Aku Sedih..!!!



Siapa minat baca novel...????

Aku dulu-dulu jer pernah baca Novel.., tu pun tak pernah habis..., biasanya selak muka depan, tengah, belakang....,

Zaman sekolah pun buku BUKIT KEPONG aku tak baca abis..tu pasal BM aku dekat SPM dapat 3 jer..., member aku berbangsa INDIA pun dapat A1..grrrrrrrrr, terasa bongok pulak...takpa zaman dah lepas...

Dah2..!!! sebelum aku mencarut lebih-lebih baik aku terus terang jer.., sejak 3 bulan lebih aku berblog ni biasanya aku baca entri orang gelak-gelak, senyum-senyum, kutuk-kutuk(dalam hati) , geleng kepada...itu jer..,

Dan biasanya entri panjang gila babi...di ulangai panjang gila babi...(paham2 la ek panjang macam mana) memang jarang aku baca sampai abis..,kecuali entri musuh ketat sebab aku baca nak carik point nk kutuk...('',)

******************

Nak di ceritakan dekat sini, hari ni  aku boleh baca dan korek cerita lama entri akak seorang ni..., serius dah macam baca NOVEL aku baca entri-entri dia..., tapi bezanya entri akak ni KISAH BENAR DIRI dia...!!!

Sedih wei...serius sedih.....,ayat yang buat aku tacing

" ma beli jer keta baru, mcm keta babah,
nanti ma dapat gaji ma beli keta yer,

"sebab aku nak jual, aku nak beli battery keta.."


Sedih gila wei baca..., tapi takda la aku menitiskan air mata *ayat coverline  dapat tau cerita pun dari Ben Ashaari dan IEB



BACA BLOG AKAK ..

(Realiti Sebuah Kehidupan)

" Berak mata membaca, berat lagi diri akak tu memikul"



Panjang pulak entri aku..derm..!!!!


Sekian...Peace (~_~)v



P/S :  Risau pulak aku pikir rintangan berumah tangga ni..



Jangan lupa undi header aku "Erti Kehidupan" di SINI 

{ 42 comments.. read them below or add one }

azrijohan azrijohan April 13, 2011 at 2:19 PM
da tgok dahhh
sedihhh

http://azrijohan.blogspot.com/
faraa halim faraa halim April 13, 2011 at 2:21 PM
dah tgk dh, mmg sedih huk3 :(
eima eima April 13, 2011 at 2:30 PM
jgn ko jd cam husband kakak tu ..
ko jd suami dan ayah terbaik utk yana dan anak2 ko nanti ...
ko mesti pastikan ...

klu wat cam tu ko mmg dayus !!
nurkaloi nurkaloi April 13, 2011 at 2:33 PM
sekarang jugak kaloi renang-renang ke sane
Izamir Ridzwan Izamir Ridzwan April 13, 2011 at 2:34 PM
aku klau baca novel sebulan belum tentu habes sb aku x baca..kah2
Isteri Yang Comel Isteri Yang Comel April 13, 2011 at 2:36 PM
ujang apesal berak mata?? ko mesti tulis entry nie menahan rasa nak berak.. hihih... IEB dah lama mengikuti perkembangan belog k. Aida nie ujang... IEB dah khatam baca belog dier dari dier bahagia ngan en. rizal hingga lah sekarang kehidupan yang penuh pancaroba bersama nak-anak tercinta.. sangat sedih, belum penah sekali IEB baca belog dier tanpa iringan air mata, mesti melelh air mata.. eh terpanjang fulak komen
Cik Moon Cik Moon April 13, 2011 at 2:37 PM
cik moon pun baca gak... menangis sorg2 kat opis.. itulah realiti kehidupan yg x selamanya manis~
Nyza Nurul Nyza Nurul April 13, 2011 at 2:38 PM
dah bce blog akak tu..memang sedih..tak taulah lau jadi kat diri sendiri mcmane..huhu
Liyana Zahim Liyana Zahim April 13, 2011 at 2:42 PM
aga2 ley x wat cite lam novel aku ni?
MamaEma MamaEma April 13, 2011 at 2:45 PM
dah baca... sangat menyedihkan..dugaan seorang wanita yang tabah menghadapi liku2 kehidupan... demi anak2...
Lulu caldina Lulu caldina April 13, 2011 at 2:47 PM
bebaik hidup berumahtangga nanti..haip..


