlah tuk aku sekali bersama dgn nazirulhazwan.. hehe.. kalau tak aku berak d blog ko ... hehehe


EmoticonEmoticon