Saturday, February 5, 2011

Orang Jawa Gila

Perh....tajuk aku nie orang jawa masuk habis aku kene saman.., sebenarnya tajuk nie bukan untuk kutuk orang jawa..tapi saje nak kenalkan rakan blog aku nie..dia orang jawa..hehe


Aku nie bukan la reti nak review blog orang so aku kenal-kenalkan jer la..hehe


Sebelum tue....kita tengok Biodata dia


name : amira naddia

nick name : mira/adek

status : dah berpunya (awek justin bibir)

tarikh lahir : 14/09/****

tinggi : dia tanak bagitau

tempat lahir : kota metropolitan kl

artis kesukaan : son goku dan harry potter dan Ujang9897



Aku suka gak bace blog amira naddia nie.., sebab entri nie agak sempoi dan best.., dia nie baru jugak berblog aku rasa dan otak dia aku rase gila jugak..hahaha...<---jgn marah ek Tapi kat sini aku nak tegur sikit kat dia mengenai cara penulisan dia.., entri dah best, tapi cube elakkan penggunaan bahasa SMS yang agak susah untuk di fahami rakan-rakan blog..bukan la kawan-kawan tak phm...tapi lebih selesa nak bace...hihi('',) Aku pun guna bahasa rojak jugak..tapi jangan terlalu pendek... contoh yang aku perasan : lau -kalau tuh - itu bek - baik da - dah nseb - nasib cam - macam contoh yang boleh di terima seperi syg, yg , mcm , kite , saye , nk


Jom kawan-kawan kita terjah

Amira Naddia


Ok la..nie saje entri perkenalan biodata kawan-kawan...hehe

Sekian..Peace (~_^)v


37 Orang Memberi Komen & Pendapat

baeknye hati die. tolong promote saye plak ye! haha ;D

grrrr! yuyu jowo nyahh! marah kangg!

heheh,.. nak serbu dia la

bile lah blog aku bley direview ek....huhu

gile la,orang gile mmg kawan ngn orang gile.haha

wkakaka kannn saya suda gelakk goleng2..

Sila baca entry http://astinadly.blogspot.com/2011/01/dunia-blog.html

baca komen diri sendiri di sana... dan Nadia pun kate "Aku harap ko mimpi antu malam ni Ujang!"

Padan ler korang geng...

as salam..
orang jaws..muka melayu.ooh.
muka berpattern negara rupanya.
baru nak terjah tengok.macam menarik~
tapi tak boleh layan gila la.tak nak gila


o_o"

saya pon jawa jugak!! xmo terjah ke??
hehe..

huhu... saya jawa jugak! jom la review sekali..hoho... cantik la moto vespa kt header tu... ade satu ke bang? lol~

den pon jowo gak..

ekau tanak promot den lak ko?..

asek2 pasal awexs je..heheheh..

ujang...aku ase nk nanges. rupenye ko ade hati dan perasan sesame insan...aku igt ko sewel dan mental...

weh...justin bibir tuh abg kandung aku aaa! salah informasi tol la ang nie.

baek ujang yg bunchet, aku akan perbetulkn bahasa aku. yela..dulu spm aku repeat bahasa melayu 6 kali

Nak jugak..
Hahaha..
Penat aku reka cerita dan kau sebagai pelakon utama woo..


Latest entry : Segmen: Bila BLOGGER Jadi PELAKON

hahah..
bagus betul ujang ni.. dan teguran tu pun betul.. kdg2 susah sket nak faham.. tmbh2 org macam aku ni susah sket nk fhm bahasa sms.. hehe..

bagus2 keep it up..eh review blog aku bleh??kahkah..gurau sahaja..

jawa rangers..!!aku pon jawa gak...

ujang : wah!!! yu sudah bikin panas ngan tajuk yam kontroversi gitu...mai waif keturunan jawa Banting!!! koh koh koh ape2 pun jap lagi ai gi jenjalan ke blog member yam di review tu...terbaik geng!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "SEGMEN SENYUM X NAMPAK GIGI"

as salam..
wahh.tips sayangi diri~
syukran..
tapi orang laki mana buat bendealah kat atas ni kn~
kalau ujang, ya kot.haha ;D
eh?
yuyu,typo error la tu.
apa benda 'tukar satung tu'?
dan..

'rambut oulak' tu apa bendanya?
cari-cari tak jumpa pun.

eh.berkenaan dengan menggaru kepala guna tangan berkuku ketuaq atau sikat dengan 'kasar', sebenarnya boleh menyebabkan liang folikel rambut tu 'mati'.pendek kata, tak tumbuh rambut la.jadi berhati-hati ketika bersikat

p/s: saya dah lama tak 'sikat rambut'. sejak tamat spm kalau tak silap.guna tangan dengan jari jemari je kalau nak 'betul'kan rambut..adoi.

wah best nye dapat promote ,nak jugak~ haha

hulur kat aku no phone die beb.. plssssssssssss.... :P

nape aku rasa macam nak pelangkung je ang ni...

asyik nak buat aku jeles je.. haha~!

serbu sudahhhh..uhuk ! uhuk ! comel2..

awek justin bieber tu xthan~ hikhik =D bez2..akn diterjah~skarang...kikikih =D

tak malu gila ko ujang tepek nama sendiri. hahaha

Betul tu tak sesuai guna singkatan sms kat blog atau website.
Good Luck ;-)

jumpa lagi si mira jawa.. mana2 ada dia.. haihhh.. naseb bek comei..
larikkk... :P

salam

milik siapakah hati gadis ini..sudah jatuh cinta ni....=)

bahasa sms mmg pyh nak faham..ngeee..


Jom joint 1st contest syira--Contest 1 : Bila saya mati by sissyira-sticky post-

suka ammira !!!! hehe penah kumen2 ..bez dia neh

nsb bek bkn ktuk org jawa.. bru nk mrh hehehe

nak serbu jugak la! nak tengop mane bab penulisan yg ujang komen. lalalala

bufday dy sme mcm aku! 1409! hahaha

hehehe...awek justin bieber..??comel~~

nice choice ujang. blog die mmg sempoi. otak gila jugaa.

okay aku jawa jgk (^___^) HAHA


EmoticonEmoticon