Blog peribadi seorang bernama ujang

Wednesday, March 2, 2011

Tolong Bagi Idea

Erm..., tumpang tanya kawan-kawan.., zaki kalau nak tolong jawapkan pun takpa...('',)

Aku letak 3 bijik gambar ni.., korang tolong bagi tau aku NAMA tema apa boleh tak..sebab aku pun tak tau tema apa ni...pakai baju apa yang ada jer..hehe

Dah tau apa tema nanti baru aku upload semua gambar untuk tajuk setiap entri dari tema yang dah tau.., sebab nanti orang google boleh la sebagai contoh kan...(SEO) gitu

Zaki kau jangan marah pulak ek aku letak gambar aku dengan TUNANG aku sendiri..., biasa la zaki aku ni gatal sikit orangnya..suka bergambar dengan pompuan ni.....


Gambar 1

( retro ker klasik ker apa)



Gambar 2

( santai ker apa ker TEMA ni ek...)


Gambar 3

( ni melayu klasik ker apa aku nk letak ek)


Semuanya ada 3 persalinan...., jadi tolong aku bagi nama tema setiap gambar tu....boleh tak....


ramai komen pilihkan no ('',)
tiga-tiga gambar aku...cuma nak letak nama TEMA jer..


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : tiada lagi entri lucah dari aku....(boleh caya ker)


52 Comments
Comments

52 comments:

a n a . i z z t y said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gambar no 2 tuuuu....sweet...romantikkk...heheheh... :)

a n a . i z z t y said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jap2..tak abih2 ZAKI dia..hahaha...lawak bro Ujang nie! :P

~...AmALinA....~ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sweettnye,,,,,=) boleh caye ke ayat yg terakhir tuh?? xcaye langsung..muahahahah

c-tea said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hem...tema..tema nye adelah..jeng..jeng jeng...

serius ct xde idea..hehe

Wan Zulqhairi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semua cantik.. susah nak pilih... num 1 lah...

Qaseh dalia adelia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau ikut gmbar ni tema macam kampung ... macam gadis melayu gtu ...bez ! lawa..n klasik

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

derm...=(


nak jawapan tlg bagi nama tema..


atas tu semua gambar aku...=)

redzuan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tema "dalam hati ada taman" . ok ape tema ni sesuai aku rsa.

Koleksi Design Helmet Yang Sangat Unik Lagi Pelik

Fakhrul1409 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jang...gmbar no.2! siyes aku ckp! aku ni tgn kidal..bleh la sikit seni tu..nah! hamek ko xpasal2 kua tgn kidal..hahaha..tp siyes..no.2 ok.. Hurmm

c-tea said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ok..ct jawab..

ujang jgn kentut tau..

hehe..

no1...ct rase tema die mmg retro..cume kalau lebihkan HDR gambar tu...mmg ummm la ct kate..

no2...tema die..pantai...sesuai letak pantai..santai xnampak sgt sebb korang tengah tinjau2 kat pokok..hehe

no3...tema die bendang...hehe..ok ke tema ni??

IftiMonstaa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha tade idea

a n a . i z z t y said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 2 la bro Ujang...tema santai...pasir putih tepi pantai....kau lari aku mengejar...ecewahhh..hahaha...santai..main cak2 gitu...siyes la no 2... :)

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahahha...terima kasih kawan2..


tp untuk pengatahuan..ke tiga-tiga gambar tu adalah gambar aku..


dan aku nk letak nama TEMA ajar...=)

Qaseh dalia adelia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg lah gmbar hang ...tema ala2 kampung lah ..tak paham sebenoonye haha..

CikBulat said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Menci2 ! HAHA. tiap kali tengok gambar-gambar pre-wedding ko, semua muka ko gaya mintak lempang ! rosakkan gambar. HAHA. kesian Yana yg comel. eh, asyik khaskn entry utk ZAKI. Popularlah FF. HAHAHAHAHA

Qaseh dalia adelia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

owh paham dah haha..jawapan dia mcm ct tu

bobiedanbad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku nak cuba tolong bagi idea...

pic 1..tema "repro" retro + profesional...

pic 2..tema "TaiRex" santai + rilexs

pic 3...tema "classional" classic + tradisional

hahaha...harap ko ble pikirkan en.ujang

Ujang9897 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

komen ctea dan bobiedanbad yang aku carik..hahaha


Cik bulat gila..=)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pinky momma suggest:

1. tema : chenta itu klasik
2. tema : chenta itu sayang
3. tema : chenta itu teman

hohoho..komisen nk bg bape? ;p

mesmerising_wan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ok jap ngah perah otak.... erm erm erm.
jap ae.,.
he.. btol ni

BRO_MONDAY said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ujang : waw...wii...sedap nye...koh koh koh

ok, ai bagi tau jugak...

no.1 = tema RETRO KLASIK
no.2 = pantai
no.3 = desa tradisional

CikBulat said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. Klasik
2. Santai
3. Sawah Padi :)

HAHAHAHAAH !!!

zaMir said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1: retro klasik
2: santai bayu
3: desa nan indah...

