Bergayut di talifon Bersama Heliza Helmi

Aku ke mid valley semalam untuk berjumpa dengan Heliza dan Ben Ashaari.., tapi disebabkan perkara yang tak dapat di elakkan hajat aku nak jumpa Heliza tak tercapai...., derm.. *kecewa jugak la..

Penat jugak berjalan wei semalam untuk carik Heliza., sampai Yana pun dah naik kurus kering...,hajat nak jumpa ija tak kesampain...aku pas jer la kad jemputan kawin aku ke abg guard di North Point the Garden

Ija tweet aku malam semalam..=)



*********************8

Dalam pada kejadian petang semalam si abg ketul Ben Ashaari buat kejutan budaya pulak dekat aku.., ada ke patut dia kol aku..., tapi dia kasi Heliza yang ckp..


"Hoben jang hoben...., hoben jang hoben....♪♫♪♫♪" <--ringtone hp nokia 3310 aku

Ujang : Hello...,

Heliza : hai ujang...

Ujang : Erk..hai..

Heliza : kenal ker..

Ujang : erm...kenal la ( nada cuak)

Heliza : Kenapa tak naik..., baru ingat nak jumpa ujang..


Ujang : Takpa la nak cepat.., ada hal

Heliza : yer ker.., mana kadnya kalau takda apa ija datang

Ujang : ada kat bawah..nanti amik ok

Heliza : bereh....

*****************

Gambar yang di tangkap oleh paparazi bernama Ben Ashaari..., dia candid gambar time Heliza Gayut dengan aku...('',)



Terkejut wei dapat borak dengan Heliza..., lantak la kalau korang kata aku BATAK...janji aku happy..hahahahah

Ben Ashaari pujuk aku la tu sebab aku tak dapat jumpa Heliza dia buat kejutan budaya suruh heliza kol aku..('',)

Thanks ek Ben Ashaari..nanti gua belanja lu teh o ais limau kurang manis...('',)


Cerita Lanjut di entri Ben Ashaari klik  SINI

Terima kasih kepada Heliza , Kak Zeq dan Ben Ashaari..., Yana jangan majuk ok..nanti ai belanja sekeret recepi...('',)

 " Heliza sangat sporting dan tidak sombong,"



Sekian...Peace (~_^)v

p/s : heliza pun nak datang kenduri aku..korang tanak ker...('',)


{ 45 comments.. read them below or add one }

Aku Ibu Muda Aku Ibu Muda April 20, 2011 at 1:55 PM
hihii..ujang2...dah nak kawen pon masih obses ngan wanita lain lg...sebbaik la yana memahami :p
yatie's EPISODE yatie's EPISODE April 20, 2011 at 2:00 PM
haha. mesti ujang tak bleh tidur dgn lena kan smlm.. hahak.

cpat blnje kak yana resepi rahsia! nanti dia majok kang! XD
Miss Ran Miss Ran April 20, 2011 at 2:01 PM
obses sgt..bhye ni

haha

takut nasik tak ckup kalau dtg reramai..

mne kad..ley terjah=P
Fareha Rahmat (Bos Besar) Fareha Rahmat (Bos Besar) April 20, 2011 at 2:02 PM
ujang kim salam heliza, adoiii suka tang mata dia tu..
Ct Arina Ct Arina April 20, 2011 at 2:04 PM
wa nk g la ni.. tp lu tlg anta org jemput wa kat mane2.. wa xtaw jln jang oiii haha

kc ajak wa g majlis umah lu jang.. tp umah lu katne?
MIZZ SUE (asam.garam.gula) MIZZ SUE (asam.garam.gula) April 20, 2011 at 2:05 PM
aku dtg belah yana je..sbb aku sayang yana sorang je
Ujang9897 Ujang9897 April 20, 2011 at 2:06 PM
PETA esok gua update..hari ni bz..=(
YanaMIB YanaMIB April 20, 2011 at 2:06 PM
huh! dari semlm lg mtk secret recipe..tuntuttttt!!!!
BEN ASHAARI BEN ASHAARI April 20, 2011 at 2:10 PM
aku tak rasa ujang obses .. dia sekadar meminati heliza .. ibarat kita minat kereta ferrari .. sekadar meminati.. tengok je la kan .. nak miliki ? Mungkin lebih baik beli gen2 je la.. kan kan .. hahaha..
shah-kayrul shah-kayrul April 20, 2011 at 2:12 PM
comel jer gaya heliza gayut ngan ujang...hehehehhe
eima eima April 20, 2011 at 2:19 PM
wahhhh sgt hebat la ko ...
✿❤Cik Izan❤✿ ✿❤Cik Izan❤✿ April 20, 2011 at 2:19 PM
boleh pulak aku pegi baca mana KADInya... sengalll...
Lulu caldina Lulu caldina April 20, 2011 at 2:24 PM
eh gayut ke atau seminit pun tak sampai ckp dgn heliza?? larikkk
kakchik@ella kakchik@ella April 20, 2011 at 2:27 PM
walau tak bertentang mata, dapat bersuara dgn si mata bulat tu pun dah cukup. kan ujang kan.

