Monday, February 7, 2011

Jangan Beromen


Malam nie aku nak pergi tenguk wayang free di Mid Valley...hehe..,






kenapa Free ek...???

sebab pakcik Nuffnang la kan...pakcik Nuffnang nie mmg baik hati kasi tiket free kepada yang layak...buat jer entri atau komen seperti yang di suruh dapat la tiket free tue..('',)

Malam nie aku nak tenguk cite Burlesque, fuh...!! nasib baik kena taip jer..kalo nak sebut memang aku tak reti..hahahaha..,

Ape yang pentingnya..aku dapat tiket free nie bukan la pakcik Nuffnang yang bagi kat aku...tapi si kartunis Roq yang bagi kat aku...hahahahaha, kenal tak Roq tue siapa...tak kenal pergi terjah blog beliau..klik SINI

Tue la pentingnya follower bak kata si GILA hari nie.., entri si GILA hari nie mengulas isu pentingnya Follower, so dengan aku menjadi follower Roq dan Roq menjadi follower aku.., aku dapat la tiket dari roq.., pandai tak aku bodek Roq untuk mendapatkan tiket..hehe, pendek cite dia tak dapat pergi sebab itu die bagi tiket wayang free kat aku..Thanks Roq

Siapa nak tau si GILA siapa..sila terjah beliau.., banyak juga backlink aku bagi kat blog gila tue.., takpe la..aku tak rugi apa pun...,('',)

Tapi aku masih tak tau nak bawak siapa malam nie..tiket ada 2...erm...nk bawak heliza ker lisa surihani ek...?????


Sebelum aku terlupa...motif tajuk ialah..... ('',)








" Jangan la Beromen Time Tengok Wayang"






Ok aku dah tau nak bawak siapa malam nie..lupa pulak aku dah bertunang...nak bawak yana la...hahahahah





P/S : Siapa nak bagi aku biodata dia...persilakan la ek..hee

35 Orang Memberi Komen & Pendapat

1 lagi, jgn kentut time tgk wayang.
haha! XD

Ajak lah Heliza...baru gempak gitu..bhahahaha

hahaha.. xbek tinggal an tunang..

lupa ke buat2 lupa encik ujang..hihihi

enjoy the movie k...jgn lupa wat review k

grrr..ajak la aku weh..da lama xp mid nie..hehe

Hahaha... bulan November lepas I tengok wayang Unstoppable kat Seremban. Panggung agak kosong. I duduk baris second last. I kantoi baris belakang I ader kapel Melayu beromen. Aweknya bertudung...

bez ny......oh tidak.... X sempat nak join contest ni ari tu...konfem movie ni bezzzz.... =.='

hahaha...title entry x bleh blah...

amalina - hehe..

LBC - kentut takpe ma...hahaha

ammar - ok2..tggu..hihi

e'in - ek..hehe

atie - ops..hehe

gigiariema - tau takpe

dD - orait2

aienz - nk ker..hehe

tqah - sila2

iqbal - jom la..

bro logorithm - hahaha..yer ker

cinderlala - seksi gitu

moon- hehe

wahaha! cne leyh lupa tunang sndri .. ?

nanti review besh ke tak ek....

harun punye ujang...tajuk blogs ko sume takde kene mengena...

Ujang.. jangan beromen tu tengok wayang nanti... jarakkan 5 seat..

ujang dpt tgk wayang free lagi...huuhuhuh

time kasih roq!! dpt beromen free mlm ni..eh! oppss oppss~






















astaghfirullahal'azim!


v(^_^)"

huhu selamat menonton wayang...amboi jgn sesekali melupakan tunang ok hehehe

pesanan tu untuk hang!!jangan beromen

kemalasan yg melampaui batas. so x join kekeke.. hope kalau yana & ujang dpt kasi sepasang utk kita & hubby ekk... kekekekeke

next time klu dpt bawakk tia! hikhik! :P

nak ikot..hikhikhik

boleh romen eh lam cinema? weh? apsal aku xtau pon? alamak..sucinye aku nieh

Haha! Lelaki ni banyak helah nak cari cara untuk beromen. Kehkehkeh. Dan aku tau sapa si GILA yang dimaksudkan tu.. kehkehkeh

haha..mmg kena bw yana lah..ish3.

hurm. malas nak cakap dah .. asal gi wayang jek mesti ade sumbang haram.. haishh

cik ladies - hahaha

eima - baik bos..hihi

anon - siapa kau..haha

astina - beromen tue apa

deqdeq - pau org..=)

along tapa - mmg tanak pun..hihi

yanamib - demmm!!

efa - orait

imanshah - ahahahah..

lekat lekit - orait2

tia - baik bwk heliza..=)

miss neeya - jom2

amira naddia - nak aku tunjukkan..hahha

nordin - dia mmg gila

LM - opkos

yad'z - sumbang haram..hehe

tergelak baca komen yg jgn kentut tu...tuh la ujang suke sgt kentut kat blog org:p hehe

ujang : adeh~ kenot go feder lansum!!! tajuk dah stim, tapi intipati lain!!! keliru + konpius dah ai...lansum tergendala...tapi apa² pun mesej yam cuba yu sampai kan ai dapat terima dengan sewajar nye!!! ai laik det,,,('',)
ai jeles kalo yu bawak Lisa Surihani tau............adeh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

utk lebih gentleman, ajak kedua2 mereka. jgn lupe beli ag tiket utk yana ye^^


EmoticonEmoticon