Monday, February 7, 2011

Lisa Surihani Cantik tak.???

 (cantikkan)
 

Pergh...terasa gila lama tak on9..., bercuti sejak hari rabu lagi..hehe.., update entri 5 hari nie pun banyak auto publish dan taip sepantas kilat jer..('',)

Nak balas kunjungan kawan-kawan pun tak sempat langsung.., hari nie aku nak terjah seramai mungkin..rindu nak gadoh dengan musuh-musuh aku..hehe..,

Punya la aku busy sampai kunjungan heliza pun aku tak balas..hahahah.., cuti 5 hari nie mcm2 program aku uruskan, antaranya nak carik barang hantaran yang tak beli lagi...,banyak tempat aku pergi, alamanda la, SOGO la.., Jusco la.., Mid Valley la...dan keputusannya nak tau aku beli apa..??


jeng...jeng...jeng.....♪♫♪



















Tak beli apa-apa pun..pergi SOGO pun tenguk-tenguk jer..lepas tue singgah jalan masjid india untuk beli Potato Spring..('',)


(sori pinjam gambar)


Sempat juga singgah pergi tempah baju kawin untuk belah yana..nak tau kaler ape tggu jer la entri dari yana...



Sekian..Peace (~_^)v
 p/s : belum berak lagi.., jom kita pergi berak..hehe

33 Orang Memberi Komen & Pendapat

wahhhh! jeles nyaa dah cari baju kawen! yuyu??? cari baju tidur je T_T

nak kawen gak!

Agaknya bila Yuyu nak kahwin yer? Sorrylah Ujang pinjam blog kau sembang ngan Yuyu..

lu lambat sound lah der.gua baru berak tadi.aarrggh

besh gak wat hntrn potato spring kawen nti. haha! xD

haha.. heliza dtg jenguk tu.. gile jeles.. eh yuyu pon ade.. huray.. haha.. tetiba plak aku.. eh cik yat pon ade.. green apple pon.. IMran jgk??

lupa plak.. lisa mmg cantik.. jom kuar ngn die

boleh la ujang...tapi abg eq tak suka muka pan asian ni...suka yg eksotik..hehe

Ujang nak kawen da eh? wahh. bestt~ hee ^_^

yati minat lisa surihani! dia cantik~ hee

waah2 bila nak kahwin ni ujang?hehehe tetiba teruja lak korang nak kahwin hehehe...like lisa surihani comel tmbh2 jln ngn adik mia :) sedap la potato spring tu...kalo boleh hari2 nak makan..rencah hot n spice sedap hehehe

wahh, bakal pengantin baru ye? tahniah to both of u, sis yana and bro ujang;)

nak tunggu update dr kak yana pulak;)

cmni laa org nak kawen..memembe suma lupa...

Rmainyaaaaa org kwen, sy pon rsa tringin nk cpt mndirikan mesjid la! hik3

aku bz..ko pon nak gak bz kan???haish..

xpuas berak td..sob sob...eh larik topik!! grr~




















selain potato spring kita juga beli air dalam tin..ada jugak la membeli kannnn...kehkehkeh~ =P

jalan2 tu ade terjumpa spy i tak? hahaha~ dia cakap dia gi ngendap korang~ :D

picit SINI, ade nama paknyah~

Heliza tidak cantik.. Irine Nadia Marcello lagi cantik

Jom Join Bloglist Burungman

Kekasih gelapku LisA Surihani..cun gila

wah ujang dh nak kawen ye...jgn lupe jemput taw..=)

dah tahu color apa...tp rahsia...hehehe.

bestnyerr kaweennn.. hehe.. pakai warna pelangi lah... lum penah ade owang buat.,. hehe..

ujang : wow~ ai laik it...potato spring!!! ai dah rasa apa yam yu rasa geng!!! kompom haru biru kelabu mata masa nak siap kan baram² hantaran!!! adehhh~ yam pentim beli sikit², lama² banyak ah...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

ujang : baru ai pasan...apa kena mengena gambarajah gadis ai si Lisa Surihani tu ngan entry yu ni??? koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

skali lagi lisa jadik gambar hiasan. eh nak kawin da ke korang dua? besnyeee nk jgk! >_<

aku tunggu tarikh keramat tuh! wahaahahahaha


EmoticonEmoticon