Sunday, March 27, 2011

Mari Stim Sama-sama

 Jom layan stim sama-sama...stim bermaksud gembira atau gersang..hehe...
cuba korang try test tengok...('',)


1-Ambil ayat dari bulan korang lahir:

January--------aku sepak
February-------aku lompat atas
March-----------aku karate
April-------------aku cium
May--------- ----aku terajang
June-------------aku peluk
July--------------aku buat sardin dengan
August-----------aku makan dengan
September------aku menari dengan
October----------aku menyanyi dengan
November-------aku jelir lidah kat
December-------aku lari keliling

2-Ambil ayat dari hari lahir korang

1------- burung hantu
2------- makluk asing
3--------public phone
4------- basikal aku
5------- lelaki salji
6------- gangster kampung
7--------mobile telefon aku
8--------hantu jepon
9--------kawan baik nenek aku
10-------kawan lembu aku
11-------cikgu lama aku
12-------kerbau ayah kawan aku
13-------ahli bomba
14-------lembu mak aku
15-------kambing ayah aku
16-------kapak mak aku
17-------lesung batu
18-------pedang aku
19------ lelaki lembut
20-------tikus adik aku
21------ ninja
22-------Chuck Norris
23-------mee kari adik aku
24-------kambing aku
25-------pemain bola sepak
26-------buaya
27-------ayam serama
28-------ipod aku
29-------kucing engkau
30-------kutu rayau
31-------hantu jepun

3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan

1--------- di dalam kereta aku
2 ---------di atas katil engkau
3 ---------di dalam jamban
4 ---------di bawah katil
5 ---------di atas motosikal
6 ---------di bawah jambatan
7 ---------di atas bumbung rumah
8----------masa makan atas meja
9 -------- semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 -------- di dalam bilik tokwan

4-Ambil ayat dari color yang korang suka:

putih---------sebab aku suka macam tu
hitam--------sebab aku memang degil
Pink----------sebab aku memang terer
merah-------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau---------sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple-------sebab ada orang suruh
kelabu-------sebab aku tak boleh control diri aku
kuning-------sebab ade orang ofer aku 10 rm
Orange------sebab aku pikir aku bijak
cokelat------sebab aku memang boleh buat
lain2---------sebab diri aku seorang ninja!

gabungkan kesemunya dan jadikan satu ayat.... mari kita tengok apa hasilnya..... selamat mencuba...

 Aku punya hasilnya..

"aku jelir lidah kat mobile telefon aku di bawah jambatan sebab aku suka macam tu"

P/S : aku amik di Facebook..., lepas tu dekat entri siapa aritu..aku lupa ada menatang ni..

 

73 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehe.
mase zaman sekolah dulu,ade main benda cmni.kalau tak silap la
:D

as salam..
ahaha~ ni ku punya. LOL

aku jelir lidah kat
basikal aku
semasa jalan2 cari kucing adik aku
sebab aku tak boleh control diri aku



HAMPEH!!!
BAKO! BAKO!


BAKO!!!!

haha~
hampeh

"tak boleh kontrol diri"


=_="

canggih~

"aku makan dengan kambing ayah aku di atas motorsikal sbb aku mmg terer"


mcm harem je bunyiknye!!!

aku buat sardin dengan kapak mak aku di atas bumbung rumah sebab aku betul2 serius nak lakukan

erk. motif??

aku peluk lelaki muda masa di atas meja makan sebab aku terer haha

' aku buat sardin dengan kutu rayau di dalam jamban sebab ade orang suruh' ??

haha mengong betul....

haha~ qaseh punya memang comel banget! haha~
syagiq, biar ku tolong~
haha~

aku menari dengan lelaki lembut di dalam jamban sebab aku betul2 serius nak lakukan

yang ni kan? haha~ tu pasal tak nak buat?

