Friday, May 27, 2011

Terkejut Beruk....Ada lucah

Pergh...!!!!

Gua terkejut beruk ni..walau pun gua tak tau beruk terkejut macam mana., tapi gua memang sangat terkejut..hurm...

Al kisahnya...,

Gua bukak DASHBOARD tadi..wusha-wusha la entri mana yang best...sekali gua ternampak gambar yang memang boleh membuatkan seseorang itu air rasa sampai ke kepala...paham tak..?? ( stim la ) sory 2 say

Dia bukan blog...tapi forum...nak tau forum apa jangan tanya gua..carik dekat orang lain..heee, followernya bawah seratus lagi...


Forum tu dah terbiar dan terus....ish3...


Sekian..Peace (~_^)v


P/S : jgn kata gua carik publisiti...kalau dah deleted forum tu baru gua deleted entri ni...

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

wei..........apa kes..aku tak tau pun.....hhahaha..moral ko gila...

kena samak mata ni Ujang.. dah tgk benda haram. kekekekeke

Wa pun nak bebuat terkejut!! arh arh arh!!

hahahaha...FF kau buat tak tau pulak ek..


siapa tak phm sila phm2..=)


benda serius ni

Ouh. Kawe pn dok tahu terkejut beruk tu guane.

weh ape weh? seyes tak faham langsung..T_T

Eeeeii siok sendiri la tu hahahaha.... lucah lucah....

Entri Terkini:
Seramm Gila! Suka Dengar Misteri Jam 12 Kat YouTube

mmg tak phm...sbb korang tak tau apa yg aku geram..hee

nie bukan aku saja2

nak faham jugak... hahaha, tak pernah jumpa lagi.. kongsi jap, hehehehe....


EmoticonEmoticon