TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!


Join segmen bro ben..., jalan cerita nie aku amik dari google dan aku edit sikit..., tengah sibuk nak buat jalan cerita sendiri...., layan jer la ok...tQ





 
(Tuan Pengarah)

PELAKON

Cikgu - Qaseh
Murid - Asey
3 watak tambahan - Habibi, Sheyla dan Finaz
Pembunuh - Jibon , FF

BOS Jahat - BEN


Di dalam sebuah kelas, seorang cikgu tadika bernama Qaseh bertanyakan satu soalan,

Cikgu Qaseh : " Ada 3 ekor burung di atas pokok. Seekor ditembak pemburu, berapa ekor lagi tinggal di atas pokok?" 

Si Asey mengangkat tangan dan menjawab soalan tersebut, 

Asey : "Kosong cikgu".
 
Cikgu Qaseh : "Kenapa kosong Asey?"

Asey : Sebab 2 ekor lagi tu mesti laa terbang lari cikgu." 

Cikgu Qaseh :  Salah! Jawapannya tentulah 2 Asey, 3 tolak 1 sama dengan 2...Tapi cikgu suka cara kamu berfikir". 

*Asey buat muka bengkek...


Habis kelas, cikgu Qaseh dengan ikhlas dan murah hatinya belanja Si Asey makan aiskrim. Asey yang sedang menjamu aiskrim itu tiba-tiba bertanya,

Asey : "Cikgu, ada 3 orang bernama Habibi, Sheyla dan Finaz makan aiskrim.
 
Habibi style makan telan semua sekaligus. 
Sheyela gigit sikit-sikit.  
Finaz jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis. 

Antara 3 orang  tu, cuma seorang saja dah kahwin. Yang mana satu cikgu?"

Tergamam cikgu qaseh apabila mendengar soalan Asey tu! Tapi cikgu Qaseh tetap maintain cool jerk. Dengan berlagak neutral cikgu Qaseh pun menjawab, "Yang jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis tu kot yang dah kahwin". 


Asey : "Salah cikgu! Yang pakai cincin kahwin la yang dah kahwin. Tapi takpe, saya suka cara cikgu berfikir." 

hahahaahha..., Nampak sangat cikgu Qaseh ni otak kuning...lalalalalal


Seminggu kemudian..,

Cikgu Qaseh nak balas dendam dekat anak muridnya tu, dia pun upah 2 orang pembunuh upahan bernama Faizal dan Jibon,

Sedang asey berjalan-jalan, si Faizal dan Jibon yang naik kereta Wira cuba melanggar asey....lalu


Kedegang......!!!!!!!!!!!!!!   



 

kepala aku kena ketuk dengan BOS aku bernama BEN


"woi.....!! orang suruh buat kerja, bukan update blog"


aku tak jadi habiskan cerita..bos panggil buat kerja...('',)



Sekian...Peace ('',)


P/S :  Hujan Turun.., tak lucah ok, jangan STIM

{ 47 comments.. read them below or add one }

muniraksasa (; muniraksasa (; February 24, 2011 at 3:42 PM
aku suke drama ni ! gilaa terbaik ;D
Finaz Jaafar Finaz Jaafar February 24, 2011 at 3:43 PM
ahahahah..tbe2 rasa ccam nak balas drama nih..hahahahha..carik idea jap
Cikziee Cikziee February 24, 2011 at 3:43 PM
kalau tak ade 18sx bukan bl0gger ujang nmenya..hahha
~...AmALinA....~ ~...AmALinA....~ February 24, 2011 at 3:44 PM
hahahahahha~ terbaek la ujang,, sian sis qaseh..hik3
fyna fyna February 24, 2011 at 3:44 PM
hahhahaha....bely tahan gak la...
adoooiii...
BRO_MONDAY BRO_MONDAY February 24, 2011 at 3:44 PM
ujang : koh koh koh lawak dabel minim...ai laik dis!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "TABUNG HIKMAT !!!"
2.New Entry "KELAJUAN sebenar !!!"
3.New Entry "Mak Dara 1st Giveaway (GA)"
Along Usop Along Usop February 24, 2011 at 3:45 PM
wakakakakakakakakakakakakakakk!!!!..

