Friday, June 24, 2011

BILA SI SUAMI BERBLOG.. SI ISTERI ?


Alkisah nya....!!!!


Fakta

- Gua mula berblog pertengahan bulan 12 tahun lepas..., itu pun sebab YANA yang suruh...

- Sifu utama gua masa mula-mula berblog dulu tak lain tak bukan si YANA jugak..

- Mula berblog dulu target gua nak potong jumlah follower YANA...,dan dah lama tercapai..hahahahah<--gelak angkuh


So siapa YANA  tu...??????? 


- Ketika 3 fakta di atas itu berlaku..status YANA merupakan tunang kepada gua..., dan sekarang ini gua dah menjadi Suami YANA....(~_^)v


- Kami suami isteri sekarang aktif berblog..





Kesimpulannya

- Gua bernama Ujang seorang yang romantik..kalah Seth Tan wo...<---fakta ke auta..??


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : menjawap soalan tak entri gua ni..hee


19 Orang Memberi Komen & Pendapat

Gua bernama Ujang seorang yang romantik..kalah Seth Tan wo...<---fakta ke auta..??


AUTA.... huahahah...

adeh... ferasan seth tan le tue.. miahahha

Teeeettt!!! Yang last tu tak leh blah....

jang....tau tak sape yang tau pasal tukar domain?

jgn seth tan sgt..romantika gitu...^_^

hahahaaa..gua pon bulan 12 tahun lepas gak :P..seth tan bleh caya ka? nak tengok komen si kak yana tuh plak nanty muaheeee..

hahaha.. sgt2 menjawab soalan.. diz is best broo.. hahaha.. ;p

ni seth tan spesis kulit gelap..heeeee :)

tetiba je rasa mcm weet lak husband n wife blogger ..hahaha..

suka2.. huhu..

cter la plak mcm mana korang knal...

:-)

tetiba je rasa mcm weet lak husband n wife blogger ..hahaha..

suka2.. huhu..

cter la plak mcm mana korang knal...

:-)

ape motif gmbr bro ben tu??? npe byk entry ade gmbr bro ben???

baguss :) persaingan y sihat. hahah. sweet je

ngaaaaaaaaaaa mmg lomentik~~~~

hhaah terbaik la suami isteri blogging :D

wah2..... akak setuju... !!!nampak gaya tu ada....

ecececece.. budget suweettt..;D

hahaha, kelakar lah ujang. sweet nya both pun blogger. baru saling faham memahami! :)

hahaha, kelakar lah ujang. sweet nya both pun blogger. baru saling faham memahami! :)


EmoticonEmoticon