Tuesday, May 10, 2011

Gaya dan Aksi yang menggoda lagi terlampau

 (putera william dan kate middleton)

Dorang kawin sama dengan tarikh gua dan Yana nikah..., tapi gua tak rasa bangga pun.., gua tau pun orang lain yang bagitau...hehe


**********************

Kembali kepada TAJUK

Gua tau ramai akan rasa meluat dan menyampah dengan AKSI dan GAYA gua yang macho ni.., tapi dah alang-alang ada gambar.., apa salah gua tepek dekat blogkan..hahahaha

Aksi gua ni di ambil secara spontan oleh ISTERI gua ketika berbulan madu di CAMERON HIGHLANDS yang kekadang sejuk kekadang tak..grrrr!!!

Walaupun gua ada ciri-ciri seorang MODEL.., tapi gua tak suka ambil gambar secara SKEMA ala-ala NAZIRULHAZWAN..!!!

Jadi uols semua layan la gambar yang penat-penat ISTERI gua amik ni ok..., dia kata gua hensem..gua terpaksa terima pujian dia....lalalala


( Gaya seorang yang budiman)

( Mengupdate blog ketika masa lapang)

 ( Dah sejuk gua pakai sweater)


(Aksi 18PL dari gua)


( Aksi 18sg dari gua)


(Aksi 18sx dari gua)


(Gaya seorang macho mengikat tali kasut)


(Gaya tahan KENTUT)


Itu sahaja setakat ini AKSI gua di CAMERON HIGHLANDS....lu orang nak tengok AKSI lucah bukan dekat blog gua ok.., lucah-lucah dekat blog Hamzah GAY



Sekian....Peace (~_^)v


P/S : Esok gua dah start keja..adoi..malasnya..!!!



50 Orang Memberi Komen & Pendapat

keh keh.. apa tu jang terlompat2? :D

semuanya 18 keatas
wakakaka.
aku ni baru lepas UPSR..
kekekee~
:P

amboi suka dh kawin smpai melompat2 kahkahkah ;p

Hape jadahnye p honeymoon lompat sana sini nieh , :p

as salam..
bhahaha!
kesian naz

XD

aksi tahan kentut yang tak boleh blah....hehehehehehe

gaya tahan kentot mmg nmpk sgt ah weh, sbb stail muka ang mmg nmpk gila tgh menahaaaaaaan~! pergh! seksaaa~ hahaha

cuma bila update blog baru pandai duk diam...sib baik tak terlompat time update...hehe

seronok kahwin sampai tlompat2 eh? :P

kenapa korang komen gambar tahan kentut wei..grr

gamba mcho tak komen..dermm!!

sonok sangat dia dah kawen sampai terlompat-lompat... hee

teringin nak amik gambar melompat camtu tp sekarang ni jgnkan nak melompat nak jongkit kaki pun rasa berat.. kekekeke
TERKINI : LAGI ISU BLOGGER MAKI HAMUN DALAM BLOG

pehhh jalan2 pon bawak lappy! dah bajek bro ben dah lu ni jang oiii ;P

ingt kn ape la..upenye lompat je..cm xde keje je,,,hehehehe

apasal aku tengok macam dah gemok je hang nie

nape ceq rasa gambaq first tu caption dia tak sesuai? rasa cam kena tukaq...

















jadi "Gaya Seorang Tauke Jual Ikan"













hahahahahha~ larikkkkkkkkkkkkkkk!:p

boleh jadi duta cameron highland...................tak? ekeke

okehla jang...aku komen gambo 18 sx ko lah..hahahaha.........

gambo tu ok..tak lucah..hahahaha

wei dah kaween malas keje lak ek....hahaha

perghh patot la takde org nk amik ko jadik duta ;-D haha

*pegi la casting citer lawak

bestnya g cameroon...eh silap
cameron...
ak x penah g cameron..haha

banyaknye aksi pengantin baru nih..hehe :D

aksi2 tu mcm jackie chan la.. Haha :p

banyak gaya 18, tak sesuai utk tatapan umum hahaha

haha, macho weh!! patut yana terpaut!!! sempoi betul ko jang!! i loike!!

p/s: bile lah ko nak promot blog tok ni plak jang? asyik si naz gay tu jer!! hahaks kecewa beb

satu beg plastik kecik je shopping? alahai... tentu happy korang kat sana. biasa le malas nak gi keje lepas cuti kahwin. sabar2 lah ye.

amboi... kemain lagi ekk...

ko jangan lompat terlebih2 jang oiii..
kang bentan kangggg aaaa...fengsan seploh hari plak...
sian dak yana...ekekeke

dah kawen lompat2 noh...



jom baca dan komen Tangkap ikan guna tangan. | ! !shahjiehan [dot] com ! !






ingat.... tanggungjawab pas kawen makin berat...







tunaikan tanggungjawab sebagai suami yang soleh...





salam ziarah..dari budak mentah..uhuk3



makin bergaya hang nohhhhhh~


hahahha


jom baca dan komen Sifat Wajib Allah.

hidup kurang sempurna tanpa kentut...wakakaka...

mood tengah bahagia....
bulan madu katakan...
hehehhe..

ni pic honeymoon ke pic syok sendrik ni??
konpiut jap

dem.. mana gambar yana??? gambar lu watpe?? hahahahahaha

perghhh kemain kau ujang!

hehehheheh....
macam-macam lah ko ni ujang.

pehhh.. buleh ler jadi model maskulin lps nih. muahaha

pehhh.. buleh ler jadi model maskulin lps nih. muahaha

gambar ko jerk ujang... gamboe bini ko mane?? haha

amboih..bkn main lg.. aksi tahan kentut pun ada..hahaa

kihkihkih.. nak suruh dak YANA melompat kang jadi lain.. penat semai benih... ;)

tak dak beli pepe ke aku ke ..
kirim kat MIL ko suruh bg ke aku ...hoho

wah aksi syok sendiri nampak....sekarang cameron pun dah kureng sejuk la...nak sejuk kena tunggu malam...baru kow2 sejuk...

ladang stoberi tu best gilerr..eeehehehe..macho lag sgt tu jang oitttt.. :p

ujang bahagia , nmpk da makin muncet !

fuhh... nasib baik dah 18 thn ke ats, ;)


EmoticonEmoticon