=p

mizzkechique dengan mynameismy punya pun kelakau juga. haha~

"aku mkn dgn kambing aku di atas motorsikal sbb ada suara y bgtau aku"

p/S:ish cam t'gantung je ayat sy nih..hihihi..

aku cium ipod aku dalam bilik tokwan sebab ada orang suruh

- pernah wat entry nie dulu ....

kat blog cik pulau pn ada wt gak benda ni aritu..

aku buat sardin dengan hantu jepun masa makan atas meja sebab ada orang suruh.

lalalal~

erkk ayat aku :

aku terajang kambing ayah aku di dalam jamban sebab ade suara yang bagitau aku

aku rase tu suara kau la ujang..wakakaaka :P

ni kte punye
'aku makan dengan lelaki salji di atas katil engkau sebab ada orang yg suroh'...
hahahahhaHAMPEHahahahah...sunggoh..hahaha

aku makan dengan hantu jepun di dalam kereta aku sebab aku memang terer...

walawei.. memang terer! haha

kite nye lak :

*aku karate makluk asing dalam jamban sebab aku memang terer*

haha..dalam jamban tuu :D

hahaha entry super crazy dude!

"aku menyanyi dengan hantu jepun di atas katil engkau sebab ada orang suruh"

AKU MENARI DENGAN CHUCK NORRIS MASA MAKAN ATAS MEJA SEBAB AKU SEKSI DAN AKU BOLEH BUAT..muahahahahaha~!!!

kau gila..

""AKU PELUK BUAYA DI DALAM JAMBAN SEBAB AKU SEKSI DAN BOLEH BUAT""

DEMM ! HAHAHA.. buaya emas tak pe gak,, kaya aku,kalau buaya darat mmg aku cincang cam lembu !

ni guwa punya

aku, johnny depp dan ashraff muslim bercuti bergembira di pulau langkawi, perghh


kehkehkeh

Aku karate ipod aku di atas bumbung rumah sebab aku suka macam tu??

Apekejadahhhhhh.............

aku tahu tarikh lahir dan umur korang..
kehkehkeh..

aku menari dengan lisa surihani semasa malam gala sebab nak jeleskan ujang..

aik?

aku makan dengan
lelaki lembut
diatas bumbung rumah
sebab aku memang terer.


LOL~

aku lari keliling hantu jepun di bawah jambatan sebab ada suara bagitau aku...

hahaha...apa kes aku nak maen kejar2 ngan hantu jepun pulak ni... =))=))

aku sepak hantu jepon di bawah jambatan sebab aku seksi dan aku boleh buat.

Hahaha, mengongggg!!!...

aku menari dengan lembu mak akumasa makan atas meja sebab aku suka macam tu...

memang sot!! haha

"aku menyanyi dengan public phone semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab aku memang terer "

euwww..macam pelik je ayatnye...haha...

aku makan dengan buaya di dalam bilik tokwan sebab ada orang suruh..hahahha

"aku menari dengan makhluk asing di dalam jamban sebab aku seksi dan aku boleh buat.."

ui?plek2..

aku menari dengan lembu mak aku di atas bumbung rumah sebab ade orang suruh



oke..bermakne aku telah disabotaj
aku kn budak baik

aku menari dengan tikus adik aku semasa jalan2 cari kucing adik aku sebab aku betul2 serius nak lakukannya...

damn!ayat apa ni??hahhahahahahaa

aku cium kawan baik nenek aku di atas bumbung rumah sebab aku memang terer!

ahahah

demm

terbaiklah bro...pandai dan kreatif

salam new blogger...jemputla dtg blog saya

http://zubir5588.blogspot.com

aku peluk, ninja, semasa jalan2 cari kucing adik aku, sebab aku memang degil..