http://lulu-pages.blogspot.com/2011/04/lulu-caldina-tak-tahu-nak-cakap-apa.html

semoga kakak tu tabah.
nur anis nur anis April 13, 2011 at 2:49 PM
cepat touching jugak ko ek..nak p jenguk gak lah..
kAmi dAn mEreKa!! kAmi dAn mEreKa!! April 13, 2011 at 3:02 PM
uish,
sangat kuat dan tabah lah akak tu,
YanaMIB YanaMIB April 13, 2011 at 3:05 PM
yu pn reti tacing rupanya =P


mata boleh berak eh??lalala~
♥sophie♥ ♥sophie♥ April 13, 2011 at 3:16 PM
ujang tacing weyh,, T_T
huhu,, berak mate ?? dasat r ujang,, hekhek
man yusoef man yusoef April 13, 2011 at 3:18 PM
sejak bile ko pandai tacing2 ni...ni bukan ujang yg aku kenal...woi, sape hack blog ujang woi....HAHAAHAHHA
mynameismy mynameismy April 13, 2011 at 3:21 PM
ko ni nk menanges ke nk berak nih?? adoii

apepun mmg sedih isk isk
mynameismy mynameismy April 13, 2011 at 3:23 PM
ko kan da nk kawen! belilaaa....
risa risa April 13, 2011 at 3:23 PM
kena baca eh...macam malas je nak baca...ekekekke
Yaya^Pink Yaya^Pink April 13, 2011 at 3:37 PM
da bace sal cite akak aida nie...

sedih je..semoga dye tabah...

p/s : ade cite sal ko jang

http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/04/ujang-yg-howt-jadi-pompuan.html
topimagine topimagine April 13, 2011 at 3:49 PM
bagos tu ujang.. ko pon nak kawen anti.. leh jadikan pedoman... hehehe
NuReLLe NuReLLe April 13, 2011 at 3:49 PM
semoga kakak tu tabah..huuu~

mood : tersentuh..:O
NadiRah NadiRah April 13, 2011 at 4:05 PM
baru nak dpt mood tacing..
dah ujang spoil kan..
amende BERAK mata memangdang lak nih???aish!!!
zuwaidah zuwaidah April 13, 2011 at 4:11 PM
ujang, kak zu dah melawat blog aida tu tapi tak leh follow lak, pasal yek.
sedih laaaa
shida anwar shida anwar April 13, 2011 at 4:20 PM
dah meleleh..bukan takat bergenang..
arep_lockermonth arep_lockermonth April 13, 2011 at 4:20 PM
kalau arep lak bc sinopsos sudah!!novel panjang sgt~
Adeela Oh Lala Adeela Oh Lala April 13, 2011 at 4:27 PM
kau mesti suke berak en ? HAHA

p/s : adeelaohlala.blogspot.com
FizA FizA April 13, 2011 at 4:33 PM
berak mata? adakah typo di situ?hihihi
Encik Suami Encik Suami April 13, 2011 at 4:51 PM
ujang nmpk ganas.tapi..hati selembut sutera.relaks la ujang.xmoh sedey2 lah.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Fenat..Tapi, Dpt Berita Gembira (>.<)
Firdaus Kasim Firdaus Kasim April 13, 2011 at 5:03 PM
ujang dah pandai review blog org kan? hehe.. ayat2 ujang nie menyebabkan sy nk terjah blog dia skang! yeah!!

Entri paling hot :
6 ciri blog yang bagus"
aizamia3 aizamia3 April 13, 2011 at 5:26 PM
memula ok.. tapi penyudahnya dak Ujang boleh berak pulak..
alexa yussida alexa yussida April 13, 2011 at 5:27 PM
Berak mata membaca,?? bnyak la tu kua taik mata...ni baca ke tak ni?

weh xnk terima teguran tuh:P
eyna azmi eyna azmi April 13, 2011 at 6:17 PM
memang selalu singgah baca blog kak aida tu ...sedihkan
Fareha Rahmat (Bos Besar) Fareha Rahmat (Bos Besar) April 13, 2011 at 6:34 PM
ko pun touching ujang bile baca? mcm tak percaya je huhuhu, ok2 serius2
Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) April 13, 2011 at 6:47 PM
sedih ke?nak baca gak la...

jgn la risau..berumah tangga tu kan menyeronokkan..ada teman !
Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) April 13, 2011 at 6:47 PM
ops...tak yah pomot..dah undi semalm la..haha
mas saari mas saari April 13, 2011 at 7:26 PM
dah baca jugak!
memang sedih...
udin udin April 13, 2011 at 8:40 PM
huhu~ tumpang sedih gak bro..
Solihin Zubir Solihin Zubir April 14, 2011 at 1:26 AM
naz ckp ko gay? so, nk risau mslh rumah tga knapa? heheh...
Ena Qalinsya Ena Qalinsya April 14, 2011 at 4:03 PM
" BERAK mata membaca, berat lagi diri akak tu memikul"


~ko berak katne dik sobsobsob.. jgn mare... tompang skodeng ihiks..