Friday, May 27, 2011

Cara Basuh Kencing Guna Tisu



Gua dah lama tak layan video Ustaz Azhar ni..., sekali malam-malam jumaat ni gua layan la video dia...Gua layan video-video dia sambil senyum jer..,tanak la gelak sebab dah tengah malam kan.. Tapi gua tak tahan nak gelak dengan video dia yang ini.


Mula-mula gua tanak gelak...sekali time dia tunjuk DEMO nak basuh kencing guna tisu...hampir pecah pundi kencing gua tahan gelak...hahaha
Gua kena tahan gelak sebab kalau gua gelak memang kuat nanti YANA terjaga..dia dah tidur..hee.., meh layan video ust Azhar ni



Tak ke lawak ustaz ni..., baik punya dia tunjuk jari tua ala-ala kornec ('',)


Sekian...Peace(~_^)v


Gaya lolly dan munira kencing macam ni kot..hihi


"jangan mara na...gurau jer dengan gambar tu..., tengok video Ust tu kawan2"


P/S : lu orang kencing duduk ker berdiri ek..??? hihi


(malam-malam jangan tengok INI )

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

kencing berdiri sambil berlari kah kah kah

kamu tak tidor lagi ke ujang...dah tengah malam cam gini....tak elok tawwwww utk pengantin baru huhuhuhu

ujaaang!!!!
malam jumaat nih!

heksited lak :P

Ujang kencing memancut....giyahahaha

derm...komen malam jumaat pulak korang..grrr


gua kencing kuak lentang..=)

eeeee...Ujang..(^^,)
bagoslah atleast lyn jugak video ustaz azhar..terbaekkk!!!

napa ujang x tdo lagi ni?hish2.malam jumaat kot!hahaha

http://bloknoktah.blogspot.com/2011/05/movie-cartoon-yang-super-besti-want.html

aku ingat entri 18sx tadi..huhu

ustaz ni mmg lawak klu dia bagi ceramah,.HAHA

hihi...selamat akak tak offer nama akak.

1st time paham ape ustaz ni cakap..sbb sll xphm bahasa kelantan..kena ada translator..huhu

da la tengah makan baca entri ni..nak termuntah pun ada ni ha..

HAHA! ustaz memang style. keh3x.

http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/05/kaki-bertaruh.html

hu3...xbgus tido lewat malam jumaat..
ngeeee~~~~~~~~`

kornec tu aiskrim cornetto love perhaps ke?

haha.. ustaz nih besh pulak~

dem....-.-'

ko kencing gaye pe jang?;D

satu hari tak buat lawak tak sah...hahaha

takde keje sgt lah tu yek..tp akak takleh bukak video tu...hehehe...tp gambar pompuan tu byk ke koleksinyer?..hehehe

Ajar anak2 lelaki kencing cangkung, jgn guna toilet duduk or berdiri sebab kencing tak lawas nanti senang dpt penyakit lemah tenaga....dot..dot

haahaha....^_^

http://queenimah.blogspot.com/2011/05/drop-link-yer-kat-cnie.html


EmoticonEmoticon