Wednesday, April 13, 2011

Aku Sedih..!!!



Siapa minat baca novel...????

Aku dulu-dulu jer pernah baca Novel.., tu pun tak pernah habis..., biasanya selak muka depan, tengah, belakang....,

Zaman sekolah pun buku BUKIT KEPONG aku tak baca abis..tu pasal BM aku dekat SPM dapat 3 jer..., member aku berbangsa INDIA pun dapat A1..grrrrrrrrr, terasa bongok pulak...takpa zaman dah lepas...

Dah2..!!! sebelum aku mencarut lebih-lebih baik aku terus terang jer.., sejak 3 bulan lebih aku berblog ni biasanya aku baca entri orang gelak-gelak, senyum-senyum, kutuk-kutuk(dalam hati) , geleng kepada...itu jer..,

Dan biasanya entri panjang gila babi...di ulangai panjang gila babi...(paham2 la ek panjang macam mana) memang jarang aku baca sampai abis..,kecuali entri musuh ketat sebab aku baca nak carik point nk kutuk...('',)

******************

Nak di ceritakan dekat sini, hari ni  aku boleh baca dan korek cerita lama entri akak seorang ni..., serius dah macam baca NOVEL aku baca entri-entri dia..., tapi bezanya entri akak ni KISAH BENAR DIRI dia...!!!

Sedih wei...serius sedih.....,ayat yang buat aku tacing

" ma beli jer keta baru, mcm keta babah,
nanti ma dapat gaji ma beli keta yer,

"sebab aku nak jual, aku nak beli battery keta.."


Sedih gila wei baca..., tapi takda la aku menitiskan air mata *ayat coverline  dapat tau cerita pun dari Ben Ashaari dan IEB



BACA BLOG AKAK ..

(Realiti Sebuah Kehidupan)

" Berak mata membaca, berat lagi diri akak tu memikul"



Panjang pulak entri aku..derm..!!!!


Sekian...Peace (~_~)v



P/S :  Risau pulak aku pikir rintangan berumah tangga ni..



Jangan lupa undi header aku "Erti Kehidupan" di SINI 

Artikel Terkait

42 comments

da tgok dahhh
sedihhh

http://azrijohan.blogspot.com/

jgn ko jd cam husband kakak tu ..
ko jd suami dan ayah terbaik utk yana dan anak2 ko nanti ...
ko mesti pastikan ...

klu wat cam tu ko mmg dayus !!

sekarang jugak kaloi renang-renang ke sane

aku klau baca novel sebulan belum tentu habes sb aku x baca..kah2

ujang apesal berak mata?? ko mesti tulis entry nie menahan rasa nak berak.. hihih... IEB dah lama mengikuti perkembangan belog k. Aida nie ujang... IEB dah khatam baca belog dier dari dier bahagia ngan en. rizal hingga lah sekarang kehidupan yang penuh pancaroba bersama nak-anak tercinta.. sangat sedih, belum penah sekali IEB baca belog dier tanpa iringan air mata, mesti melelh air mata.. eh terpanjang fulak komen

cik moon pun baca gak... menangis sorg2 kat opis.. itulah realiti kehidupan yg x selamanya manis~

dah bce blog akak tu..memang sedih..tak taulah lau jadi kat diri sendiri mcmane..huhu

aga2 ley x wat cite lam novel aku ni?

dah baca... sangat menyedihkan..dugaan seorang wanita yang tabah menghadapi liku2 kehidupan... demi anak2...

bebaik hidup berumahtangga nanti..haip..


http://lulu-pages.blogspot.com/2011/04/lulu-caldina-tak-tahu-nak-cakap-apa.html

semoga kakak tu tabah.

cepat touching jugak ko ek..nak p jenguk gak lah..

uish,
sangat kuat dan tabah lah akak tu,

yu pn reti tacing rupanya =P


mata boleh berak eh??lalala~

ujang tacing weyh,, T_T
huhu,, berak mate ?? dasat r ujang,, hekhek

sejak bile ko pandai tacing2 ni...ni bukan ujang yg aku kenal...woi, sape hack blog ujang woi....HAHAAHAHHA

ko ni nk menanges ke nk berak nih?? adoii

apepun mmg sedih isk isk

ko kan da nk kawen! belilaaa....

kena baca eh...macam malas je nak baca...ekekekke

da bace sal cite akak aida nie...

sedih je..semoga dye tabah...

p/s : ade cite sal ko jang

http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/04/ujang-yg-howt-jadi-pompuan.html

bagos tu ujang.. ko pon nak kawen anti.. leh jadikan pedoman... hehehe

semoga kakak tu tabah..huuu~

mood : tersentuh..:O

baru nak dpt mood tacing..
dah ujang spoil kan..
amende BERAK mata memangdang lak nih???aish!!!

ujang, kak zu dah melawat blog aida tu tapi tak leh follow lak, pasal yek.
sedih laaaa

dah meleleh..bukan takat bergenang..

kalau arep lak bc sinopsos sudah!!novel panjang sgt~

kau mesti suke berak en ? HAHA

p/s : adeelaohlala.blogspot.com

berak mata? adakah typo di situ?hihihi

ujang nmpk ganas.tapi..hati selembut sutera.relaks la ujang.xmoh sedey2 lah.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Fenat..Tapi, Dpt Berita Gembira (>.<)

ujang dah pandai review blog org kan? hehe.. ayat2 ujang nie menyebabkan sy nk terjah blog dia skang! yeah!!

Entri paling hot :
6 ciri blog yang bagus"

memula ok.. tapi penyudahnya dak Ujang boleh berak pulak..

Berak mata membaca,?? bnyak la tu kua taik mata...ni baca ke tak ni?

weh xnk terima teguran tuh:P

memang selalu singgah baca blog kak aida tu ...sedihkan

ko pun touching ujang bile baca? mcm tak percaya je huhuhu, ok2 serius2

sedih ke?nak baca gak la...

jgn la risau..berumah tangga tu kan menyeronokkan..ada teman !

ops...tak yah pomot..dah undi semalm la..haha

dah baca jugak!
memang sedih...

huhu~ tumpang sedih gak bro..

naz ckp ko gay? so, nk risau mslh rumah tga knapa? heheh...

" BERAK mata membaca, berat lagi diri akak tu memikul"


~ko berak katne dik sobsobsob.. jgn mare... tompang skodeng ihiks..


EmoticonEmoticon