Tuesday, May 31, 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia



Wei pernah dengar tak Blog Pilihan Malaysia...???

Ala yang gua pernah menang Header Pilihan hasil undi kawan-kawan gua yang cun2 dan hensem2...('',)

Gua nak menyemak sekali lagi Segmen Blog Pilihan Malaysia ni...kategori apa yang gua nak pilih tak tau lagi la...antara kategori yang ada ialah...

  • Blog Personal Lelaki Pilihan
  • Blog Personal Suami Pilihan
  • Blog Personal Wanita Pilihan
  • Blog Personal Isteri Pilihan
  • Blog Masakan Pilihan
  • Blog Lawak Pilihan
  • Blog Tutorial Pilihan

Dari apa yang gua wusha ada yang sesuai ialah Blog Personal Suami Pilihan.....derm...terasa tua pulak masuk kategori ni...Grrrrrrrrr!!!!!!!!!

Kalau nak masuk Personal Lelaki Pilihan kang macam orang GAY jer..tak caya tengok la yang join kategori ni Faizal Fredley...hahahaa


So kesimpulannya gua nak join Kategori


Blog Personal Suami Pilihan


Siapa yang nak Join Klik SINI
 
 
Sekian...Peace (~_^)v

P/S : nanti sayang-sayangku undi saya k...muah...(gedik tak..?)
 

28 Orang Memberi Komen & Pendapat

Suami pilihan Yana kan?hehehehe

tak de kategori blog lucah pilihan?? ko sesuai...HAHAHAh

kategori suami terdesak pilihan lagi sesuai utk ko..hahha

laa..ko dah kawen ke jang?..igtkan belum..hahaha

aku ponnnnn ;-D

kategori gedik pilihan sesuai jgk utk ujang ni..

Tak der kategori untuk blogger bukan-Melayu yang berblog dalam Bahasa Melayu ker?

Har har!

hahaha...cumil je ayat..hua3

takde ke kategori blog #retis pilihan??? hahhaha

derm..byk pulak pilihan dari org lain..grr

blog kentut pilihan takde?

nanti ceq vote okehhh~

perlu ke vote kau???

tak perlu.kah3....

ok,kejam.

perlu ke vote kau???

tak perlu.kah3....

ok,kejam.

menarik ntuk dicuba nih.. tapi... tapi.... em...

hurmm..... kena turun padang untuk kempen mengundi nie.....hik3x...

ceyt suami pilihan? pigidah..;D

suami pilihan?????hahahahaha
pilihan yana a..
weiii bg yana tu mkn byk ckit..sian ku nengok eh..

hai lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

tol ckp man...ko kne join kategori blog lucah pilihan la..


EmoticonEmoticon