Thursday, May 12, 2011

Gila lah..!! Cepat dan Marah 5 (18SG)



 Setelah hampir seminggu gua menanti untuk menonton cerita Cepat dan Marah 5....,akhirnya gua berjaya juga menontonnya semalam...,tengok entri SINI

Walaupun gua agak ketinggalan menonton cerita Cepat dan Marah 5...tapi gua tetap teruja dan syok gila tengok cerita Cepat dan Marah 5 semalam....

Gua tengok pukul 12.05am tu der..!!! beli tiket  pukul 6pm...sekali tiket yang ada kosong  pukul 12.05 am...layan jer la..,beli tiket balik rumah dulu...., masa nak pergi wayang tu mood nak tengok dah malas... tapi bila dah masuk dalam panggung memang hilang gila ngantuk..serius..!!!!!!!!!

Dalam wayang tu gua tak habis-habis jerit


Waaahhhhhhhhh!!!!!!!!!

Gila lahhh.........!!!!!!!!

Mak ai...!!!!!!!!!!

Pergh..!!!!!!!!!!!


Gua tak kisah dah orang kiri kanan gua.., gua tak hiraukan dah orang tepi gua tengah raba2 awek dia ker..orang depan gua comolot dengan skandal dia ker..itu semua gua buat bodo

Yang gua tau gua dengan penuh ghairah tengok Aksi-aksi dalam cerita Cepat dan Marah 5...!! Part paling gua suka time dorang nak merompak kereta dengan merompak PETI BESI dalam balai polis..!!


Nie gua nak spoil kan untuk siapa yang belum tengok Cerita Cepat dan Marah 5


LAST sekali kan.....nak tau tak..last sekali kan


Dom Toretto atau Vin Diesel


Dia mati...!!!!!!!!!!


Hahahahaha...padan muka aku bocor RAHSIA...so sesiapa yang dah tengok tau la kan yang Hero utama mati..hehe..kan kan..padan muka yang belum tengok lalalala...('',)

Yang dah tengok tu kita rahsia kan ok jalan cerita yang lain...<----paham2 sudah...grrrrrrrrrr!!!


**********************************


Layan gambar aksi Merpati Putih gua ala-ala Fast and Furious di Sepang suatu ketika dulu...('',)

 
 ( Fast )

 
( Furious )

 ( Nasib baik tak terbalik)


Sekian...Peace (~_^)v

p/s : dah baca ni rasa nak tengok tak cerita Fast and Furious ni..hee


46 Orang Memberi Komen & Pendapat

hero mati???..erkkk!!!..kensel nak g tgk...nak g layan Nur Kasih laaa...leh nangis² gitew...

sabo je ko ujang..xsuspen langsung bgtau ending dahh..waaa...dah xbest laa nnt aku nk tgk..sbr jo

part yg last tu ujang tipu..
sorry bro, gua tgk lg awal dri lu... hahaha.. minggu lepas lagik...

hahah sesape tak tgk lagi
akan percaye pe lu ckp derr
sgt baik entry ini

mood::: kalau laa ade orang yg nak duk blnje aku tgk wayang lagi...aku sggup tgok citer FF5 ni lagi...terbaik dr ladang !!

hero mati ke?...alamak hepi ending dia best tak...ce citer ce citer..hikhik

mane mati..bongok!!..hahahha

ceh...nasib baek tak terperdaya.. :P

autalah ko ujang...mana ada mati! hehehehe...

tapi memang best kan

hhahaha ujang tipu wehhh... i like vin desel....

jang..eka bace dengan nafas yang berdebar2..auwwwwwwww hahahahaha

ko stim & ghairah tgk kereta?

cepat dan marah?
bukan cepat dan garang ke?

untung lh boleh tgk midninght....

kesimpulan nya.. klu ko curi peti besi.. gunakan ia sebagai senjata.. libas kan aja..hahahaha

citer ni best gile. part yang the rock tersengih mase die tau die kene tipu yg duet dah takde dlm peti besi tu best. hehe

garang, geram dan marah adalah sama jer maksud..hahaha..

haha.. ko cam first time nengok wayang ar ujang :)

trus rasa down...xnak tgk dah crita tu.. :fuh

xD

tak pe ..aku tak brape nk kisah ... hahaha
aku tgu DVD je tgk dlm keta nanti

aku tggu HD punya....mmg best layan kat TV 52inci aku nnti..

giler la merpati putih tu ade turbo ek

mana de mati...dak botak tu akak dah selamatkan lah..haishhhh
gile admire aku ngan dak botak tu..ish ish ish kalau dapattt
erkssss dapat ape?? dapat begambo okehhh..otakkkk hahahaha

adoii semua dh tgk ni, akak jgk tak tgk lg

HAHAHA! terbaik la ujang. keh4x.

aku suke dengan budak botak ni.. mana taknya aku gile sangat tengok dia masa preggy dulu.. nasib baik anak kuar ada rambut - pompuan lak tu.. fuh.. nasib baik..

ending hero mati. hahhahaa. nak gelak terbahak-bahak. sebab ujang tipuuuu. hahahahhaa. sory. tebagitahu. wee ;)

tp cerita ni memang gempak seyh !

dah agak dah...ujang mesti tipuuu :p

ujang tipuuu!!!! hahahahaha...orang dh tgk dh...dia tipu...xnk bg korang g tgk..

Kah.. Kah.. Kah.. Cam siot..

Awek kurang meletup la. Hampa betul.

sarikata sapa buat yer.....???? along kalau bukan AminahKhan.... along taknak tgk..heeeee

ko part tuh je nk copy gambar grrr...

chantek skettt hero mane bleh mati! kencing lebey la ko nih

YESSSS.... hepi giler hero mati, hahahah :P

padan muka aku yg tak tengok lagi haha tak feel dh nnti nk tgk dh tau hero mati hehe

FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?
SAYA TAK SUKA PANGGILAN HANGIT!

cite ni mmg debo0om la, yola, da aku yang berlakon kan(aku=van diesel)

a'a dom mati tertindih peti besi,,,
sian dia....
ujung2 mesti nangis la tgk citer ni

*ujang aku nk komisen, penat aku simpan resia citer ni

ujang tipu..mana ada mti..yg penting cite nie best..

bongok ujang , tipu je keje ko , hahahahha

komen sume ilang addoy


EmoticonEmoticon