Friday, May 20, 2011

SAYA SUKA TENGOK CERITA LUCAH,BLUE,PORNO @XXX@SEX



 *********************

Kisah ini mungkin kisah BENAR yg mungkin anda pernah lihat dan mungkin juga anda pernah baca dan mungkin anda pernah dengar.... Kisah tersebut mungkin ada pengajaran buat anda...... DAN MUNGKIN CERITA TERSEBUT ADALAH KISAH HIDUP ANDA..!!!!!!!



"Dulu saya teruk, dan kini Alhamdullillah, kenal sedikit agama . Tapi masalah BESAR bagi saya dulu saya suka tengok filem lucah. (saya tu bukan aku tau). Sudah jadi tabiat saya".... dan saya pun bertanya pada seorang Ustaz

Saya : Ada tak doa2 untuk menghilangkan TABIAT saya ni dan doa2 untuk menghilangkan NAFSU jahat saya ini ustaz?????

Jawab Ustaz TERSEBUT

Ustaz : Kuncinya Allah.... "Allah Cipta Kamu Dan Perbuatan Kamu". Mula2 mintak pada Allah(Hakikat dulu) dahulu barulah ikhtiar cara lain.... BERDOALAH supaya di lindungi daripada sifat2 yg BURUK.

DAN amalkanlah petua yg Rasullulah S.A.W "Fa alaikum bis siam" yg bermaksud AJARLAH DIRI kamu BERPUASA....

PUASALAH SUNAT dgn niat hendak mengekang nafsu, InsayaAllah PUASA akan jadi PENAWAR untuk sapa2 yg FEBERET tgk blue ni....

Dalam hadis yg lain Rasulullah S.A.W bersabda "Sesungguhnya PUASA ini bagi orang-orang muda itu adalah WIJAQ iaitu PERISAI YG AMAT AMPUH" JADI amalkan puasa sunat..... BUAT sekali tak jadi.... teruskan lagi..... tak jadi lagi... teruskan jugak.... apabila Allah lihat kita bersungguh2, insyaallah Allah akan BERI apa yg kita inginkan itu.

P/S = KALAU TAK TAHAN JUGAK, KAWINLAH.... pegi tgk tu buat apa.... KITA BAKOR jer CD CD yg ada tu....


**********************

( dalam agama konfem dosa)


Sekian...Peace (~_^)v


Artikel Terkait

48 comments

tak salah dari segi undang-undang Malaysia sebab takde akta yang kata benda ni salah...

ala...ko pun tumpang sekaki kan ujang..???

Tak cukup nak kawen boleh loan dengan Ujang.. Hahaha :D

klu xbli cd yg download kt tenet tu mslh jugak tu =.=

haa betul kata yana, skrg ni kt internet pon byk.. hahah..

insaf aku pepagi ni.. =)

derm...!!! yana mengkantoikan aku..hahahahahaha




*cite dulu2 la ok..

jangan kata mulut astaghfirullah..tp sebelah mata bukak and tengok jugak..ekekeeke
sila haramkan mata untuk menengok menda2 lucah ni..haram okehh

yana tak pe la ujang tgk tu .. belajar tu ... nanti sape yg untung .... haaaaaaaaaa


wei abg hang sama tang mulut hangpa ... eh gigi punnn

first time baca entry yg suci ujang..hahaha..

ish..ish..ish...takmau tengok...dosa tau...lgpun rosak mata tu nanti...

melihat atau membaca bahan lucah merupakan salah satu dosa2 kecil, ish...boleh rosak akhlak tu...na'uzubillah.....

ko dah kawen leh la berlagak cm ni ujang... hahaha

nak tau sesuatu untuk elakkan dari maksiat?

nyalakan lilin...

tiapkali terfikir nak buat maksiat, letakkan jari kamu kat lilin yang menyala tu...terfikir lagi? letak lagi..lagi dan lagi...

sebab apa? itu baru api lilin yang panasnya takat tu...

API NERAKA?

rujuk: #Komik- The Pious Student

tak tgok cd,tenet banyak....

org tua2 dulu pesan (bagi mengelak anak2 tgk benda yg tak elok) jgn tgk benda lucah nanti mata rabun....

dh kawin pun tak cukup ke? haha

org tu dah boleh kawin.. tp mmg penah dgr n baca kt mn ntah yg jnis ketagih nk tgk gk wlaupun dh kwin.. camne bleh jd gitu eyh..emmm

sucinyeeee entry ni ,

hahaha , pengakuan abang ujang ni memang hebat .,

derm...!!! ramai tak baca dgn betul...




NIE BUKAN PENGAKUAN AKU LA......=(


adoiyai..

bagos untuk yang belum KAHWIN.

betul cakap sis yana... kat tenet tu banyak aje... camne nak elak..? budak kecik pun dah pandai.... huhu... tu yang jadi habit... hemmm....

Hahaha.....jang...jom berskandal... ko letak link aku...aku letak link ko... jom...

entri ini mengenai cara individu sendiri..

bukan pasal internet ker tak..

sila baca betul2...=)

"cara nak saya nak elakkan"



*saya tu bukan aku..tapi

ujang : ai ingat ai tengah baca blog sape ah tadi...koh koh koh bagus ni geng, ai laik dis entry, dalam masa sama turut mengingatkan kami semua...

konsep sama jugak boleh digunakan dalam ikhtiar nak benti sap kok...
BERPUASA SUNAT BAGI TUJUAN MENGEKANG TABIAT BURUK...('',)

hahahaa..betol tu ujang..doa dlu pe2pn..pastu baru ler cari ikhtiar lain..stgh org tu cpt sgt pergi cari bomoh2 yg xspatutnya..kalau bomoh yg beralternatif al-quran dan sunah hadis tu xpela...

p/s: ujang org laki kalau xtgk cter blue mmg kompom dia penipu besar..majority semua pernah tgk..hahahaha..lagi2 dunia masa sekarag ni..kt tenet tepi sidebar google tu pn ada je..goyang2 bdn..wakakaka.

habis la hilang ilmu tgk yg bukan2

ish3...

still kata ini pengakuan ujang...hahahhahahaha

cerita lucah best kot... erk :P

cerita ini rujukan dari video ini

http://www.youtube.com/watch?v=4Mk65rkfIJ4&feature=related

haha..sptotnye tazkirah drpd Ujang..tapi Ujang plak yg kena..haha

erk kalo mmpi basah cmne?
http://suhasimplelife.blogspot.com/2011/05/mimpi-basah.html

ahhh dah lama xjenjalan sini..bz sgt.

baguih2...tp youtube belambak kot. camne nak bakar

murni nye aku tgk blog abg kau jang,,,
xmcm blog kau la..
;-D haha

pape pon, mekasih share story teladan..hihi..murni sungguh ujang ;-D

nak senang?

copy yang member punya je pakai pendrive.

mudahnya nak dapatkan videp lucah.

susah nak kekang masalah nie, terutamanya dalam kalangan remaja.

tp kalau dh kawin pn still gian tgk blue tuh? pe halnya pulak? x paham dgn org laki ni..

dh bbuih bg nasihat pn...stil jgk curik2 tgk blue.. diri sndri jgk la yg bley kawal n ubah perangai jijik tuh..

Baca Doa...Ya Allah ampuni la aku.sucikan hati ku.lindung la aku dari zina.

assalam.tq ujang share..sbnarnya sya nak ckp skit je..dlm hal2 mcm ni .kita x ble kaitkan mana2 indizidu..lumrah manusia ni..jgn ckp lelaki je..yg pmpuan 2..hmm.nta..wallahu'alam....Doa 2 tiang agama...


EmoticonEmoticon