Wednesday, April 20, 2011

Bergayut di talifon Bersama Heliza Helmi

Aku ke mid valley semalam untuk berjumpa dengan Heliza dan Ben Ashaari.., tapi disebabkan perkara yang tak dapat di elakkan hajat aku nak jumpa Heliza tak tercapai...., derm.. *kecewa jugak la..

Penat jugak berjalan wei semalam untuk carik Heliza., sampai Yana pun dah naik kurus kering...,hajat nak jumpa ija tak kesampain...aku pas jer la kad jemputan kawin aku ke abg guard di North Point the Garden

Ija tweet aku malam semalam..=)



*********************8

Dalam pada kejadian petang semalam si abg ketul Ben Ashaari buat kejutan budaya pulak dekat aku.., ada ke patut dia kol aku..., tapi dia kasi Heliza yang ckp..


"Hoben jang hoben...., hoben jang hoben....♪♫♪♫♪" <--ringtone hp nokia 3310 aku

Ujang : Hello...,

Heliza : hai ujang...

Ujang : Erk..hai..

Heliza : kenal ker..

Ujang : erm...kenal la ( nada cuak)

Heliza : Kenapa tak naik..., baru ingat nak jumpa ujang..


Ujang : Takpa la nak cepat.., ada hal

Heliza : yer ker.., mana kadnya kalau takda apa ija datang

Ujang : ada kat bawah..nanti amik ok

Heliza : bereh....

*****************

Gambar yang di tangkap oleh paparazi bernama Ben Ashaari..., dia candid gambar time Heliza Gayut dengan aku...('',)



Terkejut wei dapat borak dengan Heliza..., lantak la kalau korang kata aku BATAK...janji aku happy..hahahahah

Ben Ashaari pujuk aku la tu sebab aku tak dapat jumpa Heliza dia buat kejutan budaya suruh heliza kol aku..('',)

Thanks ek Ben Ashaari..nanti gua belanja lu teh o ais limau kurang manis...('',)


Cerita Lanjut di entri Ben Ashaari klik  SINI

Terima kasih kepada Heliza , Kak Zeq dan Ben Ashaari..., Yana jangan majuk ok..nanti ai belanja sekeret recepi...('',)

 " Heliza sangat sporting dan tidak sombong,"



Sekian...Peace (~_^)v

p/s : heliza pun nak datang kenduri aku..korang tanak ker...('',)


45 Orang Memberi Komen & Pendapat

hihii..ujang2...dah nak kawen pon masih obses ngan wanita lain lg...sebbaik la yana memahami :p

haha. mesti ujang tak bleh tidur dgn lena kan smlm.. hahak.

cpat blnje kak yana resepi rahsia! nanti dia majok kang! XD

obses sgt..bhye ni

haha

takut nasik tak ckup kalau dtg reramai..

mne kad..ley terjah=P

ujang kim salam heliza, adoiii suka tang mata dia tu..

wa nk g la ni.. tp lu tlg anta org jemput wa kat mane2.. wa xtaw jln jang oiii haha

kc ajak wa g majlis umah lu jang.. tp umah lu katne?

aku dtg belah yana je..sbb aku sayang yana sorang je

PETA esok gua update..hari ni bz..=(

huh! dari semlm lg mtk secret recipe..tuntuttttt!!!!

aku tak rasa ujang obses .. dia sekadar meminati heliza .. ibarat kita minat kereta ferrari .. sekadar meminati.. tengok je la kan .. nak miliki ? Mungkin lebih baik beli gen2 je la.. kan kan .. hahaha..

comel jer gaya heliza gayut ngan ujang...hehehehhe

boleh pulak aku pegi baca mana KADInya... sengalll...

eh gayut ke atau seminit pun tak sampai ckp dgn heliza?? larikkk

walau tak bertentang mata, dapat bersuara dgn si mata bulat tu pun dah cukup. kan ujang kan.

ingat senang nak dpt fon kol dari artis cam heliza tu. kc sorang artis pun tak kenal tau!! hihi ..

waa...ujang kawan dgn artis jek skrg...bawak diri la...huhu

ceq tumpang bahagia lah noooo....

hshahhahhahahaa...ujang dah pemes!!!..

suko betol la ngan si heliza tuee...xpsl heliza tue terjebak sekali dalam konspirasi blog niee..hahahahah..

dia datang kE? okey..leh tangkap2 gambo...huhuuhh

jang...den pun nak gak kad jomputan..kocik ati den tauuu

miahahaha....

nasib la abg beng tu baik hati..

Walaweh.. Aku tak dapat nak datang.. Nanti aku suruh abang aku datang boleh? Kasi kad lah.. Ngee :)


Entry Terbaru : Happy Birthday ; Tiket Free Untuk Blogger

hahahaha,
nice..

:)






www.storymoryiqin.blogspot.com

Mesti masa gayut dgn heliza tu...kontrol macho kan hehehhehehe

nak p juga...tapi ada kah jemputan utk kakD..hehehehhehe...

tak la melawak ja...kakD dok jauh nun diutaqa...

perggghh lg perasan la mmt nih (nada jelesh)

kahkah! giler!

tp best wooo kalau ak dah pengsan da!@___@

wahh..yang spesel dapat kad..yang tak bape nak spesel ni dapat invite kat twitter je..huahaha

UJANGGGGG NAK KAD. NI AGNES MONICA YG MINTAK. HAHA

hahahaha.......yana majuk wei! pergi pujuk dia cepat! hahaha

waaa ujang..jelousnya,main call2 ngan helmi heliza gitue...nk jugak!!!!

ujang femes kwn ngn artis haha

cett...ramai rupenya blogger slalu g mid nih.. npe aku xperasan sorang pun eik. mid valley tu my second home, kalo ade spe2 nk dtg, bgtau k.. muahahahaha

pergh....mantap....!!
kalo jumpe depan2 confirm ujang pengsan.....ekeke.....

memang heliza seorang yang amat tidak sombong..hehehehee...untung arh abg ujang dpt bercakap borak2 bersama heliza cute...


EmoticonEmoticon