Tuesday, June 7, 2011

Biodata Siti Saleha | Nora Elena

Nama sebenar pelakon Nora Elena ialah Siti Saleha Mohd Baharum. Biodata Siti Saleha nie gua amik dari IR tapi gua edit-edit sikit untuk penambahan

Biodata Siti Saleha saja buat juga mana tau ada orang google nama sebenar pelakon Nora Elena kan...


Dulu minah ni pernah la bercinta dengan gua...tak lama la..dalam 3 bulan macam tu... eh eh ..takda la..siapa percaya memang bongok..hihi...jgn mara ek..('',)



Siti Saleha



 Biodata Siti Saleha

Nama : Siti Saleha Mohd Baharum

Nama Manja : Siti Saleha atau Saleha

Tarikh Lahir : 14 Mac 1990 

Umur: 21

Tinggi : 165 sentimeter

Berat : 50 kilogram

Email : sal_1822@yahoo.com

Artis Kegemaran : Ujang9897







Cantik ke tak minah Nora Elena ni  terpulang pada mata masing-masing..., bagi gua dia tak la cantik mana..tapi seksi jer..hee

Siti Saleha ni juga merupakan adik kepada penyanyi Bunkface tu si Sam...<---betul kan..

Dah la..malas gua bebel panjang2..sebab gua nak sambung layan NORA ELENA ('',)

Sekian...Peace (~_^)v


P/S : siapa tak layan nora elena lagi pergi tengok dekat tonton.my...('',)


27 Orang Memberi Komen & Pendapat

mesti lu pon tangkap cintan ngn Seth kan???ngaku jela

perghhhh !

tak blehhhh blaaaa dia punya retis kegemaran tohh .
ni pasti silappppppppp
silapp
silapp

dan

silappp

hahaha. baru nak amek port ke? aku usha dia dah lama. dia org klang maa. mcm2 gak tau pasal dia

perghh mude lagi kot bdk ni.. aku lagi tua dr die.. aiseyyy.. mak aku kate mula2 x cantik..skang kate cantik plak hahah

ex saya..hehehe..perasan.

http://syazwancdm.blogspot.com/2011/06/iq-test-for-today-jawab-jangan-tak.html

tang artis kegemaran tu xleh blaahh..

artis kegemaran aku gak tu.. haha :P

artis kegemaran dia tu bukan yg terlibat dgn video lucah gambit ke?

tak kisah la... janji gigi dia lawa... hahahaha

haha... yup adik sam bunkface.. org sentosa.. ekeke~~ cun maaa

aku xtgk pon jang,cite elena ni,.hehe,.aku duk main blog ngn FB je,.mne taknye,.haha,.

aku dah tengok sampao episod 7!!!

will u marry me? so suweeeetttttttttttt

ak xpnh tgk pon ujang cite nora elena nih..haha

awek ni cun pe.... abang dia lagi nsem hahaha

errrrr.....
sape artis kegemaran siti saleha tu ? ? ? ?
hu3....

eh silap.. org andalas.. oke, malu sekejap sebab aku tersalah.

BOYFRIEND dia LG HENSEM dr UJANG N ERRY..mix..tu kan taste lelaki pilihn saleha

TAK LAYAN LA NORA ELENA NI..<--- eKSEn TAK?

kau artis?? ;-D


EmoticonEmoticon