Saturday, May 7, 2011

Akak Blogger Yang Hadir

Gua nak ucapkan terima kasih kepada GENG akak-akak blogger yang hadir pada majlis KENDURI KAHWIN gua..

Geng Akak Blogger Yang Hadir ialah :





( kak mas dan keluarga)

Dan Akhir Sekali

RedMummy (tak sempat amik gambar dengan dia)



Terima Kasih Akak-akak blogger yang hadir Ok....('',)


Cerita Pasal Kenduri aku di blog mereka

Kakchik di SINI 
Kak Liza di SINI 
Kak Mas di SINI


sekarang gua tengah kumpul nama2 geng blogger lain yang hadir..


  Sekian...Peace (~_^)v




p/s :  Pemenang GA untuk hadiah DOMAIAN dan 3 hadiah lain aku belum umumkan lagi..



29 Orang Memberi Komen & Pendapat

ingat...aku pun dtg...hahah

selamat pengantin baru...
semoga berbahagia di dunia dan akhirat...

selamat pengantin baru, anibulan kat mane... ehem22

as salam..
aik?
kakchik datang? tak nampak. balik awal?

woah..ujang sekarang ni skodeng2 gambo kenduri via fb dengan blog. haha~
tak perlu tunggu labum. sipa terus dalam entri

XD

suka gila statement pasal kawen satu tu. ahaha~
yang bergambo cium tangan tu reramia sebelum balik tu yang jeles gila. ahaha~
dapat kaki

XD

lu memang ikon blogger la jang

lu memang ikon blogger la jang

tahniah ujang dan yana.. walaupun aku blogger kecil-kecilan, aku tetap kenal korang n sentiasa sokong korang.. semoga bahagia.. :)

sama jer la semua blogger...,=)

tQ korang

sama-sama ujang. esok2 kenduri baby cukur jambul, jgn lupa jemput eh.

mmg meriah!
best nya..
nk kawen gak la klau cenggini..

lama bercuti ni mls pulak nk pegi keje

ujang ina pon datang tau..=p mana stroberi yg ina pesan ni????

weh name aku mane??
owh aku kategori adek bukan kakak..;D

aku dpt amik gmbr ngn redmummy..;D

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/05/penyatuan-hati-dua-blogger-hebat.html

bertuah ko ujang, mana gambar akaknya??? akak dtg dengan anak suaimi akak tau...tp dlm mimpi la hik hik gurau je

ujang.. aku xdatang tau.. tapi ape salahnye ko tag name aku gak :)

terima kasih ujang dan yana...
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat!!

Salam.....SeLaMaT PeNgAnTiN bArU!!!
Pengembaraan baru bermula, jgn putus asa mendaki, hehehe... cepat2 dpt baby & bole jadi blogger junior nanti....

congrate ujang & yana..selamat pengantin baru,semoga kekal bahgia selaanya yaa...:)

terima kasih atas ingatan Ujang pada Kak Liza. Tadi pun leka membelek gambar2 perkahwinan korang berdua. sangatlah comel.

terima kasih lagi atas layanan korang berdua yg mesra sangat walaupun kak liza tahu dah penat gila dgn kenduri tu. he..he.. akak kan dah lalui juga semua tu.

weh!!...

bile ko nak buat entry pasal artis yang datang??..



















































aku letu.. lalalala... =p

slmt pgntin baru ujang n yana ;-D
eyh gambo kawen da haplod eyh?
nk tgk la

aku datang wey !
cepat mention nama aku !
kekeke~

tahniah dik !

wahhh red mummy pun hadir .. :)) sukeee

akak gonjeng mu yg sorang ni je tak dapat datang!!!!!!!!!!!!!!
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nanti2 dak yana besalin akak mesti terjah tau!! tak kire tak kire!!


EmoticonEmoticon