Saturday, June 11, 2011

4 Blogger Baru Best

Gua tak tau nak bebel apa so gua pilih 3 orang blogger ni untuk gua kenalkan sambil gua kasi-kasi idea sikit dekat blog dorang..

Bukan la sebab gua rasa gua dah bagus nak kasi idea...tapi saja-saja kasi idea..., sebenarnya gua tak suka sangat nak buat macam nie sebab takut orang kecik ati..,tapi belasah jer la

So hari minggu macam nie gua pilih jer la mana2 blog yang gua tertarik ek...


************************

1. Cikizatul



- Gua baru-baru nie jer kenal Cik izatul ni.., sebab dia ada buat entri pasal guakan..hee

- Blog Cikizatul ni gua rasa dah ok dah..kira mesra alam gak.., cuma gua tak perasan peniklan apa dia guna..nuffnang pun tak nampak..ker gua yang bengong ek..ontah la..kalau takda letak la ek cikizatul..('',)



2. Cikhuhu


- Gua tak pasti nak panggil dia Cantekk ker nak panggil cik huhu.., sebab dekat blog dia guna nama cantekk.., tapi url blog dia cik huhu....so gua lebih suka panggi dia cik huhu walaupun dia memang cantik..('',)

- Cik huhu lebih selesa orang panggil apa ek...,hee.. erm..nak kasi idea sikit...cuba cik huhu buat header untuk blog cik huhu..roger jer sesiapa yang pandai buat..contoh Cik Bulat, susah sangat cari jer templete yang dah ada header...('',)



3.  Auny Aizie

- gua tak dapat nak copy header dia sebab dia tak kasi "right klik" nanti dia kata tangan gua berkurap...hehe.., takda la gurau jer..bagi gua tak perlu kot nak disble klik kanan tu sebab susahkan kawan-kawan nak promote...nanti Ben Ashaari nak pilih header pilihan dah tak boleh..('',)

-Kalau dorg nak curi entri pun biar jer la..untung2 kita dapat backlink ok Auny..., jangan mara..('',) 


4. Ayu



- Ayu ni gua baru jugak kenal dan dia telah terpengaruh tengok Nora Elena sebab baca entri gua...hahahaa, bestkan gua..('',)

- Blog ayu nie gua rasa kena buang sikit beberapa benda yang tak perlu seperti jam dan kalender tu.., sebab gua rasa tak perlu ada dekat blog..('',) banner2 contes kalau dah tamat pun buang jer..ok

- Cuba perkemaskan lagi sidebar tu..gua rasa agak tak tersusun...lagi bagus roger siapa yang pandai buat templet blog kasi renovate...('',)



******************************


Kepada 3 orang ni gua suka dengan mereka sebab entri-entri dorang best jugak dan simple..., lagi satu dorg best sebab blog gua ada dalam bloglist dorang..hihi('',)


Dorang jugak rajin tinggalkan komen dekat blog gua..sebab tu dorang best..!!! ('',)


Ramai lagi blogger2 yang best dan rajin komen blog gua...dan gua sangat hargai pengomen blog gua yang terdiri dari kakak-kakak...,adik-adik...,abang-abang, dan rakan sebaya gua(18 tahun)


Sekian...Peace (~_^)v



 P/S : Nanti gua buat untuk lelaki pulak..jangan kata gua gatal letak pompuan jer..grrrr

 

48 Orang Memberi Komen & Pendapat

blog aku x best ke ujang weyh? haha

psssssttttttt..umo bro 18 ea?? hoho okay lh kot 18..nk pergi blog mereka plak..hoho

kategori aku mane weyh??nenek-nenek cun..kah kah

nak terjah blog diorang lah..

ujang dah kawen pown gatal doe !
hahaha :D
:-@blogcungho

abg ujang ni nak kene puji encem.macho begaya baru nak promote belog saya agaknye!ekekkekkee

gua gua gua..
gua pun baru maa..

ahaha
auny
kwn gua
ahahakk
dan dan terus meseg die bg tau
muahahahahahaha

hoi ! asal aku tak de ! aku baru gak !!

weh aku pn blogger baru gk bile nk introduce..!

<-- blogger baru jugak ni.. nak nak nak

:] nk sengih je...
follower ujang ke---- 3713

haiii bang hujanngggg :)

HAHAHAAAAAA

ternyata gua tak best..huu

nuru newbie jugak :P bile nk review blog??? hahahah

jang.. aku baru buat blog semalam.. promote la blog aku :(

amboi...sume pompuan jew...yang laki nye xdew ke?...kehkehkeh...

semalam ada 3 blog..
kali ni dh 4 blog dh..
dh upgrade lagi satu blog gadis ayu..

wah..bagus2!
boleh terjah blog diaorg..


blog akak best tak? hehehehehe..

wa ni dah berzaman abad tggu lu review blog wa camni. tp xde pun. wa kecik ati siot T_T

blog akak pun ada list ujang gakkk... awat x promote huhuhuhu.... akak lagi muda dan baru...

ye ker 18, ke 28???
Blog lulu x best eh?
Kalau tak best takkan ujang singgah hari2.. ekeke *komen perasan

Nak terjah jugaklah blogger ni..:)

Dapat tambha kenalan baru :)

jang..eden raso sobak jo ni ha..sob..sob..sob

blog Mira tak syok ye en.ang oi?? hahahah... nie nak nangis sampai terjun bangunan 2 tingkat ni.. hihihihi...

Memang murni sungguh blog u ni.. memartabatkan blogger2 yg laen... go0d2 !!

tenz ujang yang maha ensem..
kahkahkahkah.. >.<
malu saye dibuatnye..

tgk la blog makcik2...komen sikit...maklum la...

waaahhh...bestnye..suka sgt ngn segala teguran pakcik ujang..hikhik dulu pun ujang penah komen pasal blog efa..tenkiu..:)

bile pulak pakcik ujang nie nak buatkan entri untuk Blog Efa Nur nie...hikhikhik :D

;-D hahaha..

patot la aku mcm popiler je 2,3 ari ni

mekasih ujang, patot la sume org kata ko ensem *wek

jap aku nk roger cik bulat, suh dia buat header.

18..memang muda belia..blog akak pun baru jugak..heee


EmoticonEmoticon