Monday, May 30, 2011

Bila Gua Gila Bergambar

Semalam gua dengan YANA dating dekat PUTRAJAYA...tau kan ada apa dekat PUTRAJAYA...???

Yang tak tau ada apa tu kompom tak up to date betul...hihi

Ada Perhimpunan Satu Juta Belia la...apa la tu pun tak tau...

Gua dengan YANA saja nak wusha2 apa ada dekat sana..kalau gua sorang dah wusha awek dah..tapi jalan dengan bini kena la wusha benda lain...

Sampai-sampai jer gua teruja dengan kelibat mahkluk berbaju hijau iaitu ASKAR....dengan poyo dan angkuhnya gua pun bergambar dengan semua makluk yang gua berkenan di sana....

Layan jer la ek...


( Nie abang pilot helicopter)

( Gua tengah nak tembak musuh gua bernama Faizal Fredley)

( Takut gila dengan abang ni...garang macam Ben Ashaari)

( Menatang ni berat gila..hee)

( Takda koje)


Nie gua tambah lagi gambar POYO


 ( Siapa kuang ajar gua tembak..!!)


 Terkejut adik ni gua sakat dia..hahaha


 Berat wei menatang ni..


Saat Gua Berjaya menawan skuad elit...!!!!






Ujang : Woi baju hitam..!!...jangan bergerak bergerak..!!!

Askar : Apa woi2...tak puas hati naik la...!!

Gua pun naik la sebab dia cabar kan...

Ujang : lu mau mati ka..baik jangan melawan..( sambil mengacukan pistol jari gua)


Askar : ok2...saya tau anda memang hebat...(sambil menangis)

Ujang : tau takut...!! cepat cakap aku hensem..!!

Askar : ok2....abang ujang hensem...


Ujang : dah2 jangan nangis..jom kita amik gambar...

Askar : wuuu...wu....( masih menangis)


 Sekian...Peace (~_^)v


Kesimpulannya

Hebat tak gua...????


p/s : kejap lagi gua update gambar lain pulak


44 Orang Memberi Komen & Pendapat

gilos punye poyo ko jang..mane pic yana?

nah entry balasan.. hahhahahha
http://bintangkita080808.blogspot.com/2011/05/nur-heliza-helmi-di-himpunan-sejuta.html

tu jer ker nak tunjuk? poyooooo...:p

HAHAHA bowwwriingggg~~~ ko pegi hari pe jang?

ngeri je gua tgk gmba lu..ekeke:P

haha.. bgus3~ g meriahkan perhimpunan tu

abg pilot tu macam bengang je tgk ko ujang...hehehehe

cett, hampes.. mn gmbar yana???

http://suhaidasupalio.blogspot.com/

sakan bergambar ngn abg askar! ade talent la jang!

eleh!!..pasan gilerrr laaa tuhh...gambaq bini mana!!!!

haah la..gambar dgn bini takda..hahahaha

baru perasan

takde ape nak komen
tapi nak bagitau...adik akak neh macam dah put on weight jer
weeeeeeeeeeee..suke akak!!!
ujang dah gumukssssss

sengal. sian yana kena amik pic ko...-.-'

bukan main sajakkkk lu posing jangggg

hahaha
gile power

boleyh jadi ninja cam sam dlm "kongsi"

p0y0 je ah ! gamba bini xde..

Assalam,

Masa kecik2 dulu mama pun suka gi pameran tentera darat nih ... pernah gak jelajah naik kapal laut TLDM. Best.

Visit me at other blog
http://lautkasih.blogspot.com/

ujang, lu orang yang ke sejuta ke...?
hahah

hahahhaa menggelabah!

sian yana kena buli. yana tak nangis ke

i like askar! bangga kan amik gan askar..ekeke :P nasib la bf jijah askar jugak.tapi askar laut..hehe

erk , nasib baik tak pegi dgan ujang , malu habis shaf , haha :p

tggu ai update dlu br yu letak gbr len..

auwwww ai rasa ujang kurang hebat..kah kah kah.....

bila baca ujang punya entry mesti rasa semput sebab nak menggayakan dialog dia tu..hahahahaha

cehhh... ingat ke gambar apa tadi..

dlu kecik2 mesti cita2 ko nak jdi #retisbloggeraskar kan?? hahhaha

owhhh kau pegi tempat ni.. patut pon

hahahah.. lawak la tengok gambo ujang macam budak2 yang buat aksi nak bergambo..gilo gambo ujang ni rupenye..hihi

bru sedar muka ko mcm artis la , lupa nama dia

haha gonjol betol la kau ni ;-D
erm cepat2 la yana branak, kesian aku tgk kau ni,,da biol

tak pergi sana pun... takut buat lagi jem...hehehe


EmoticonEmoticon