Tuesday, April 12, 2011

Tolong Undi

Salam sayang dari aku kepada semua rakan Blogger...('',)

Cewah..manjakan aku...hahahaha,

Nie nak mintak tolong korang UNDI aku DI Header Blog Lelaki Pilihan..,




Sila la VOTE Erti Kehidupan ok.....


Klik SINI untuk undi



" Terima Kasih SAYANG ('',) "




P/S : lawan musuh ketat dan si GAY Naz !!!


48 Orang Memberi Komen & Pendapat

done walaupun belum daftar mengundi...hahaha
gud luck encik kentut..

errkk. nak kena undi ke??



ehmm... k lah.. dah undi dah.. dah banyak dah vote tu..
t belanja.. selain dari belanja nasi minyak la. hahaha,, ;p

ceh nak mintak tulun undi kemain manja lagi...bluwekkkkkk!!

ok dh vote tuk ko...20% k... =)

pilihanraya DUN kawasan mana ni?
ramai sangat calon ni..
hehe..

ok la, sbb ujang dh nak naik pelamin, jadi TK hadiahkan undi tu..
selamat mengundi!
menang nanti jangan lupa pulak..

udah di undi
harap menang la nanti ek

hurm,, akan dipertimbangkan...x boleh suka2 nak buang undi ni...hohohoho...

dah undi! ang mesti tak undi ceq kan, kan, kan!

akak dah undi header blog ko ujang, ape nak bagi ni..cepat huhuhu

Takyah undi pon bley menang ni.. muke ko kan smart ujang.. hihihi

aku undi kira sebagai hadiahlah kalau kau menang.. dari kitorang untuk kau.. ;)

sehingga pukul 12:24 undian kau paling tinggi lima mata mendahului Blog Arcx13.....gud luck ujang..rezeki pengantin baru..kui kui!!

wah.....tQ siapa yg undi..hehe..,

baru permulaan..ramai lagi tu..

done,siap jadi perayu undi g
http://cahayanurqasih.blogspot.com/2011/04/membuang-undi.html

manjalah sebab nak suruh org undi.
wokey...masa akak undi ujang dah 40%, musuh 36%. tak cukup tu utk selamat.

x mo undi.. ko kutuk aku semalam kn.. hahahaa..
ACAH JER...gd luck...

dah...


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-kalau-aku-ada-bakat-aku-nak-jadi.html

kang aku undi kang..ko bertambah riak plak...aku tukang tengok je la...hehehhehe

dh vote nih nk bg upah apa nih..
jap nk ajak geng vote sama..

header kau biasa je... hahah.... aku tak nak undi... ekeke....

bagi le seploh sebab ngape ai mesti undi u!! hahahahah dak kecut..uihh masyemmm

tak nak!! aku nak undi BN..muahahaha

hemmm sayang kononnnnn
takmoooo :PPPP kehkehkeh

okie... tangan suda active mo pg click tu "SINI".. hehe

dah undi pun encek ujang...leh menang la mcm nie hihihi ;P

meh sini: Besar Dah Budak Nie!!

dah undi tau!
jgn lupa jemput kenduri kawin ye..

oo nak undi je panggey sayang. tp kite undi lah nanti sayang ye sayang.

jom mengundi !!!~

jom undi !!!~
http://solomolo.blogspot.com/2011/04/marilah-mari-kita-mengundi.html


EmoticonEmoticon