dasat oh... =p
:.nick.: :.nick.: February 24, 2011 at 3:48 PM
gilerrr kentang terbaek otak ko memang warna warni ujang oiii
Pembawa_Wacana Pembawa_Wacana February 24, 2011 at 3:57 PM
Ceh.... aku nak jadi hero..he he he
Tok Esah Tok Esah February 24, 2011 at 3:57 PM
hahahhaa,qaseh otak biru!!1 ehehehe
Khumaera Ismail aka Habibi Hamid Khumaera Ismail aka Habibi Hamid February 24, 2011 at 4:02 PM
hahaha~ cite sengal!!!! ujang lucah..naseb baek tak kena blok entry nie kt opis.dpt gak bace..hahahaha~
efa efa February 24, 2011 at 4:22 PM
ahahaha best+lawak pun hado huhu...leh ganti shamsul yusof ni eceh =)
shahjiehan shahjiehan February 24, 2011 at 4:25 PM
ujang...oh ujang...

haish.. ujang yg nk kene kawen dah nih..

hahhaa

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Cekalnya hati seorang isteri.
Axieana Yumi Life Axieana Yumi Life February 24, 2011 at 4:25 PM
hehehe.. funny stiry..
follow me back ok..
eima eima February 24, 2011 at 4:25 PM
hahaha kon mengingatkan aku 1 Forum dulu ...hahaha

asek la memaku org ...hahaha
CikBulat CikBulat February 24, 2011 at 4:34 PM
aku tak nak baca tapi aku nak komen gambar ko. hahaha ! ko rambut merah dah macam BADUT =D
Qaseh dalia adelia Qaseh dalia adelia February 24, 2011 at 4:39 PM
ujang gilerrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!! arghhhhhhhhhhhhh ... haha lucah nak mati haha
misz sheyla misz sheyla February 24, 2011 at 4:42 PM
hahahhaa..saya suke care cikgu qaseh berfikir
Isteri Yang Comel Isteri Yang Comel February 24, 2011 at 4:52 PM
gilos ko ujang.. hahhah tapi serius ko bleh buat buku cerita lucu, IEB akan beli buku tu, dan mintak otograp ko jang... :p
chenta hatie chenta hatie February 24, 2011 at 4:54 PM
bodo, stim si qaseh tu dow. hahaha
aizamia3 aizamia3 February 24, 2011 at 5:00 PM
seronok dibaca time mood dh kurang nak buat keje ni...sambil memandang diluar gelapnyeee...
qasehraihan qasehraihan February 24, 2011 at 5:12 PM
melucah aje keje mamat ni..
tp best..huahuhuahua..



http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/kecewasakit-hatipernahkah.html
Admin Admin February 24, 2011 at 5:19 PM
kah3 .. jilat aiskrim !! demn.. haha
Faizal Fredley Faizal Fredley February 24, 2011 at 5:29 PM
watak jahat ko bagi aku???? derm....aku bagi watak jahat gak kat ko..haha
lalink7 lalink7 February 24, 2011 at 5:38 PM
eley ngelat xnak abes kan..ujang ko memanggg...
padlie padlie February 24, 2011 at 6:57 PM
cerita di dua dunia berbeza... hehehe..

Entry terbaru padlie: Kerja oh Kerja
Entry terbaru padlie: TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!
Zue Cancer Zue Cancer February 24, 2011 at 7:13 PM
http://onlymezue.blogspot.com/2011/02/tuan-director-pilih-kaseh-eh.html

tahniah andalah pelakon yg sy cari hehhe
DeQdEq DeQdEq February 24, 2011 at 8:42 PM
ujang ni mmg suka unsur2 18sx je citer dia...
Miss Ran Miss Ran February 24, 2011 at 10:56 PM
terbaik dr ladang
cikgu lucah

ps:p bace entry sy..anda sbagai pelakon
bun bun February 24, 2011 at 11:40 PM
hhahah,ujang
tak pikir len la ko nie
gi kawen cepat
... ... February 25, 2011 at 8:17 AM
as salam..
adoi..naik juling mata ku.haha :p

apa pun cikgu qaseh..hahaha ;D

nah! baca ni pulak.

tribute to ujang versus qaseh :p


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/tuan-direktor-pilih-kasih-eh.html