Thursday, May 5, 2011

Honeymoon.....!!!

Kali ini gua kena mengetuk keyboard sepantas yang mungkin sementara YANA tengah mandi...('',) jangan korang gatal-gatal suruh gua mandi sama dengan YANA ok...grrrr!!!


Gua pun belum mandi lagi ni.., lepas siap-siap mandi kejap lagi rasanya gua nak panjat BUKIT YANA...,eh silap..panjat BUKIT dengan YANA....('',) ktorng nak panjat CAMERON HIGHLANS.,


YANA dah elok demam so ke CAMERON jer la kan...,nak ke PARIS hutang PTPTN tak bayar lagi so blacklist sudah..derm..!!


Malam ini MALAM JUMAAT.., rasanya ada PASAR MALAM tak dekat CAMERON ek.., kalau takda pasar malam aku ingat lepak dalam HOTEL jer la...tidur lagi best..


Gua tak pernah lari naik CAMERON ni.., tah apa yang ada pun tak tau la.., gua belasah jer la panjat naik atas tu...harap-harap tak sesat...

*******************


Sempat jugak tadi gua singgah blog geng-geng blogger yang hadir ke majlis kenduri kahwin gua...HAPPY GILA tengok gambar-gambar korang.., Terima Kasih la tolong meriahkan lagi Majlis Kenduri aku ek.., nanti aku nak update list nama yang hadir masa Majlis Kenduri aku..('',)

Setakat ni gua jumpa list nama yang hadir ke Majlis Kenduri Kahwin gua dekat blog MISZTREX ('',) layan pulak tengok gambar BLOGGER ramai-ramai ni...('',)



( Bro Framestone & Bro Monday duduk depan sebab dua2 BRO)

Ceria gila semua..tapi si AMAL jer macam sedih....('',)


Ok la..gua nak bersiap-siap...gua Backlink nama sikit-sikit ikut giliran ok..hehe...rindu pulak aku saat kecoh dekat PELAMIN hari tu...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : doakan perjalanan aku ke Cameron selamat ok...

79 Orang Memberi Komen & Pendapat

HAPPY HONEYMOON UJANG DAN YANA... GILER NAK PANJAT BUKIT YANA...HAHHA MENTANG LAH DAH SAH... UIP PENGANTIN BARU KENE MANDI BERSAMA BARU AFDAL

This comment has been removed by the author.

ujang..ekau tak ngagak tnya pasar..cakp nk dok dalm hotel je kan senng..hahaha

pergh.. ujang... kemain lagi...
cara tulisan nak suspen jerk.. yana pun sama... semalam sedap mkn dada... haish... :p

Hahahaha...happy honeymoon abg ujang n kak yana...:D

selamat berhoneymoon ujang dan Yana..semoga semuanya dipermudahkan..amin..

entri pengantin baru yg paling sporting
cayalah ujanggg

selamat pengantin baru.. semoga semuanya berjalan lancar.. bli stoberi banyak2 k!!!

haaa...selamat berhapy kat sane...bru bulan lepas g sane...sonok wooooo..... tapi jgn ikut jalan tapah..pening giler bro..mau demam balik yana..better ikut simpang pulai..jauh sikit tapi jln x teruk cam tapah...kalau duk dekat equatorial hotel...jalan kaki je leh g ladang stoberi..pas tu pasar nak shopping2 pun dekat belakang hotel ag....huaaa penah wat entry sal cameron..tapi nak bg 1 link aje la..

http://miszsheyla.blogspot.com/2011/04/makan-durian-cameron-highlands.html

Jang...pegi Equitorial...bes!!

selamat memanjat bukit yana..eh,panjat bukit ngan yana..kehkehkehkeh..

semoga selamat sampai dan selamat kembali tau..huhuhu..

jgn mabuk mase perjalanan tau.. ;p

haha sgguh suspen

slmat bbulan madu
en.ujang & pn.yana ;)

jgn lupa sggh mkn strwbry coklt..hikhik

best2...g cameron..

usha sini..
http://exsamsed.blogspot.com/2011/02/family-trip-to-cameron-highland.html

selamat pengantin baru:)
huhu baek2 di sana :)

selamat pengantin baru:)
huhu baek2 di sana :)

HAHAHAHHA..SEMOGA SELAMAT MEMANJAT CAMERON.....UJANG..NAIK IKUT MANA..TAPAH KE SIMPANG PULAI..?? HEHEHE..SINGGAH SLIMRIVER JAP HANTAR STOBERY KAN DEN..HAHAHA

amboii..kemain romantik de amor lg korang yer...siap panjat bukit segala... jeles giler dgn gmbr2 tu...

nanti jgn lupa upload gmbr panjat bukit tau...

wahh..ayat semakin lucah nampaknyee..bahayaa gilerssssss..aduhh...sian mata aku yg mmbacanyee..

jang..pasar derang hari rabu..hehe
ok..have a nice holiday ye..
jangan lupa pi naik tea centre, sungai palas dan boh tea centre...

semoga semuanya selamat... =)

mcm siot jek... :P

ok2 selamat berhoneymoon

kat Cameron mmg ade pasar malam weh..tetiap malam adooo.... karang kalo lalu Tapah singgha ler RnR Tapah beli ler Jambu Jeruk... sedaaapp.... pehhh... rase cam nak g Tapah sekarang gak... la la la...

