Sunday, June 12, 2011

Juara Akademi Fantasia 9

 (^_^)v


Gua takda Astro dan gua tak pernah amik tahu siapa Juara Akademi Fantasia 9 ni.., Yang gua kenal Hazama jer dekat Akademi Fantasia 9..So gua rasa Juara AF 9 ialah Hazama kot...hee


Gua dulu pernah jer dapat masuk Akademi Fantasia...tapi gua tolak la..malas nak masuk AF ni..hee, percaya tak...????


Dah la..malas gua pikir Akademi Fantasia ni..., sebab gua tak tengok pun..sesiapa yang tengok tu nanti bagitau gua ek siapa Juara Akademi Fantasia 9...


2 Bekas Juara Akademi Fantasia



Moral Of The Story

- Gua lagi hensem dari Mawi kan..??
- Siapa Juara Akademi Fantasi 9 ek..?


Sekian...Peace (~_^)v

UPDATE

Juara Akademi Fantasi 9 ialah Hazama


P/S :  Haram wo hukum masuk AF ni...tengok SINI

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

wa tak minat mawi so?? dengan terpaksa wa umumkan UJANG ensem. huhuhuhu...

lama tak tengok mawi.
tak pa ujang den paham.
perasan tu perlu sekali sekala.

Hahahaha....bagus nie....teknik SEO di hujung minggu....confirm key word byk masuk nie....

kalo ngan mawi, ko mmg ensem ujang. tap kalo ngan aku, ko terpaksa tunduk lah.. ko lum mampu lagi tewaskan aku... muahahahaha

peeh...

peminat mawi tegar nie.///

hahahhaha...

ujang, hazamah tu orang mana?? kalau orang kl kak vote.. heheh

tak minat mawilah...
yang kat sebelah mawi tu pun tak minat gak...heheehehe

suka hazama...suara dia best!!

Haha....

Klo dah melalak-lalak menyanyi tu, sah2 haram...


Mawi best lah~

:)

haram2
tak layan AF... tgk nora elena kat tonton sepuluh kali lg besh

pesal aku nampak mawi lagi ensem dari ko ujang...hihi

suka hazama ngan azri.ehehe...tp kan muka ujang ngan mawi mcm lbh kurang je.wah gitu.hahaha

ujang utk soalan yang perlu divote tu kena letak ag satu jwpn la.

1)perlu
2)tidak
3)xkisah

ok x?hahaha.sbb rasa mcm panggil pape pun ok janji bahagia.hehehe

chaissss !

HAHAHAAAA.
ujang kuat perasan. Kbai

yelah..kamu hensem..hOho~ =P

mawi kalau ade rambut muke macam aku.hahaha

wow ,,mawi kacak,,
ujang prasan kachak ;-D

ujang hensem sikit la.bg chance

Mawi lah ensem...sebab mawilah umah aku pasang astro...kui3

mawi ensem...ujang comel...^_^


http://k3hidupanlif3.blogspot.com/2011/06/suke-bace-entri-blogger-ini.html


EmoticonEmoticon