Sunday, May 22, 2011

Biodata Hazama | Hazama AF9

Gua bukan la peminat Akademi Fantasia, tetapi dengan adanya HAZAMA AF9 ini menyebabkan gua berminat untuk melihat nyanyian Hazama atau nama sebenarnya Hazama bin Ahmad Azmi.

Gua layan Hazama pun dekat youtube jer...hee, meh layan Biodata Hazama AF9


 (why so serious)


Nama : Hazama Bin Ahmad Azmi

Nama Manja :  HAZAMA

Tempat Lahir : Kuala Lumpur

Asal : Keramat

Tarikh Lahir : 28 November 1984

Umur : 27 tahun

Tinggi : 173cm

Facebook : http://www.facebook.com/hazama.azmi ( dah full)

Penyanyi Pujaan : Once(Dewa) dan Ujang9897




Video Hazama (segalanya ku terima) sangat terbaik...!!!!





Gambar sumber dari Facebook Hazama

Artikel Terkait

28 comments

amboi. tak penyanyi pujaan tu x menahan.haha

knpa hazama pilih ujang sbgai penyanyi pujaan dya.?????

perlu ke ujang menjadi pujaannya?

heheh

La.. biodata dia nie ka..

Ingat ka Ujang nak buh Biodata akak tadi.. hehehehehe... gelak panjang tengah2 malam...

tetibe ade name ujang kat penyanyi pujaan .. konpius ?

minat giler dengn hazama.. selalu tgk diari af.. diari tu meriah sbb hazama selalu wat lawak..

h0i!penyanyi pujaan bukan ayu jazari ke?

yer..saye suke beliau..kerana beliau sunggoh kelakar dan berbakat sebagai blogger :p

asal penyanyi pujaan je ko kan,.HAHAHA

ujang : sama lah, ai pun x minat AF..tapi ai minat giler kat HAZAMA!!! last week konsert dia nyanyi lagu hey seoul sister!!! gempak wei....

lah..ingat nk buat biodata aku..hehe

penyanyi pujaan ujang?erm. artis negara mana tuh?afrika?haha

aku dah agak..kalau bab2 biodata ni tak ada nama kau memang tak sah... dem~!!

haha..ko nyer entri mesti pasal biodata ..bila entah nak buat pasal biodata aku..grrr

same la kite bro...ak tngok yg lain borg gile ar...

gua lyn af9 pon sbb hazama ja..mmg stail la ...

zmn awl2 dulu2 xminat hazama ni sbb nmpk blagak..skang dia je yg nyanyi best ek dlm af9 tu..huh

hazama memang terbaik...i LIKE!
Ujang9897 tu penyanyi baru ke? hehehehe...

penyanyi pujaan hazama tu apsal mcm xde je dlm list artis malaysia???

ahahahaha lawak la kamu nih...

penyanyi pujaantu mmg dah agk lame dah. haha

walamak..
terkembar nama ayah plak ngn die ni hihi

ok ada nama ujang.. aku trgolek~


EmoticonEmoticon