Friday, April 8, 2011

Aku Dan Durian

Semalam aku ada buat entri siapa SUKA atau TAK SUKA DURIAN...


Pelik dan ajaib gak aku..., rupa-rupanya ramai jugak tak suka durian....derrrmmM!!!!! antaranya :






Ada lagi sebenarnya ('',)

Tapi ramai lagi yang suka dari tak suka..tengok komen semalam..,Klik SINI


***************** 



Disebabkan semalam aku mengidam nak durian.., dengan rakusnya aku dapatkan jugak durian petang semalam..hahhaha,

Ibarat perigi cari timba tu.....('',)



(Hasil Kandid dari adik aku)

Kenapa aku carik jugak durian semalam..??? sebab nanti dah kawin tak boleh makan DURIAN selalu dah, sebab si Yana tu tak suka durian..

Gila kau dah kawin makan DURIAN nanti susah la aku nak romantik-romantik dengan YANA, sia-sia jer aku kena sembur pewangai dalam mulut aku ni sebelum aku nak...........argghH!!!!!!! aku tanak lucah-lucah...

Korang rasa kalau dah kawin nanti aku makan jugak durian..., malam tu aku dapat tak....derrmmm , tak best langsung..!!!

Yana tu makluk asing wei sebab tak suka durian..sama jer macam korang yang tak suka durian tu..,('',)


************

Siapa lagi tak suka durian ni..sila la jadi suka ok...!!
Yang suka durian pergi la carik..best...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


P/S :  tangan aku masih bau DURIAN..yummy


60 Orang Memberi Komen & Pendapat

memang dah wajib kawen ang ni...hahahaha...

kak yana ngidam nanti tengok la..yang tak suka jadi suka..hahahaha..betol ;)

hujung minggu ni pasti wa makan durian

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak juga durian 2...menci2...semua ada entry makan durian...aq bila???niq meh la balik skunk..xjadi nak p cameron....nak durian

huh..aku pun tak suka durian..sbb kalau jumpe mesti aku mkn durian. tak suke sehingga aku mkn smpe habis..

ujang..... saya pun tak suke durian.. bau die semacam ok... n yang penting kitorg yang x suke makan durian nie bukan lah spesies makhluk asing or alien bagai... Cian kat yana tu... hhuhuhu

sib baik tak melucah hari nie, tapi niat ado tu uajng.. ekkekek

ceh
ade baur2 lucah di situ!

pegi la SS2 bayar RM20 bedal durian smpai muntah!

yana lebih suka bau kentut dari bau durian agaknya...hahahaha

balik keje nnt nk rembat sebijik kt tepi jalan bangi tu!!!

kureng aaaa durian... tempoyak lg x makan...:P

adan muka ko aq dah jeles..

http://lalinklife.blogspot.com/2011/04/nak-tenangkan-apa-yang.html

hahahah mane boleyh dye tak kasi ujang
ko jangan risau laaa

tp ko memg harus laaa smbut pewangi mulut oke
karang baru tengah2 nak tettttt
dah kene tolak

tak tidow laa sampai pagi
hahaha

haha, lepas mkn durian, spray sebotol CK free, rasanye cukup cover bau utk ehem ehem kot, wakakaa

Keh keh.. takpe jang ko teruskan je kesukaan ko ni.. Bakal orang rumah ko mesti layan je :D

Aku cuba nak suka durian tapi tak dapatlah. Masih fobia sejak demam mkn durian tu :D

muke tak boleh blah ! haha
ade unsur - unsur ke arah lucah ~ di situ.. hahahaha

susah la aku nak teeetttt kalau yana tak suka..

hahaah

cheQ tak berapa berkenan ngan durian...


sarapan apa pagi tadi ???
> http://solomolo.blogspot.com/2011/04/pagi-yang-kenyang.html

wah..durian!! sedap sgt! haha.

jgn lah lupekan durian. kah3..

durian mmg sedap gila! ragunye sape x makan..

