Friday, February 25, 2011

Iklan Sewa



Usahawan atau sesiapa nak iklankan Banner  di Blog ni boleh la bagitahu ok..,

Untuk blogger yang nak iklankan banner pun boleh..('',)

Kenapa  perlu iklan di blog Erti Kehidupan ...??? kerana laporan di bawah ini



Trafik

Mingguan


UPDATE TERBARU




Rank alexa



UPDATE




Blog ini akan terus meningkat dan menaik lagi dari segi trafik dan Rank Alexa..


HARGA BANNER UNTUK HEADER (728X90)
  • RM60.00 Sebulan
  • banner akan diletakkan di bawah header
  • 4 banner sahaja

HARGA BANNER UNTUK SIDE BAR (125X125)

  • RM30.00 sebulan
  • banner akan diletak dia sebelah sidebar
  •  
PELBAGAI LAGI CARA UNTUK MENGIKLANKAN DI BLOG INI TERMASUK STICY POST

KAEDAH PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat melalui akaun CIMB saya

CIMB : 12190071677524 (Mohd Azfar) 7010369665
No Tel : 012-3109897



Sebarang pertanyaan boleh mesej kan kepada saya di

Email : m.azfar9897@gmail.com

Facebook  :www.facebook.com/ujang9897 


Blog Ini Sporting...semuanya boleh runding...('',)

Artikel Terkait

28 comments

perrghh..traffic ko jang...tahniah jang =)

jang...tolong aku..untuk iklan juger..hehe

As Salam, come, visit and follow my new blog: .

http://freewallpaperbyfkphotography.blogspot.com
contains Islamic Wallpaper using my own photo
-Dakwah kecil-kecilan

and

http://fkphotography-kk.blogspot.com/
Its all about my passion toward photography

TQVM, Have a nice day :) Wasalam

jealous siot tgk ko punyer traffic...

wah ujang.... menarik nyer angka visitor tu.....

amboi amboi amboi
same naik dgn bro ben lu kan =,=

fuyyyooohhhh..
hihi tu je yg mampu ;)

waaaaa... tingginya traffik.. cepat la bg tipsss.. hahaha

tahniah..boleh satu paras dengan incik ben nanti

arghhhhhhhhhhhh... si poyo...he3x

asyik update blog jerk... g kemas umah..hahahaha

ujang mana no akaunnya? akak nak bank in

patutla dah tak ingat kat aku....

bro ade x iklan text?
kalo ade aku nk tempah la


EmoticonEmoticon