Wednesday, March 9, 2011

Kisah Malam Jumaat...!!!! (U)

 Hebatnya Malam Jumaat ni...jom layan kisah malam jumaat...


 Al-kisahnya....

Malam itu malam Jumaat. Usop ingin beristirahat awal bersama isterinya bernama HANIM , dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini. Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. Yang bongsu masih lagi menyusu

"Malam ini kita tidur awal. Malam jumaat" kata Usop pada HANIM, isterinnya yang sedang menyusu anak bongsu mereka

" Tak boleh bang. Sebab anak anak kita masih belum tidur, nanti saya tidur kan mereka dulu"

" Baiklah awak uruskan mereka. Abang akan ke bilik sebelah membaca Al-quran" balas Usop, sambil ke bilik air mengambil wudhuk, setelah mendapat kan songkok. Kitab al-quran dan meminum seteguk air sejuk Usop bersedia untuk memulakan kerja ibadahnya?

"BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM"  (dengan penuh khuyuk dan semangat)



(gaya usop selepas pakai songkok)






*tiba-tiba2




" Bang!! Anak dah tidur" 


Terkejut Usop mendengar suara HANIM yang membawa khabar baik kepadannya dalam jangkamasa yang begitu singkat. 


" SODAQALLAHULAZEEM " 






Tu lah dahsyat nya malam Jumaat......!!!!!!!!!

 
Wahahahahahahahahahha


"Kepada yang dah berkhawin, esok malam sila buat pahala ok..."


Sekian..Peace (~_^)v


Salah sorang kakakku diblog bernama WANI ,esok buat pahala tak..???

derm..!! terletak link blog dia pulak....sory kak..('',)

amik dari ASCREWZ


P/S : Bila la laptop nak sampai ni..ish..!!!!




Artikel Terkait

74 comments

hahaha...kejam gila linkkan blog akak.

salam

haha ujang terbaik laa short story ni.. one more please hahaha..

muahaha!!! penangan orang yang dah nak kawen!!! hahahah...nnti hang kawen wat la anak banyak2 kan ujang

hahaa..ingat entry apa la dia nak wat td.. :D

Sodokollahulazim trus!! wakakakakakak!! =p

hahahaha.tak terkata ape...ngee

mlm jumaat lu lama lg..tetttt~

Baru bismillah terus sodaqallahulazim... hahaha ~

at least ada pembuka dan penutup...

muahaha

hikhik.malam jumaat mmg menjadi pilihan setiap pasangan yg sudah berumahtangga

salam

sabo jang,,nanti giliran ang lak...kiu2...

malam jumaat malam segalanya kan..malam penuh keberkatan

komen yana.. hak hak terbaekkk..

wow indahnyer malam jumaat... Baca Yassin lah ujang.. hhihihi

yg belum kawin, sile baca al-quran seperti usop..hehe

HAHAHAHA..ehem2!! wakaka..teruskan perjuangan ko Man & Hanim! Hahaha XD

P/s: Ujang.. ^_^ peace~

Byk ibadah boleh buat lagi Ujang ooi!!

hahahaa.. nasib ak xjd mangsa ujang..kehkehkeh

Astaghfurullah..Hamboi ko jang.Kuang main lagi ek.

to yana: Jaga2.

GILER KENTANG NIH BUDAK NAME UJANG....HAHAH....

Gahahahaha!! Esok malam jumaat weyhh!! SUNAT buat, tapi malam2 lain WAJIB...haha.

ujang tulis iwayat hidup sendiri ke ni jang?

ujang : adehhh~ usop tu bukan nama sebenar ke??? koh koh koh lawak²...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "TUTORIAL Part 1 : NEW ENTRY di comment box"
2.New Entry "~DULU & KINI~"

AMBOI UJANG TAU LA DAH NAK KAWIN. BUAT BERSABAR LAH SIKIT ! JANGAN DOK PIKIR MEMACAM! HAHAHA

aku tau la ko tak sabo nk lalui mlm² tersebut ...
jgn la tunjuk sgt ... hahahhaha

rileks ..asah dulu ok ....

haha. *no words. tumpang guling-guling kat sini.

melucah je keje lu ek..taw la da nk kawen..sabo la sket..prutttt

Tak menarik citer ni!!!!!!!!!
Dermmmmm!!!!!!!!!!!!!! Asal aku boleh habiskan bacaan???????????? Demmmmmm lagi!!!!!!!!!!!!!!!!! Huhh..

Entry Terbaru : Rahsia Tentang Tidur Yang Perlu Anda Tahu

lupa plak akak esok mlm jumaat yee..
hahaha..
seb bek ko wat entri nie..
gegege...

Entry yg suspen n kelakor..:)

entry ni ujang nak jadikan rujukan masa dah kawen nanti...hohohohoho...

haha..ang bahaya ni..dah meramal masa depan ni..

aq dah nampak aura2 ko tak sabar nak kahwin. HAHAHAHA

haha...hadoii...kamu kok kenapa mesti tak sabar nak tawen ehehe...
weh beli laptop baru jangan lupa tunjuk eh...

along dgn hanim..heheh!

GABUNGAN MNTAP SEPERTI LEMON DGN ANGGUR

Naddia : hahahah.. dalam setori buleh...

kat luar.. jangan.. nanges kaklongnye karang.. =p

hahahah cepat2 SODAQALLAHULAZEEM
..adoiii

malam yg ditunggu tunggu..hakhak

ohh..malam esok ye malam bunuh setan? hihii...ada reminder plak... cepatnya semingguuu...rasa cam baru je lepas bunuh setan...

wakakakaaaaaaa

ok. tak sabar nak kawennn! weeee~

ahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahaha
sengalllllllllllll

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA!! gila kentang

wah tu keje sedap tu..ngeh ngeh

malam jumaat ? alah ujang tahu la ko dah nak kawin ...sabar jang sabar

wei ..malam jumaat orang banyak baca al-quran la ....

Salam..hahha...suci giler muka usop

keh keh keh..
tak sabar nampaknye ujang ni..

hehehe...entri fav aku..ko memang genius wat entry ni Jang

nape ngan malam jumaat?seme sebut malam jumaat.huhuhu.usop tu pom.baca tajuk ngan ayat penamat je.adeh

hamboi hamboiii~ tak saba nak kawen ke?hahaha :P

haha...hang kena kawen mlm jumaat laa jwabnya...

ujang,ko memang suke kan entri2 macam nie..haha

hahaha sempoi betul abg ujang nie !

sng2 dtg lagi!

http://maizatul-akma.blogspot.com/2011/03/dah-ngantuk-tapi-nak-gak-post-entri-ni.html

pehh comel r usop. kim salam ek.

muahahaha!!! besh2 entry!! lalalaa!!~~ tp usop tu hensem lol... ehss..ujang malam2 jumaat buat per?? lariiiiii


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

muahahaha!!! besh2 entry!! lalalaa!!~~ tp usop tu hensem lol... ehss..ujang malam2 jumaat buat per?? lariiiiii


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

wakakakkaa


jemmm jemm jemmm otak aku !!! hahahaha

hahaaa...tp pic ni mmg nme yusof kn...pgil al0ng...hahaaa...cm real lak...da abes blaja ke...

hahahahahhaaahhahaha!

hanya mampu tergelak haishhhh!

Ingatkn nk promo MJ td...skali bca smpai hbis...laa..kahkah
Cam best ja...hahaa


EmoticonEmoticon