haha. fida bru pelahap durian dgn lahapnye mlm semalam! kah3. :)

jgn jeles~ :P

xbest a entry straigh gini..
nak yg lucah jugak!!!!!!kahkahkah

ahahaha. makan la banyak2 durian dah kawen pun..
tak dapat teettt pun at least dapat la kulit durian tu kat muka..
hahahaha..
larikkkkkk..

oh..
smlm jiran TK beli durian, bau ia masuk dlm umah TK..
emm..
sedapnya..
jeles gak ni..

kau sanggup tak makn durian demi...

ko jgn ..kesian aku .. ko tayang plak muka ko tgh durian .. ko tau tak skrg ni aku dok ngidam durian... mencik ujang !!

entry aku ari ni pob pasal derian..
akula hantu derian hoho!!

slalunye pompuanlaa yg ramai x suke durian tp ade sorang member kwn ni jantan,pun x suke durian lg dasyat......huhu.

I tak der lah neutral pasal durian. Nak kata suka, tak jugak. Nak kata tak suka, pon tak jugak.

biasala bukn semua org suka durian pun..benda yg kta suka org laen tak suka...lumrah.

http://faisalapardi.com/

gua paling suka durian minggu ni dah 4 hari berturut-turut gua melantak durian.

hahahaha... lucah!! ngeaoww2x... za pon husband tak suka durian!! tp za makan jer,za dapat je hokeh!!!! hahahahaha.. so takde kena mengena bau, yana akan rela jer! bukan setakat bau durian! kalu mulut bau longkang pon dia sanggup!!! percaya la.. hahahaha


sedappppppp.... (18sx) ngehngehngeh...

ewww kita tak payah jumpa seminggu..xthn nnt yu sendawa erghhh muka ai tukar jadi pink..sesak napas!!! =__=

Ish amende yang I cakap nih? Hihi...

I nak cakap yang I neutral jer pasal durian...

haha... nak gelak guling-guling nih.. sebab main story yang kat bwah tu 18sx.. bukan pasal yang xsuka durian.. sempat jugak dia selit bab tu...

ujang kalau aku nak cop stiker gila atas muka ko bleh x???

due-due buat entri menyakat

hahahahahaahha,apelah

makhluk asing? haha. a'a. sat gi nak pi balik planet pluto ni. confirm tak de durian. :D

thanx singgah blog. amboii. tumpang kentut ye. habis bau durian dah blog tu.. haha. :p

mau si yana kunci pintu bilik nanti.. hahaha..
ko ujang.. sabarlah..

semlm pun aku menikmati duyan.. peeergh heaven!! last kol pakcik lori tu bg.. ngam2 tggl 2 biji.. aku sapu dua2 sekali.. dulu aku xske giler duyan.. fenin klu bau duyan nih.. sejak ngandung ank first aku jd antu doyan dan kekal hingga kini.. ermmm doooooyan!! tunggu kau..

suka makan durian..

suka makan tempoyak..

suka makan gulai masam..

semua berkaitan dengan durian..yeahhh....sedap3 ^__^

ceq...err...err....err....lalala~

suke sgt durian..nyummi

tapi bkn entry je berbaur kelucahan...komen pon..jmaat ni..ishhh

pehhh.. durian??

nanti sendawa berbau! yuckssss!

wahh...nk skit.. xdpt lg.. lme dh teringin ni..huhu

durian best ape..

p/s: lepas mkn durian silalah gosok gigi bersama listerine ahaks~

tiada apa yg pelik bro.. mungkin dia biasa duk kt overseas sampai tak terlatih mkn durian sejak kecil.. hehe..

bro, faizal fredly ada mengumpat pasal kau kt entri ni:

Blogger Popular Sombong?

orang amerika tak suka makan durian haha..siap ade dlam fear factor lagi

durian buat mulut jadi busuk. kena sembur febreze sebelum...... teeettt. huahuahua


EmoticonEmoticon