Thursday, March 31, 2011

Aku Setuju dengan Ben Ashaari !!!

 (Heliza)


Korang ada baca tak entri Ben Ashaari yang > INI

Tajuk dia kerjasama antara Blogger amat penting !!

Siapa tak baca aku harap korang baca la ek..sebab dia memang layak tulis macam tu....,

Rasa memang dari dulu Ben Ashaari amalkan macam tu..., dan aku mula-mula berblog pun lagi suka cara macam tu..,

Kalau siapa yang pernah tengok entri aku dari dulu memang aku selalu gaduh dengan musuh-musuh ketat aku..

Dekat entri aku dulu selalu aku letak link nama Yuyu , Qaseh,  , Iqbal , Awang , dan si bongok Nazirulhazwan....,nama mereka je aku gunakan kerana dorang tak kisah..!! *yer kot

Aku rasa tak rugi apa pun buat entri letak nama kawan-kawan dekat blog...pandai la cara korang nak buat macam mana pun...,jangan terover sudah...('',)

Sekarang aku tengok ramai dah buat macam tu...along usop pun dah rajin buat mcm tu...,sekarang ni si Kyerul pun dah buat macam tu..., si Kyerul tu dulu banyak sembang dekat Facebook jer..sekarang dah pandai gunakan Facebook sebagai entri..('',)

Kyerul tu asal blog dia takda nak gila-gila aku tengok ..sekarang nie aku tengok dah bengong....kekalkan entri asal yang dulu.., tapi sekali sekala selitkan sikit entri BONGOK kau tu..walaupun kau TUDUH AKU GAY....aku sabar....grrrrrrrr

******************

Entri blog ni macam-macamkan...lepas buat entri pergi jalan2...makan2...ilmu2...tips2...selitkan sikit entri Kerjasama antara Blogger..hee

Sedut jer ilmu kalau Ben Ashaari bagi tu...tak suka jangan simpan dalam hati..suka amik...


"Ini semua pendapat aku jer ek..,bukan aku suruh buat entri takda Ilmiah"


Sekian...Peace (~_^)v

Kenapa aku letak gambar heliza..???? tanya Ben Ashaari  grrrrrrrr !!!!!



P/S :Jadilah wonderpet<--betul ke aku eja..errkkk

52 Orang Memberi Komen & Pendapat

ishhh! nak buat gak la lepas ni ^^

yuyu nak buat? habis la riuh rendah blog dia.
silap hari bulan nama ujang dia bolt guna font lagi besar. super besar. haha.

trademark yuyu, buka bolt besar2. haha~

bagus tu~

=)

apa yg peng? KERJASAMA!.. ujang comel.. adalah yg jeles tu. dapat lak yana comel..lagi le jelesnya.

ilmu yang baguss! kena sedut sampai habes nih!

HAhaha...ya la tu ujang...Belum baca lagi Si ben punyer segmen tu..Apahal kau ujang suka letak gambar Heliza I jeaolus tau..Yana tak emmmmm

sedup?? kahkahkah!

ak tahu ko jeles sbb bro ben nk g jmpe heliza an an.. pdn muke!;P

baca dah ..entry abg beng sume qaseh khatam hahaha.. tak kisah pun nak letak lame .. terover pun mmg hang pernah buat pun .. hik2 .. tq ujang for everything (amek hati) haha larikk ~

ape hal ija ade ..xde kaitan pun ngek haha

actually terpulang pada masing2...

kalau nak blog dikenali ramai dalam masa yg singkat.. maybe tu cara yang terbaik dgn mendapatkan kerjasama para blogger lain...

OWH BUKAN GAY RUPERNYER.. EKEKKEKEK... BAGUS TU UJANG MEH LAH KITA SALING BEKERJASAMA .. APA YANG PENTING KERJASA.... SAYA TAK BESAR, SAYA TAK KUAT, BILA BEKERJASA, SEMUA JADI MUDAH.. TENNYAYI PLAK

ade gak teselit Keyrull nie...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!! terima kasih ujang.. baik sgt...

salam

kita tak kreatif nak buat mcm ang buat.huhu

MK pun setuju...




p/s : MK kn lebih alert bila nk buat entry..

ko tak nk pown backlink belog aku kan...
(huhu...sibuk2 je nak tumpang glemer ujang nih...)

HOHOHO..... tak per... teruskan entry ko yang banyak selitkan kawan... aku suke.. ahahha

oyeahhhh~~ lepas ni nak buat enti "aku setuju dengan Bujeng..."

erk teringin nak mencuba HEHE

ujang makin lama makin glamer dan popular ..setaraf artis!!

Yusof Haslam tgh skodeng ujang tu!! haha ..

betl la,,setuju..tetibe rase nk layan lagu wonderpet..hahaha

wonderpet.. tapi dah pandai nyanyi walaupun tak berapa hafal... hahaha..

kalau setakat nak besar kepala taknak share apa2, toksahlah buang masa sakitkan jari dok menekan keyboard buat blog bagai..

kekadang ada masa kita nak gak rasa tempias blogger yang femes amos.. mcm ini bujang tua.. ops.. belum tua lagi.. sesekali tak salah kita layan letak nama2 dorang.. dorang nak marah pun kat komen je bukannya boleh delete entry kite tu pun... hahaha...

hehe aku setuju dengan ujang jang jang.. :p

salam...
hippo budak baru blajar datang polo blog ujang yang femes meletup! law sudi komen laa blog hippo yg hodoh tu eyp! slalu bace blog ujang kat entry abg ben ...;)

aku dah cube..aku gune link nama azfar9897..ble tak? ko rase dia tak kisah ker??? hehehe

sambung...kerjasama.bettul tue.thanks atas tips n nasihat yang diberikan..:)

jeles la tu bro ben dpt jumpa dgn heliza lagi..kehkehkeh

camna nak tag nama...aku tak reti..

bgus tips ni sbb aku pon kadang2 jek nak ada backlink...tu pon kalau entry berkaitan sesuai utk dibacklink...huhuhu

Yes , kerjasama tu penting...)

entry terbaru :

http://gulagulahati89.blogspot.com/2011/03/saya-suka-merajuk-sebab.html

tak pernah pun wat mcm nie lagi... yelah.. wat pe nk femes sesorang kn... angkut geng skali lgi mantap...

nak try la..t aku cube..ide yg bernas.. nasi bernas

terbek!!! ilmu yang bagus...
kasi cedok sikit..hehe

hohohoho...mcm tu upenye...orait..thanx ujang...=p

owwh..oke2..aku akan cuba buat jugak cni jang..hehe

Best gila entri yang sempoi2 macam gini...hehehe

ape yang penting?
pikirlah sendiri..


kehkehkeh

betul en ben kata tu...lebih kurang mcm kita as a bloggers kena ada team work kan

trademark wonderpet femes abis kat mana2 eh..
hahah

ooo,..ha,bgus2,..heliza cntekkkkk gileeee,..ushhh!

Ujang.. ko memang dengki ngan aku kan3??.. =.=

jap.. angah(Naddia) ngaku tu gambar die .. tak paham.. =p

setiap entry abg ben mmg berguna!!
selalu baca dan amalkan!!
wee!!
sangat berinfo lar abg ben ni..!!

psst...habis lar ujang kalini..
heliza dah baik dgn abg ben dah..
siap berpicca ala2 YB gitu...

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!!

new entry:
http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/cinta-ayat-ayat-cinta.html

betul tu, kerjasama adalah penting. saya jenguk blog u, u jenguk blog saya..terima kasih Wonderpets..

eh ujang ni yg ming mng tu ker?


EmoticonEmoticon