ayat ko tetap lucah...sori to say la...hahaha....ujang aku nak stoberi!! hahaha

ha betol tu. tak best g pasar malam. tidur lg best. ciss

wahh...meriahnya gambar...:)
selamat berh0neymoon:)

selamat pengantin baru ujang&akak yana hehe selamat berhoneymoon oyeyeye

selamat berhoneymoon! wah cm tetau je an ari ni mlm jumaat time tu la nk g honeymoon wkakkak

hahaha..korang ni mcm2 perangai..lucah je ek..=)

gua nak gerak ni..tggu yana

xpernah orang sesat naek cameron 2 ujang.. har3.. dingin3 kn besh?? wink3..

selamat honeymoon !!

moga selamat perjalanan...hati2.selamat menjelajah cameron.

makin melampau ayat2 ujang sekarang .. hehehe..

happy honeymoon..

selamat berhoneymoon ujang!! nak stroberiiiiii~

as salam..
wahaha! grr..waktu korang bergambo, ramai lagi kat luar dok borak.argh!!

haha~ selamat berjalan-jalan jang oi~

kaw kene tgk parody pic kat album aku
hahah :p

HAHAHAH ;D
kim salam syg kat kak yana taw <3 hihi

ujang jgn nakal2,. ayat da tak lei blah tuh. haha

sabtu jer laa ujang
psss
nak strawbery 3 kg haha

enjoy u'r honeymon..kihkihkih

btw, tngk dlm gambar ja dah tau meriah kemain lagi majlis kawen hang dengan yana ^^

sheep, gmbr kat pelamin aku takde.dem

cantik2 gambar kalian semua

ujang.. kak ayu doakan kamu selamat berhoneymoon yer...
kirim salam pada yana

sweet pengantin baru yang berblog.. kalian HEBAT!!!!!!

SELAMAT BER'HONEYMOON'...

bukan tempat yang membuatkan kite hepi, tp suasana nya...^_^ make sure u enjoy ur holiday...do visit strawberry farm and vege market...

nanti bawak balik buah strawberry erkh...hehehehe...

kat atas sana sejuk....

sebelum apa-apa, meh akak nak kasi gelak dulu kah kah kah, lawakla ko ni ujang, p honeymoon leklok ek jgn buli yana huhuhu

bukit yana? demmmmm

weh nama aku jangan lupa..;D

huhu besh la ko mlm nih ek ...
sana sejuk ....
selamat bunting pelamin aku doakan ...

mlm ni tak dak pasar mlm la ..esok br ade ....hari sabtu

ujang gila..hahahahahaa...makin melucah....

sejak sah jadi laki yana nie, ko semakin gila laa Jang..semakin lucah!!!...harap² pas blk dari honeymoon tuh, kelucahan ko tuh dapat laa dikurangkan sket...malu sihhh kat anak dara & anak teruna kat sini...

selamat pegi selamat balik bawak org ketiga..erk??hahaha..

best tue honeymoon kat cameron. aku dulu baru 3 hari lepas majlis belah wife terus panjat cameron. Sejuk tue..Pasar malam kat situ hari SABTU la...

Selamat berhoneymoon bro

haritu dok bukak blog ko. pastu tgk kad kawin lor buat kat bangi. dkt ngn umah aku. then g la add fb. tgk2 mutual fren ramai gak la ngn dak2 class arab..hakhak.rupe2nye ko class 3harmoni ek. aku 2 nurani..keke.aduh lambat sikit dapat taw. kalo tak kompom dtg kentut kt kenduri kawin ko.haha..

walaupun tersirat..tetap nak melucah..haha..


woi..man u masuk final weh...haha..


nak stlobeli!

ujang...dah tersurat dan tersirat hehehhehehe

hehe selamat berhoneymoon ujang & yana. :)

dari belum kawen, sampai dah kawen








tak abes2 melucah ye ujang....hihii

Selamat menghadapi malam bersama jang oi.. Hahaha..



Entry Terbaru : Cara Dapat Topup Free Secara Berhemah

gila ah dak ujang ni.. pasni lagi banyak kelucahan melampau pada perkataan dia.. :)

selamat pergi dan kembali ye untuk Ujang dan Yana.. balik nanti confirm dak Yana muntah macam2 color..

panjat bukit elok2.. jgn tergolek lak.. eh2.. hahhahahaha

hepi honeymoon...
jaga wife tu.. kan baru ja baik demam..

cameron best!! soojuk sesuai la tuk yg baru kahwin

moga berkekalan spnjang hayat bro^^

entry ujang klo xde ayat double meaning xsah !
best nyer honeymoon..
anyonyonyonyo...
huhuhu

Pak Pandir yg Sengal

ujang kirim strawberi satoooo!

semoga berbahagia ke anak cucu bro ujang

selamat pengantin baru..
moga masjid yg dibina akan tersergam indah di syurga kelak

*superb laaa geng bloggers

selamat berhoneymoon~akak esk plan nk p sana...nti nak kacau ujang ngan yana....hehee...

WAH!HONEYMOON YER KAT CAMERON HIGHLANDS.BAGUS!CUTI DALAM NEGARA.JIMAT BELANJA

selamat berhoneymoon!
jgn lupa nama akak tau...hehehehe

ujang : giler ah nama ai kena petik...ai kan BRO...koh koh koh apa pun respek kat BRO FRENMSTON ,,,beliau lagi olskul punye BRO,...adeh...

grrrr.. otai sg. ramal nihh.. haha :)

gua rasa mcm nak parody je pic tu
hahahha

api oh api
mengape kaw???
haha


EmoticonEmoticon