Wednesday, March 2, 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??


Baca tajuk ni mesti ZAKI marah ni..nak tau siapa zaki jap lagi aku buat ertri pasal zaki..('',)

Nie segmen Bro ben...nak join klik SINI 


Berikan satu cerita yang menginsafkan korang tentang kematian yang boleh dikongsikan bersama pembaca  blog korang dan juga pembaca baru .. 

- Yang hidup pasti akan mati...,

pengalaman aku rasa paling sedih ialah kematian member aku masa aku tingkatan 4..., member aku meninggal sebab kemalangan jalan raya...

Sebelum ni aku bukan la mat rempit atau yang jahat-jahat tu, tapi kaki main motor , so malas nak cerita panjang-panjang, pendekkan cerita di sebabkan kejadian yang jadi pada member aku tu, telah menginsafkan aku dalam dunia main motor yang agak bahaya ni...

 Tu la berita kematian yang aku paling sedih..dan menginsafkan aku...,


Sekian...

P/S : tak tau macam mana perasaan orang kehilangan keluarga ni.., risau aku

6 Orang Memberi Komen & Pendapat

Huhuhuhu..
Aku pun tak sanggup wei menghadapi kehilangan ahli keluarga..
Anak2 buah yang meninggal aku dah penah rasa..
Sangat2 pilu..

Entry Terbaru : Usianya Sudah 59 Tahun

ujang : ai pun join segmen bro BEN ni...('',) yu cite pasal kematian rakan, ai pulak cite kematian adek ai...eksiden jugak...dah 4 tahun berlalu...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??"
2.New Entry "JANGAN pandang camera!!!"
3.New Entry "FUTSAL CPK One FC 1 Mac 2011"

your blog is good barter http://stikeshealthnurse.blogspot.com link
facebook: http://apps.facebook.com/easycash-usd/?refid=100001041095779&ref=link


EmoticonEmoticon