ingat senang nak dpt fon kol dari artis cam heliza tu. kc sorang artis pun tak kenal tau!! hihi ..
man yusoef man yusoef April 20, 2011 at 2:41 PM
waa...ujang kawan dgn artis jek skrg...bawak diri la...huhu
Sunah Mohammad Sunah Mohammad April 20, 2011 at 2:41 PM
ceq tumpang bahagia lah noooo....
darxniq darxniq April 20, 2011 at 2:43 PM
hshahhahhahahaa...ujang dah pemes!!!..
lalink7 lalink7 April 20, 2011 at 2:50 PM
suko betol la ngan si heliza tuee...xpsl heliza tue terjebak sekali dalam konspirasi blog niee..hahahahah..

dia datang kE? okey..leh tangkap2 gambo...huhuuhh
FATIN HIDAYAH MUHAMAD FATIN HIDAYAH MUHAMAD April 20, 2011 at 2:54 PM
jang...den pun nak gak kad jomputan..kocik ati den tauuu
syuwai syuwai April 20, 2011 at 3:15 PM
miahahaha....

nasib la abg beng tu baik hati..
d_tieah d_tieah April 20, 2011 at 3:18 PM
Walaweh.. Aku tak dapat nak datang.. Nanti aku suruh abang aku datang boleh? Kasi kad lah.. Ngee :)


Entry Terbaru : Happy Birthday ; Tiket Free Untuk Blogger
iqin iqin April 20, 2011 at 3:41 PM
hahahaha,
nice..

:)






www.storymoryiqin.blogspot.com
zuwaidah zuwaidah April 20, 2011 at 3:51 PM
Mesti masa gayut dgn heliza tu...kontrol macho kan hehehhehehe
LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ April 20, 2011 at 3:59 PM
nak p juga...tapi ada kah jemputan utk kakD..hehehehhehe...

tak la melawak ja...kakD dok jauh nun diutaqa...
akid akid April 20, 2011 at 4:03 PM
confirm tak tido malam!! :D
::p0t pEt iLa:: ::p0t pEt iLa:: April 20, 2011 at 4:16 PM
perggghh lg perasan la mmt nih (nada jelesh)
mynameismy mynameismy April 20, 2011 at 4:21 PM
kahkah! giler!

tp best wooo kalau ak dah pengsan da!@___@
cik ayin cik ayin April 20, 2011 at 4:43 PM
wahh..yang spesel dapat kad..yang tak bape nak spesel ni dapat invite kat twitter je..huahaha
NisaAdnan NisaAdnan April 20, 2011 at 4:49 PM
UJANGGGGG NAK KAD. NI AGNES MONICA YG MINTAK. HAHA
tieha ismail tieha ismail April 20, 2011 at 4:55 PM
whoaa....sonok eh die....huhuu
Fakhrul1409 Fakhrul1409 April 20, 2011 at 4:58 PM
hahahaha.......yana majuk wei! pergi pujuk dia cepat! hahaha
si ngokngek si ngokngek April 20, 2011 at 5:27 PM
waaa ujang..jelousnya,main call2 ngan helmi heliza gitue...nk jugak!!!!
efa efa April 20, 2011 at 11:17 PM
ujang femes kwn ngn artis haha
[k]o{q}i[n] [k]o{q}i[n] April 21, 2011 at 10:20 AM
cett...ramai rupenya blogger slalu g mid nih.. npe aku xperasan sorang pun eik. mid valley tu my second home, kalo ade spe2 nk dtg, bgtau k.. muahahahaha
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT April 21, 2011 at 1:06 PM
pergh....mantap....!!
kalo jumpe depan2 confirm ujang pengsan.....ekeke.....
Hajar Yumi Hajar Yumi May 4, 2011 at 3:02 PM
memang heliza seorang yang amat tidak sombong..hehehehee...untung arh abg ujang dpt bercakap borak2 bersama heliza cute...