SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...



Dah lama tak join segmen Abg ketul ni..

Gua nak jadi watah hero dalam ke semua FIlEM..amik la aku ek sebagai watak....hahahaha

  1. FAST AND FURIOUS 5 : FAST 5
  2. PIRATES OF CARRIBEAN
  3. NUR KASIH

{ 13 comments.. read them below or add one }

GreenAppleKu.com GreenAppleKu.com May 24, 2011 at 11:18 AM
lepas pilih ujang, pilih greenappleku pula yer..untuk semua watak pelakon wanita yer..untuk semua filem di atas..
Liza @ Adzriel AB Liza @ Adzriel AB May 24, 2011 at 11:45 AM
penat nanti ujang... yana tengok kesian pulak heronya dah tak larat.. 3 filem nak berlakon tu.
::Mastura Zakaria:: ::Mastura Zakaria:: May 24, 2011 at 12:01 PM
pening kalau semua filem ada ujang...huhuhu..sema watak dia sorang ja konker....
mOoN mOoN May 24, 2011 at 12:30 PM
if ujang jadi hero untuk semua filem2 di atas,, sy akan bersara dari mengunjungi mana-mana panggung berdekatan mahupun berjauhan.... hahahahaha...
zuwaidah zuwaidah May 24, 2011 at 3:42 PM
kalau ujang jadi hero, yana jadi heroin nya, apa macam setujuk?????
shopping2u shopping2u May 24, 2011 at 4:53 PM
ha.. kena tag kat sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html
OnE_nIeZuKa OnE_nIeZuKa May 24, 2011 at 5:16 PM
hye..
anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..

http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html
fRaMe+LenSeS fRaMe+LenSeS May 24, 2011 at 5:23 PM
Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :D

Nadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie
Areliff Areliff May 24, 2011 at 10:06 PM
Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)
::Mastura Zakaria:: ::Mastura Zakaria:: May 24, 2011 at 10:11 PM
ujang jadi pelakon di sebalik tirai ja kat sini..hihi

http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html