Wednesday, May 25, 2011

Jangan La Tengok ok...!!(18)

untuk 18 tahun ke atas sahaja

Gua Benci BURUNGMAN

Sebab dia bagi gua LINK TAK ELOK 



( JANGAN KLIK KALAU TAK CUKUP IMAN)




P/S : gua nak tidur...grrrrrrrr

28 Orang Memberi Komen & Pendapat

naseb baek bukak in new tab.. adoyai..>_<

link ape tu?? aku tak nak klik...hahaha...cam boleh agak je...

I love you lah ujangg.. Kirim salam dekat Yana ye? <3

Kehkehkeh

grr ! naseb bek x bkk kat page yg same.. dengr je dah tau... tp tgk jugak lah.. tgk sebelah mate..

aku terTIPUUU

OMG!

mama ...nak nangis. HAHA

fuhh..bace komen dulu baru tahu..haiyyoo!

gila!!! nak gugur jantung~~T___________________T

terbaekkkk,,!! terkejot den ujang neh,, btw ujang,, tq so much coz follow sye ye,, kt new post kite da letak link kamo,, tq so much,, n slmt pngantin baru,, (^^,)V

yg ni tak best sebab boleh tutup ... bg link yg tak le tutup tu la best

yehhaaa!!! aku bukak new tab,.tibe2 ade org jerit,. diselangi dengan lagu rock kat blog sapa tah aku bukk,.
fuh solamat nyawo den,.=p hahahaa

adehhhh..

eeee menyesal lah tekan...

huwawwawaw

memang dah agak dah... tp gatal tangan bukak lagi.. cis

boleh gugur jantung ! deng deng hahah :)

hahahahaha.... nasib jiran ak x bt kat ak.. kl x mmg ak mogok..

cun jgk contact lens dia pakai...kat mane nak beli eh.....

kalau ada sakit jantung, dah lama gol! huhuhuhu..

waterpak gua mencarut!!haishhhh..
rasa nak sepak ko ujang ngan burungman ni!!grrrrrrrrrr

tak terkejut ponnnnnnnn
takde ponnnnnnn lalalalala
relax lah bro..wa layan jerkkkk
hahahaha

ye aku tak klik ponn. aku budak kecik lagi ni :D

ko gila...terkejut akak...takut nak tutup laptop...serius, akak panggil jiran sebelah tolong tutupkan...

Hahahahaha:D
Aku pun pernah terkena...
Area pukul 2-3 pagi kawan aku bagi link ni..
Ciootttt jek....
Hahahahahahaha:D

ewww takot nye. takot nye :PPP HAHAHA

bro lu buat jantung gua COPOT !!!!


EmoticonEmoticon