OK TAK??? haha...just cadangan je...=P

mesmerising_wan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. klasik mesra!
2. gedik santai! aha
3. desa tercinta @ nun di sana

mesmerising_wan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. klasik mesra!
2. gedik santai! aha
3. desa tercinta @ nun di sana

kay_are said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dapat adiah x??

gua try dulu

1. tema "makan budak" (sebab nampak macam ko nak telan je tunang ko tu =P

2. tema "blues cak cak" (sebab tunang men cak cak time ngah layan blues)

3. tema "green itu peace" (sebab aku xtau nak bagi tema ape)

ok done!!

taufiq helios said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jawapan aku :

1- 60's
2- santai / romance
3- romance / malay

... said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

as salam..

ku plak :

1) retro@gerai kampung

2) santai@sweet_beach

3) alakampung@nature's_walk


p/s: ujang.jap lagi bloglist ku siap.hoho.sat naa~ 10 minit lagi~

#okbai

bobiedanbad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

blog walking ke
http://bobiestory.blogspot.com/2011/03/muka-buku.html

Pendekar Berkuda said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ujang kau nak aku bagi tema kan??

pat pat siku lipat sape cepat dia angkat.. wakakaka....

intro je tu... sabo..sabo...

Tema ni aku rasa

1. Kenangan Klasik

2. Semanis Cinta

3. Seindah Alunan Lagu


okay..okay... kalau kau rasa best.. ambik la... kalau tak best... yang lain lebih banyak... hahaha...

Pendekar Berkuda said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

weh... silap... no 3 tu..

3. Semerdu Alunan Lagu...

Hua hua hua..

Pendekar Berkuda said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

siyes aku suka no 2...

tapi yang no 3 tu aku rasa nak bagi kau penyepak~!!

Tak da feeling langsung... hahaha... sian yana tu weh... wakaka..

Rabia Sensei said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tema ikut cerita P.Ramlee

No 1:Pendekar Bujang Lapok.
'buat aksi kunun2 macho mengorat anak dara kat umah pakcik Pendekar Mustar'

No 2:Panggilan Pulau
'bermanja mesra di tepi pantai. Ala2 di pulau gitu'

No 3:Musang Berjanggut
'mengembara mencari perempuan, suri di hati'

Isteri Yang Comel said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. Kenangan Cinta Kita
2. Mengusir Pasir Rindu
3. Keindahan Cinta Desa Kehijauan
ujang bleh ker cam nie...

nur aisya humaira said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 2 sweet,santai je..:)
ble ujang nak kawin ni???:)

Akid azami said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 1 tu aku rasa sesuai dengan tema klasik lah.

gambar lain sory jang.. Aku takda idea.. terlalu hyperbola dan metafora bebenor

el-janna said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku cube buleh
1> cikicikeboom
2>akustik utk kaw
3> cinta kita sehijau daun


hahha
sila vote utk saye

Edy Zaidi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

vote for no 2

Sunah Mohammad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

okie...

1. Retro Ayam Bijan
2. Cak cak Pokok Kelapa
3. Green Hornet

ekeke~ guro saje!

tapi gambor no 3 tu muke ang macam shah rukh khan la ujang...:p

qasehraihan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

vote no2..one sweet day(boyz II men)..hehe

mak aiiii...kurusnya c yana ni????
xpe xpe...senang ujang nak usung masuk bilik malam2 (gila lucah)haha..nt zaki serang den..ujangla penyebbnya ni..hehe


theme ek??

1. Kenangan Klasik

2. Semanis Cinta

3. Semerdu Alunan Lagu
ngeh ngeh ngeh..


nampak x tu???
kopi pasta pendekar punya..miyahahaha~!!

Ct Arina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak taw nk sajes tema pe. malas nk pk. hahah =D yg penting, gambar no.2 n no.3 tu sumpah cantik!! ;D

iqbalhakimi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1-kekayuan
2-kepantaian
3-kesawahpadian..


hahahaha..


sabar2..yang pertama tu retro dan klasik..

ke 2..chill anda smile..

ke 3..aku takda idea..ko pandai main tak tu?..haha

Amira Naddia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. beauty and the beast
2. si busuk dan si wangi
3. si bunchet dan si selim

::p0t pEt iLa:: said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. back to dolu-dolu
2. Gelak-gelak santai
3. tradisional itu cantek

oke???;p

najwa's said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe tak tercapai dek akalku nak bg idea. :P

pape pun, sweet gitu uols :)

mOoN said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku nak undi kuar ang dari pic tu blh x jang...hahahaha...x bleh blah arr...

apa pun,, xde idea sangat nak bagi tema ni...

aku doakan ang happy sokmo ngan yana ea...wish u both all the best...:)

cam x sabar lak nak kawen...hahaha...in gatal mode sat...

FizA said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no 2 tu santai.. Ok la..sweet gtu.. hehe...eerr..yg lain xtau nak ckp..hehe.. ^_^

shah-kayrul said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau aku la

1) retro

2) rileks

3) nostalgia

...tapi semua gambar tue terbaik la

eima said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tah tatau aku ... nanti aku pikir dulu ok

misz sheyla said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tema ala-ala kampung la...uda dan dara..walawehhhhhh

misz FaTiN said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

1. retro
2. Indahnya Cinta
3. melayu klasik

p/s : sume picha cantek2.. suka tengok.. ^_^

Chenal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Gmbr 3 : Tema 'Apo kono eh jangg!'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang