Monday, May 23, 2011

SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...



Dah lama tak join segmen Abg ketul ni..

Gua nak jadi watah hero dalam ke semua FIlEM..amik la aku ek sebagai watak....hahahaha

  1. FAST AND FURIOUS 5 : FAST 5
  2. PIRATES OF CARRIBEAN
  3. NUR KASIH

Artikel Terkait

13 comments

lepas pilih ujang, pilih greenappleku pula yer..untuk semua watak pelakon wanita yer..untuk semua filem di atas..

penat nanti ujang... yana tengok kesian pulak heronya dah tak larat.. 3 filem nak berlakon tu.

pening kalau semua filem ada ujang...huhuhu..sema watak dia sorang ja konker....

if ujang jadi hero untuk semua filem2 di atas,, sy akan bersara dari mengunjungi mana-mana panggung berdekatan mahupun berjauhan.... hahahahaha...

kalau ujang jadi hero, yana jadi heroin nya, apa macam setujuk?????

ha.. kena tag kat sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

hye..
anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..

http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :D

Nadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie

Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

ujang jadi pelakon di sebalik tirai ja kat sini..hihi

http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html


EmoticonEmoticon