Friday, February 4, 2011

Segmen : Bila BLOGGER jadi PELAKON



Tengah bosan-bosan nie aku join segmen bro ben...hehe

kali nie mengenai lakonan...so aku pilih dari Filem Gila-Gila Remaja



Al kisahnya...........

Kehebatan ujang dalam mencari rakan-rakan terlalu hebat, sehingga ujang mendapat gelaran jejaka hensem..., dalam satu kolej terdapat 5 orang sahabat yang terlalu rapat yang di ketuai oleh ujang..







Kehidupan zaman remaja dari sahabat-sahabat rapat menjadi gila apabila salah seorang sahabat mereka terlibat dengan gegala Nyah..

Mereka rapat telah lama, tetapi berpunca dari seorang yang bernama Naz telah menjadi nyah...rmai telah memulaukan beliau..




Iqbal : qaseh...kau tau tak naz tue nyah....

Qaseh : hahahah....aku tau die memang nyah(sambil gelak) , sekarang nie ramai orang pulaukan dia

Iqbal
: yer ker...padan muke dia kan





(ujang dan Naz)


Ujang : sabar la naz.., aku pun tak tau mcm mana nak coverline lagi, ramai dah tau kau memang nyah

Naz : itu la pasal ujang, aku malu la...ramai dah tau yang aku nie nyah Naz

Ujang : takpe2 ko teruskan jer dengan dunia nyah kau..sebab aku pun tanak kawan dengan kau dah...hahahaha


Selepas bosan dengan Naz..,ujang pun tinggalkan dia dan terus pergi dating dengan Yana


Sekian..Peace (~_^)v



"Cerita rekaan semata-mata, nama yang digunakan ialah nama sebenar dan untuk promote kawan2 blog..."


nak join klik SINI







34 Orang Memberi Komen & Pendapat

cinabeng!derm, nasib baik aku nak kuar pasni, klu tak mmg abes la ko.fisshy.haha

IR - ko tggu turn kau IR

NAZ - padan muke kau..hahahah

hahah..agk suka disitu dgn nyah..hoho

hahaha. kelakar lah kau dgn naz. heee

HAHA. Tak habis habis lg naz ngn ujang ni.

tak habis-habis ngn nyah die..haha lain gaya penyampaian dr blog sy

Takpe nyah .. mak ade.. mak sudi kawan ngan nyah..

haha nyah yang tak buat benda tak senonoh aku kawan

nyah yang sonsang aku Lawan!

hahhah

tak abez-abez korang nih :)

peace :)

hahaha...tak leh komen dah ni.nak gelak je.

Ada gak blogger nak jadi pelakon tapi tak glamor kuat majalah mcm mana huhuhuh...

kikikikikikikiki...besh2...ahaks...salam hati...;)

Aku dah agak dah..
Mesti si Naz akan jadi bahan ko kan..
Wakakakaka..
Nyah woo..
Tunggu aku punya plak ek..

Latest entry : Istimewa di Hari Ulangtahun ke-23 Deen Hotfm

woot woot patut si naz reject heliza..jadi nyah rupenyer..har har har..crazy aku bace cite angpa ni...

ujang ina pinjam ujang jd pelakon kt blog ina plak..=)

http://aremelyna.blogspot.com/2011/02/segmen-bila-blogger-jadi-pelakon.html

hahhahaha, klakar giler~!!! nyah naz!!

hahahahaha leh wat skrip la..hihi lawaks!!

meh singgah: Kenangan Zaman Sekolah Teknik!!

hahah.. dua2 sama.. teruskan.. keh3..

Ujang..
Dalam entry aku plak bukan nyah..
Gay terus..
Hahaha..


Latest entry : Segmen: Bila BLOGGER Jadi PELAKON

ahahaha.. ini lawak.. naz pulak terkena

hang ngan naz tak abis2 dok lawan kutuk nowh... hhahhaa.. adess.. lawak2..

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Saya menyeru kepada semua sahabat untuk sama-sama kita berdoa bagi keselamatan dan kesejahteraan para pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir.Semoga Allah swt melindungi mereka semua dari segala malapetaka dan bahaya
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

haha ;D camni ke? saye blur kejap smlm dok pk cane nk buat segmen abg ben ni. last2 x jd join. heh =D lawak antarabangsa ujang! best!

as salam..
entri tak boleh blah~
kesina mawi junior kena buli~
adoi..mengena dan terkena~

haha..aku pun jadi watak dalam drama ujang dan naz...

aku baru online..dah dua hari xonline ni...huhu


EmoticonEmoticon