Thursday, April 7, 2011

KALAU AKU ( UJANG9897 ) INI DIA ( TASHA )



KALAU AKU ( UJANG9897 ) INI DIA ( TASHA )

 - Pertama sekali aku akan buang gambar yang bergerak di Sidebar di bwh  "Life always go on" kerana  rasanya tak perlu gambar bergerak macam tu.., kalau buang boleh meringankan blog...('',)

- Kedua aku akan edit dari segi layout,..maksudnya  entri tu tertulis atas kotak la..bukan la tulis atas bground tu...., maksudnya ada layout la...dermm!!! aku tak reti nk terang kan..kira mcm blog aku sekarang la....kasi kemas sikit...('',)

- Ketiga aku akan buang kontes dkt sidebar "LOVERS ANNIVERSARY CONTEST" sebab kontes tu dah tamat ('',)


- Ke empat aku akan letak bloglist..sebab dengan bloglist nie menyebabkan aku rajin sikit blogwalking selain dari komen2..('',)

- Ke lima aku akan tuka iklan Nuffnang(sidebar) tu letak betul2 di sidebar sebab kalau skrol iklan tu bergerak sekali mcm mengganggu, lagi2 kalau yang on9 guna netbook atau hp..(blog aku pernah kena tegur mcm ni gak dulu) hehe


Ok itu sahaja yang aku jumpa setakat ini..('',) mengenai entri Tasha aku rasa takda masalah sebab penggunaan perenggan dia dah ok....('',)




Kenapa tetiba aku pilih TASHA ni ek...dah tentu ada banner Ben Ashaari..so ni segmen Ben Ashaari..('',)



Moh terjah TASHA


p/s : tah apa yang tasha Bantai aku pulak...('',)

 







27 Orang Memberi Komen & Pendapat

tasha,bantai ujang cukup2

kutuk je

hahhahahahahah

hahahaha mcm best je segmen ni..!!

haha saye pon penah kene tegor camtu nuffnang gerak2 skrg dah tukar dah :)

ahahaha..kite best je bantai orang..org bantai pe pon tatau...ahaha

huhu. kalau sy jd ujang sy takkan kentut kat blog. hahaha :P

"- Ke lima aku akan tuka iklan Nuffnang(sidebar) tu letak betul2 di sidebar sebab kalau skrol iklan tu bergerak sekali mcm mengganggu, lagi2 kalau yang on9 guna netbook atau hp..(blog aku pernah kena tegur mcm ni gak dulu) hehe"

yang ni kalau qaseh baca, harap qaseh paham..hahahaha~ semalam tegur dia gak bende ni...

baiklah....teguran diterima. ada beberapa perubahan yang perlu dilakukan nampknya. terima kasih....

pasal I punya komen pulak. ujang jangan amik hati pulak yer....sebab I tak tau nak komen apa kat blog ujang. tu semua komen main2 jer... bukan serius pun

bongok ujang haha...
yelew ambe tuko ambe tuko .. lepas ambe tuko ni ambe nok deme2 klik banyok2 belake deh ..kalu dop klik ambe tang tah belakang ..

okay...teguran diterima dan beberapa perubahan dah dijalankan. yeah~

mesti tasya ckp..
kurangkan entry lucah..
lalalala~

ujang cover2 ek.. lepas kn je la ape yg terpendam tu... hahahaha

mmg blog kau berat laaa...
huahuahua

hahhahaa...blog ujang kemas ea....lalallaa..mmg betol pon..kemas la dr dulu..hehe~

yesss..tasha dah bantai ujang kaw2..miahahahaha~

tasya kondem ujang kaw2 punye...hahaha...
(jahat kann)

hahahaha.... bukan konden ujang pun.... just berangan kalau blog ujang I yang punyer jer....hahaha....

wish korg berdua... gud luck jer la...

fuyyo, ramainye comment! thanks cik apiz/ i follow u back!

haha lawak la segmen ni. seme nak kutuk tapi bertapis. bagus-bagus, mak ayah ajar elaok dah tu, tak baik kutuk2 kann.
eh ujang nak kawen yeeerr! kepakkepungkepakkepung dah hapal skrip depan tok kadi lum?

hahah blog gelap gelita wahaha ades overdos lak gelak. amek ati blek la. blog ni kemas lagi tersusun.

habislah hang ujang oiii.. terkentut-kentut la hang memnaca kutukan si tasha tu..harharhar

lariiikkkkk ;p


EmoticonEmoticon