Thursday, February 24, 2011

TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!


Join segmen bro ben..., jalan cerita nie aku amik dari google dan aku edit sikit..., tengah sibuk nak buat jalan cerita sendiri...., layan jer la ok...tQ





 
(Tuan Pengarah)

PELAKON

Cikgu - Qaseh
Murid - Asey
3 watak tambahan - Habibi, Sheyla dan Finaz
Pembunuh - Jibon , FF

BOS Jahat - BEN


Di dalam sebuah kelas, seorang cikgu tadika bernama Qaseh bertanyakan satu soalan,

Cikgu Qaseh : " Ada 3 ekor burung di atas pokok. Seekor ditembak pemburu, berapa ekor lagi tinggal di atas pokok?" 

Si Asey mengangkat tangan dan menjawab soalan tersebut, 

Asey : "Kosong cikgu".
 
Cikgu Qaseh : "Kenapa kosong Asey?"

Asey : Sebab 2 ekor lagi tu mesti laa terbang lari cikgu." 

Cikgu Qaseh :  Salah! Jawapannya tentulah 2 Asey, 3 tolak 1 sama dengan 2...Tapi cikgu suka cara kamu berfikir". 

*Asey buat muka bengkek...


Habis kelas, cikgu Qaseh dengan ikhlas dan murah hatinya belanja Si Asey makan aiskrim. Asey yang sedang menjamu aiskrim itu tiba-tiba bertanya,

Asey : "Cikgu, ada 3 orang bernama Habibi, Sheyla dan Finaz makan aiskrim.
 
Habibi style makan telan semua sekaligus. 
Sheyela gigit sikit-sikit.  
Finaz jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis. 

Antara 3 orang  tu, cuma seorang saja dah kahwin. Yang mana satu cikgu?"

Tergamam cikgu qaseh apabila mendengar soalan Asey tu! Tapi cikgu Qaseh tetap maintain cool jerk. Dengan berlagak neutral cikgu Qaseh pun menjawab, "Yang jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis tu kot yang dah kahwin". 


Asey : "Salah cikgu! Yang pakai cincin kahwin la yang dah kahwin. Tapi takpe, saya suka cara cikgu berfikir." 

hahahaahha..., Nampak sangat cikgu Qaseh ni otak kuning...lalalalalal


Seminggu kemudian..,

Cikgu Qaseh nak balas dendam dekat anak muridnya tu, dia pun upah 2 orang pembunuh upahan bernama Faizal dan Jibon,

Sedang asey berjalan-jalan, si Faizal dan Jibon yang naik kereta Wira cuba melanggar asey....lalu


Kedegang......!!!!!!!!!!!!!!   



 

kepala aku kena ketuk dengan BOS aku bernama BEN


"woi.....!! orang suruh buat kerja, bukan update blog"


aku tak jadi habiskan cerita..bos panggil buat kerja...('',)



Sekian...Peace ('',)


P/S :  Hujan Turun.., tak lucah ok, jangan STIM

Artikel Terkait

47 comments

aku suke drama ni ! gilaa terbaik ;D

ahahahah..tbe2 rasa ccam nak balas drama nih..hahahahha..carik idea jap

kalau tak ade 18sx bukan bl0gger ujang nmenya..hahha

hahahahahha~ terbaek la ujang,, sian sis qaseh..hik3

hahhahaha....bely tahan gak la...
adoooiii...

ujang : koh koh koh lawak dabel minim...ai laik dis!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "TABUNG HIKMAT !!!"
2.New Entry "KELAJUAN sebenar !!!"
3.New Entry "Mak Dara 1st Giveaway (GA)"

wakakakakakakakakakakakakakakk!!!!..

dasat oh... =p

gilerrr kentang terbaek otak ko memang warna warni ujang oiii

Ceh.... aku nak jadi hero..he he he

hahahhaa,qaseh otak biru!!1 ehehehe

hahaha~ cite sengal!!!! ujang lucah..naseb baek tak kena blok entry nie kt opis.dpt gak bace..hahahaha~

ahahaha best+lawak pun hado huhu...leh ganti shamsul yusof ni eceh =)

ujang...oh ujang...

haish.. ujang yg nk kene kawen dah nih..

hahhaa

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Cekalnya hati seorang isteri.

hehehe.. funny stiry..
follow me back ok..

hahaha kon mengingatkan aku 1 Forum dulu ...hahaha

asek la memaku org ...hahaha

aku tak nak baca tapi aku nak komen gambar ko. hahaha ! ko rambut merah dah macam BADUT =D

ujang gilerrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!! arghhhhhhhhhhhhh ... haha lucah nak mati haha

hahahhaa..saya suke care cikgu qaseh berfikir

gilos ko ujang.. hahhah tapi serius ko bleh buat buku cerita lucu, IEB akan beli buku tu, dan mintak otograp ko jang... :p

bodo, stim si qaseh tu dow. hahaha

seronok dibaca time mood dh kurang nak buat keje ni...sambil memandang diluar gelapnyeee...

melucah aje keje mamat ni..
tp best..huahuhuahua..



http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/kecewasakit-hatipernahkah.html

kah3 .. jilat aiskrim !! demn.. haha

watak jahat ko bagi aku???? derm....aku bagi watak jahat gak kat ko..haha

eley ngelat xnak abes kan..ujang ko memanggg...

cerita di dua dunia berbeza... hehehe..

Entry terbaru padlie: Kerja oh Kerja
Entry terbaru padlie: TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!

http://onlymezue.blogspot.com/2011/02/tuan-director-pilih-kaseh-eh.html

tahniah andalah pelakon yg sy cari hehhe

ujang ni mmg suka unsur2 18sx je citer dia...

terbaik dr ladang
cikgu lucah

ps:p bace entry sy..anda sbagai pelakon

hhahah,ujang
tak pikir len la ko nie
gi kawen cepat

as salam..
adoi..naik juling mata ku.haha :p

apa pun cikgu qaseh..hahaha ;D

nah! baca ni pulak.

tribute to ujang versus qaseh :p


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/tuan-direktor-pilih-kasih-eh.html


EmoticonEmoticon