Baik aku peluk doraemon :)

Teka Gambar Kembali Lagi

aku buat sardin dengan burung hantu di dalam jamban sebab ada suara yang bagitau aku..

haha..plik pnye ayat!!

hadoi .. sakit perut tahan gelak .. dh la on9 kan library .. masuk kreta jer terus ketawa .. mama ckp na bwk nur g klinik .. hahahaha nie semua ujang pnya pasal la ..

nie nur punya ::
aku buat sardin dengan kerbau ayah kawan aku di atas katil engkau sebab aku memang degil ..
hahahahaha

ujang suka kentut merata2 dengan lembu di meja makan ...hahaha

aku lari keliling ipod aku di atas motosikal sebab aku seksi dan aku boleh buat.

hahah. nice entry bro. make my weekend!

kurang lucah la entry ujang kali ni.. mencik!! mencik!!

aku terajang public phone di bawah jambatan sbb aku suka macam tu..erk? motif??

Gelak sampai berair mata ni baca komen blogger lain!

Hadoii hadoii . HAHAHAHAHA [tak habes gelak lagi~]

Hahahahahahahahahahaa~! XD

-iEra NaDira-

aku sepak kucing engkau di bawah katil sebab ade suara yang bagitau aku...


entry terbaru > http://solomolo.blogspot.com/2011/03/femes-wa-cakap-sama-lu.html

aku makan dgn kambing aku di dlm kereta aku sbb aku memang terer. hahaha. adeh. lawak :D

aku buat sardin dengan basikal aku di atas bumbung rumah sebab diri aku seorang ninja!

pelik gile jadinye. ish ish

aku terajang ninja di dalam bilik tokwan sebab aku betul2 serius nak lakukan

ha??

aku sepak kerbau ayah kawan aku masa jalan² carik kucing adik aku sebab ada orang suruh..

sapa yg suruh tu? kau ker?

yeah!!! besday ujang tok dah tahu.. yeah

7 november 1986.. hihikss.. suke putih yer.. ngeh3x

aku jelir lidah dekat ujang sebab ujang bongok. Hahaha

aku terajang gangster kampung di atas bumbung rumah sebab ada orang suruh hahaha

Aku cium mobile telefon aku di dalam kereta aku sebab ada suara yang bagitau aku.

Entri terbaru: Tips Jejak Kasih

aku jelir lidah kat tikus adik aku di dalam bilik tokwan sebab aku seksi dan aku boleh buat

aku terajang ninja masa makan atas meja sebab ade suara yang bagitau aku..

erk..??

hahaha..gila kelakar.

aku makan dengan makhluk halus semasa jalan2 cari kucing adik kau sebab aku memang terer..

alamak sy xde adik ar..tp best

aku jelir lidah kat buaya masa makan atas meja sebab ada org suruh...

heheheh

aku karate kapak mak aku di atas motosikal sebab ada suara yang bagitau aku

hahaha...
hasilnye

aku menari dengan ninja semasa jalan cari kucing adik aku sebab aku betul2 serius nak lakukannya.....

adehh

dah terlambat. tp nak main gak

aku peluk gangster kampung masa makan atas meja sebab ada orang suruh

aku terajang lesung batu di dalam bilik tokwan sebab aku betul2 serius nak lakukan

wakakakakaka

ang memang sengal la ujang!

etul2 real punya nie..hahaha lawak la

aku lompat atas ninja di dalam bilik tokwan sebab aku tak boleh control diri aku.

-desperate. =_=''

nak test2,,

"aku terajang pedang aku di dalam kereta aku sebab aku seksi dan boleh buat"..

bpe kali aku da..

"aku jelir lidah dekat ujang sebab ujang bongok. Hahaha "


haha. jawapan cb =p

adoi

aku menyanyi dengan kucing engkau di bawah jambatan sebab ada orang suruh

comei jerk ayat ni.... hehehe

"aku lompat atas pedang aku di dalam bilik tokwan sebab aku tak boleh control diri aku"

uik. :(
haha!

kelaka la....

hasilnye..:
Aku menyanyi dengan lelaki lembut di dalam jamban sebab aku memang terer.... wuahaha.. mengox!

aku peluk nin di dalam jamban sebab aku seksi dan aku boleh buat



aaaaaaa !! cam HARAM la pulak..adessss


EmoticonEmoticon