Friday, April 1, 2011

5 Blog Paling Kerap DiLawati

Syafiq Rosli  tag aku suruh senaraikan 5 blog paling kerap dilawati anjuran DENAI HATI,

















Ikutkan lebih dari 5 ni...tapi denaihati mintak 5, aku senaraikan 5 la...., Terus terangnya kesemua blog musuh aku, aku akan masuk tiap-tiap hari, selain itu yang ada dalam senarai bloglist...('',)


Aku TAG semua kawan-kawan yang baca ni..('',)




Untuk keterangan lanjut tengok  SINI


31 Orang Memberi Komen & Pendapat

eh kenape blog aku tade dlm list? huh. ;P

aku pon tade jang..sampai ati ko..sobs3

nanges sampai meleleh ayaq hidung..ngeh3

ujang..
kak pun sekodeng blog yang kamu kerap lawati..

PS: blog kak ayu ada dalam blogslist kamu tak???
hehehehhehe..selamat pagi....

ini budak mau istyhar perang ni !!!

mesti masuk blog org femes je..xpndang blog2 cikai mcm blog aku..hahahahaha..okebai!

hoiiii! apehal yuyu tak kat atasss sekali haaa!!!???? kena la atas sekali! lagi atas dari Nyah Bengggg lagi atas dari K.yana!!

hebakkk yu kwn dgn nyah nyah...auwww~ =P

ujang : kipidap....ai ada dalam bloglist MANGSA KENTUT 1...kira ok lah yu ada dalam melawat...('',)

ooo,yela,..haha,.best komen yanaMIB,.hehe

jgn layan Nyah Ben..

sedihnya...ramai la aku lawat tiap2 hari..

yg komen2 ni semua kompom aku jenguk..

dia nk 5 aku letak 5 la..=(

dua yg di bawah je yg wajib saya masuk..heheh


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html

kak yana tetap nombor satu! bagus! hik hik hik (:

eh..berani ko kata en ben tu nyah ye...how dare u said dat my yuyu cayang tu nyah..ko nak kena sumbat ngan serdak teh ke laling oiii...siap!! balik kang tunggu simpang! ekekeke

oyeahhh

len kali renang-renang jenguk kaloi plak

waaa sedih tak der lam senarai.. hihihii takper ujang dah dier nak 5 jer kan...

mayb saya takde dlm senarai sbb kita baru kenal, nampaknya lepas ni mmg kene kentut la ngko ujang ngn akak ni...

blog ceq wehhhhhhh???? huh! musuh ketat forever!!!

huh...blog MK tade...odih mak!!!



haha

Ujang masuk blog femes jer....blog aku tak femes.....hehe

klau yg tsenarai d anggap musuh, maknanya yg tcicir tu geng la kan? kan? kan?
kekeke..

hahahahaa.. ade gak batman..kehkehkeh

huhuhuh tak tersenarai pun...jang...walau tak disenarai pun, akak tetap singgah rumah ujang..hehehehheeh

argghhhh !! tanak dah tengok blog ko lagi ~

takkan blog yana pun dikategori musuh ujang oii....

as salam..
ekeke~
hampeh. masuk blog femes =p

eh join jugak tahniah yg tersenarai tu


EmoticonEmoticon